Rondje met de auto.......

Afbeelding
Hier kan men (vakantie)-foto's met betrekking tot Rhodos bekijken en plaatsen. Plaatsen alleen toegestaan voor geregistreerde users.
Plaats reactie
patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Rondje met de auto.......

Bericht door patrick » vr mei 12, 2006 4:26 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De auto op de foto is onze huurauto. Deze auto had 500 km gereden en zag er nieuw uit toen we hem kregen. Maar na een avontuurlijk ritje offroad en over een weg met nog nat teer leek de auto ineens 100000 km ouder.... :wink:
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr mei 12, 2006 4:46 pm

Hi Patrick,

Zo, jij bent vanmiddag wel heel goed bezig geweest. Al die leuke foto's van ons eiland doen het "heimwee" weer een beetje vergeten............of wordt het alleen maar erger :roll: :roll: :roll: :wink:

In ieder geval, bedankt, zeer zeker namens al die users, die dit jaar niet kunnen of al geweest zijn. :!: :!:

P.S. Ook nog gefeliciteerd :lol: :lol: :lol: Hiermee heb jij het 3 5 0 0 e bericht in ons forum geschreven. :!: :!: :!:

gr, Frans
Laatst gewijzigd door Rhodosfan op vr mei 12, 2006 4:48 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr mei 12, 2006 4:47 pm

Ik heb er nu ongeveer 150 geposte en ik heb er nog meer. Ik heb alleen een lamme arm op het ogenblik dus ik nok er nu even mee...... :wink:
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Plaats reactie