Restaurant-tip in Trianda

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr feb 04, 2005 10:16 pm

Hallo met Ella hier.
Even een tip voor mensen die naar Trianda gaan,zoeken jullie een leuk ,gezellig tentje ,en willlen jullie een griekse avond mee maken ga dan naar Greekland,hier kan je heel goed eten en na 8 uur wordt het hier heel gezellig,met live muziek en je kan dan leren hoe je de sirtaki moet doen ,ook dansen ze met vuur en tot twaalf uur blijf het leuk,eenmaal hier geweest kom je zeker weer terug.

met de groeten van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di mar 01, 2005 9:55 am

Ik maak mij een beetje zorgen ,want ik heb gehoord dat Greekland misschien moet sluiten ,echt het zou een groot verlies zijn voor Trianda,daarom mijn oproep voor alle hollandse toeristen als jullie op Rhodes zijn ga dan ook kijken of Greekland nog bestaat want als zij een goede omzet draaien dan weet ik zeker dat ze de moed houden om dit zo gezellige restaurantje te laten bestaan,ik hoop niet dat ik te laat ben :(
groet van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di mar 01, 2005 6:18 pm

hoi ella,

als ik weer op rhodos ben zal ik zeker een keertje langs gaan... maar waar zit het dan precies in trianda? ik ken het namelijk niet... misschien als ik het zie wel hoor maar de naam zegt me niks...

groetjes joyce

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr apr 22, 2005 5:16 pm

Ella schreef:Hallo met Ella hier.
Even een tip voor mensen die naar Trianda gaan,zoeken jullie een leuk ,gezellig tentje ,en willlen jullie een griekse avond mee maken ga dan naar Greekland,hier kan je heel goed eten en na 8 uur wordt het hier heel gezellig,met live muziek en je kan dan leren hoe je de sirtaki moet doen ,ook dansen ze met vuur en tot twaalf uur blijf het leuk,eenmaal hier geweest kom je zeker weer terug.

met de groeten van Ella
ik vind het cactus-restaurant en iets van "george fishplace" erg goed in trianda.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Greekland is open!!!

Bericht door Ella » wo mei 25, 2005 10:19 pm

Ja ja lieve Rhodes gangers Greekland is open heerlijk nog even en we zitten daar weer ,maar als er nog mensen zijn die naar Rhodes gaan kom ook even naar Trianda toe en geniet van een geweldige Griekse avond (ik kan niet wachten) Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » vr mei 27, 2005 11:57 am

zondag over 4 weken,yes!!! :D 8)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jul 27, 2005 6:30 pm

Greekland was echt open ,we hebben heerlijk genoten ,gegeten en veel olezier gehad,en we zijn nu ook drie vrienden rijker ! echt toppie!

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

restaurants Trianda

Bericht door rhodosliefhebber » ma aug 01, 2005 6:46 pm

De Colibri is een restaurantje tegenover Electra Palace, waar je voor weinig geld heel lekker en gezellig kunt eten. Vanaf Trianda kun je lekker langs het strand ernaar toe lopen.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: restaurants Trianda

Bericht door Rhodosfan » ma aug 01, 2005 7:31 pm

rhodosliefhebber schreef:De Colibri is een restaurantje tegenover Electra Palace, waar je voor weinig geld heel lekker en gezellig kunt eten. Vanaf Trianda kun je lekker langs het strand ernaar toe lopen.

Groetjes,

Annelies


Hoi Annelies,

Nogmaals, welkom in ons zonnige Rhodosforum. :P :P Bedankt voor deze tip. Helaas kan ik geen website vinden van Colibri. Op diverse Rhodossites lees ik echter alleen goede berichten over Colibri. Dus.zeker een aanrader :idea: :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie