Symi by Ella & Evert

Afbeelding
Hier kan men (vakantie)-foto's met betrekking tot Rhodos bekijken en plaatsen. Plaatsen alleen toegestaan voor geregistreerde users.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Symi by Ella & Evert

Bericht door Rhodosfan » za aug 20, 2005 8:53 pm

Hallo allemaal,

Hierbij de zonnige foto's van het eiland Symi, gefotografeerd door onze Ella. 8) 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

gr, Frans
Afbeelding

Shelly
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 16
Lid geworden op: ma jul 25, 2005 10:18 am

Bericht door Shelly » zo aug 21, 2005 8:45 am

mooie foto's!
wat ik altijd zo leuk vind, is dat die (oudere) grieken er zo mooi voor gaan zitten om een foto van ze te maken.
Dat durf ik nou nooit te vragen, he?

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » zo aug 21, 2005 1:06 pm

ja idd erg leuk als die op de foto willen! ook dit zijn weer erg mooie foto's!!!
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo aug 21, 2005 1:10 pm

Toch moet je het gewoon doen Shelly ,ik weet van mezelf dat ik er ook heel veel moeite mee had,maar op Rhodes merk je toch dat de mensen dat niet erg vinden , dat oude vrouwtje wenkte mij juist ,ze had gezien dat ik foto,s stond te maken en vroeg of ik er één van haar wou maken en dat ik hem op wou sturen! Achteraf bleek dat ze eigenlijk meer geintreseerd in m,n schoenen was die wilde ze wel heel graag hebben ! ze vroeg m,n maat t,ja natuurlijk was haar maat ook 38 ,toen vroeg ze of ik de schoenen wou ruilen die zij aan had ,nou als je haar schoenen zag bergreep je wel waarom ze het wou ruilen ,de zolen hingen erbij,en toch weet ik zeker als ik waterschoentjes in m,n tas had zitten had ik ze aan haar gegeven ,want ze had wat ,dus door z,on foto heb je weer een speciaal verhaal te vertellen thuis en je vergeet het ook nooit meer!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie