Kennismaking met het forum + fotos Rhodos 2003

Afbeelding
Hier kan men (vakantie)-foto's met betrekking tot Rhodos bekijken en plaatsen. Plaatsen alleen toegestaan voor geregistreerde users.
Plaats reactie
Xenos
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 04, 2005 12:12 pm

Kennismaking met het forum + fotos Rhodos 2003

Bericht door Xenos » di jan 04, 2005 12:25 pm

Hallo ik ben hier nieuw op dit Forum :lol:
Mijn vrouw en ik komen al sind '87 op Rhodos en sindsdien zijn we eraan verslaafd..we proberen ieder jaar te gaan, maar soms lukt dat door omstandigheden niet.
Gelukkig gaan we dit jaar weer wel en we verheugen ons er nu al op..ook onze dochter die inmiddels al 11 is kijkt er nu al naar uit....al onze kennissen en vrienden weer zien, lekker eten bij de bekende taverna's waar dat en dat zo lekker was...kortom we gaan het allemaal weer beleven!!!

Van de vorige keer op Rhodos heb ik wat plaatjes op het net staan...een kleine selectie uit de ruim 300 foto's ..wellicht zullen de trouwe Rhodos gangers de plaatjes wel herkennen
:lol:
http://www.pbase.com/olye10

Xenos

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Kennismaking met het forum + fotos Rhodos 2003

Bericht door Rhodosfan » di jan 04, 2005 12:35 pm

Xenos schreef:Hallo ik ben hier nieuw op dit Forum :lol:
Mijn vrouw en ik komen al sind '87 op Rhodos en sindsdien zijn we eraan verslaafd..we proberen ieder jaar te gaan, maar soms lukt dat door omstandigheden niet.
Gelukkig gaan we dit jaar weer wel en we verheugen ons er nu al op..ook onze dochter die inmiddels al 11 is kijkt er nu al naar uit....al onze kennissen en vrienden weer zien, lekker eten bij de bekende taverna's waar dat en dat zo lekker was...kortom we gaan het allemaal weer beleven!!!

Van de vorige keer op Rhodos heb ik wat plaatjes op het net staan...een kleine selectie uit de ruim 300 foto's ..wellicht zullen de trouwe Rhodos gangers de plaatjes wel herkennen
:lol:
http://www.pbase.com/olye10

Xenos


Hallo Xenos,

Welkom in ons Rhodosforum. :P :P

Hardstikke leuk om opnieuw een "Rhodos verslaafde" user in ons forum te mogen begroeten :wink: En wat een binnenkomer met die mooie foto's van ons eiland 8) Inderdaad, veel is ook voor ons herkenbaar. Nu maar weer wachten op september :lol:

Nogmaals, veel plezier in ons forum en hopenlijk op vele berichten :wink: :wink:

Groetjes, Frans
Afbeelding

Plaats reactie