We hebben weer foto,s

Afbeelding
Hier kan men (vakantie)-foto's met betrekking tot Rhodos bekijken en plaatsen. Plaatsen alleen toegestaan voor geregistreerde users.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

We hebben weer foto,s

Bericht door Ella » wo jul 27, 2005 7:51 am

Frans
Het is zover we hebben weer foto,s,we genieten er nu al enorm van ,al is het alleen om even de regenachtige zomer hier in Nederland even te vergeten! :wink: nee dan kan je beter nu daar zitten!

Maar goed zal ik jou weer wat toe mailen?
OA van de struisvogelfarm,Simi,kloosters,kerkjes,natuur mens en dier,en de zeven bronnen,ga zo maar door! dan zal ik dit heel snel regelen voor jou :lol: Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: We hebben weer foto,s

Bericht door Rhodosfan » wo jul 27, 2005 8:32 am

Ella schreef:Frans
Het is zover we hebben weer foto,s,we genieten er nu al enorm van ,al is het alleen om even de regenachtige zomer hier in Nederland even te vergeten! :wink: nee dan kan je beter nu daar zitten!

Maar goed zal ik jou weer wat toe mailen?
OA van de struisvogelfarm,Simi,kloosters,kerkjes,natuur mens en dier,en de zeven bronnen,ga zo maar door! dan zal ik dit heel snel regelen voor jou :lol: Groet Ella


Kalimera Ella :P

Log net even in op ons forum en zie dat jij al vroeg weer bezig bent om ons van de nieuwste informatie te voorzien. :lol: :lol:

Uiteraard wil ik weer gaarne wat foto's van jullie ontvangen. :P Laat ze maar komen (gaarne net als vorige keer met een kleine beschrijving als het kan.) Zal ze dan mogelijk al in het komende weekend op onze HP en in dit forum plaatsen.

Groetjes en tot mails.
Frans
Laatst gewijzigd door Rhodosfan op wo jul 27, 2005 8:45 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jul 27, 2005 8:40 am

Morgen regel ik wel wat werkse :!: nu moet ik ook gaan dus ik stop er nu even mee doei :wink: groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie