Foto,s

Afbeelding
Hier kan men (vakantie)-foto's met betrekking tot Rhodos bekijken en plaatsen. Plaatsen alleen toegestaan voor geregistreerde users.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Foto,s

Bericht door Ella » ma mar 14, 2005 11:22 am

Hoi Frans

gisteren zat ik wat cd rommentjes uit te zoeken en ik vond gelukkig een cd rom met foto,s van Rhodos er staan hele mooie fotos op en ik denk dat er een stel zijn die zich op jou forum best thuis zullen voelen maar ja je weet het ik kan net hier wat op het forum tikken en daar blijf het dan ook bij hoe kan ik jou het aller beste de foto,s sturen ?? en kan jij ze dan plaatsen op het forum?
Misschien is het via de mail naar jou toe het makkelijkst of juist niet graag hoor ik een reactie van jou kant
Groet van Ella :)
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Foto,s

Bericht door Rhodosfan » ma mar 14, 2005 12:26 pm

Ella schreef:Hoi Frans

gisteren zat ik wat cd rommentjes uit te zoeken en ik vond gelukkig een cd rom met foto,s van Rhodos er staan hele mooie fotos op en ik denk dat er een stel zijn die zich op jou forum best thuis zullen voelen maar ja je weet het ik kan net hier wat op het forum tikken en daar blijf het dan ook bij hoe kan ik jou het aller beste de foto,s sturen ?? en kan jij ze dan plaatsen op het forum?
Misschien is het via de mail naar jou toe het makkelijkst of juist niet graag hoor ik een reactie van jou kant
Groet van Ella :)


Hallo Ella,

gaaf....stuur de foto's maar via mail naar mij toe: rhodos@8bit.nl
Als het mogelijk is geeft de foto's als bestandnaam een korte verwijzing van wat het is. :idea:
Als jij het goed vind zal ik er misschien zelfs ook een paar plaatsen op onze foto-homepage. :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma mar 14, 2005 12:58 pm

Goed frans ik zal het proberen en tuurlijk mag je de foto,s ook op je homepge plaatsen ,want wij hebben dezelfde doel en dat is dat we heel nederland moeten laten weten hoe mooi Rhodes is.
hoeveel foto,s kan en wil je plaatsen?m,n man moet wel een beetje helpen dus het zal niet direct vanavond worden hoor.maar goed we doen ons best.
groet Ella :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mar 14, 2005 2:12 pm

hoeveel foto,s kan en wil je plaatsen?m,n man moet wel een beetje helpen dus het zal niet direct vanavond worden hoor.maar goed we doen ons best.
groet Ella


Hoi Ella,

Begin maar eens om de mooiste/leukste te mailen. :roll: :roll: :wink:
enne.......doe maar rustig aan. :wink:

gr, Frans
Afbeelding

rense4

Re: Foto,s

Bericht door rense4 » ma mar 14, 2005 9:24 pm

Ella schreef:Hoi Frans

gisteren zat ik wat cd rommentjes uit te zoeken en ik vond gelukkig een cd rom met foto,s van Rhodos er staan hele mooie fotos op en ik denk dat er een stel zijn die zich op jou forum best thuis zullen voelen maar ja je weet het ik kan net hier wat op het forum tikken en daar blijf het dan ook bij hoe kan ik jou het aller beste de foto,s sturen ?? en kan jij ze dan plaatsen op het forum?
Misschien is het via de mail naar jou toe het makkelijkst of juist niet graag hoor ik een reactie van jou kant
Groet van Ella :)


Hoi Ella,
Ik wil me er niet zozeer mee bemoeien, maar nu heb je mij wel nieuwsgierig gemaakt naar jou foto`s
Ik ga zo af en toe wel even bij Frans op de homepage kijken.
Misschien wil frans wel enkele foto`s op het forum zetten voor jou.

Gr. Marcel

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo apr 06, 2005 12:53 am

Ella schreef:Goed frans ik zal het proberen en tuurlijk mag je de foto,s ook op je homepge plaatsen ,want wij hebben dezelfde doel en dat is dat we heel nederland moeten laten weten hoe mooi Rhodes is.
hoeveel foto,s kan en wil je plaatsen?m,n man moet wel een beetje helpen dus het zal niet direct vanavond worden hoor.maar goed we doen ons best.
groet Ella :wink:


Hoi Ella,

Lukt het niet :?: :?: :?:

In spanning wacht ik af :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do mei 19, 2005 10:34 pm

Lieve mensen

Allereerst wil ik zeggen dat ik erg maar dan ook erg laat ben met het versturen van de foto,s naar Frans ,ja Frans heb je nog je nagels of ben je niet meer zo gespannen sorry hoor maar ik hoop dat je ze ontvangen heb en bijna komen er weer nieuwe want over 4 weken zitten we er weer

Groet Ella

Frans sucses ermee en alle foto,s mag je bij deze gebruiken voor je site
daaaaag groet uit wilnis :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do mei 19, 2005 10:46 pm

Hoi Ella,

Ik wist het wel......wat lang duurt wordt goed :lol: :lol: :lol: Ik heb de foto's zojuist via mail ontvangen. (2 mailtjes met foto's en zelfs 2 maal :wink: :wink: ) Prachtige foto's zeg.
Zal proberen om ze dit weekend nog op onze HP en enkele hier in ons forum te plaatsen.

Nogmaals, bedankt. :P :P

P.S. Ben nu al benieuwd naar jullie nieuwe serie 2005 :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie