Trianda

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
Jody
Expert User
Expert User
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 4:56 pm

Trianda

Bericht door Jody » do jan 12, 2006 3:11 pm

Wij gaan dit jaar dus naar Trianda.. is daar een restaurantje wat we beslist niet over moeten slaan? :D

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jan 12, 2006 4:03 pm

Greekland!!!!!!!

Echt heel goed te eten voor niet al te veel en na half negen wordt het daar bere gezellig vanaf 8 uur is daar live muziek en tot 10 uur maak je daar een Griekse avond mee!

Je kan bijv de Sirtaki leren dansen,en er wordt met vuur gedanst ook dansen er mensen op een tafel en de muziek alleen al zorgt voor een gezellige sfeer !

er staan ook foto,s van Greekland op het forum onder rubriek GREEKLAND!

Ja echt dit is een aanrader!!


Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jan 12, 2006 4:13 pm

Hoi Jody



Ohhh ik vergeet te schrijven dat na 10 uur wordt er rustige muziek gespeeld maar dit is wel live hoor en ook dan is het gezellig zeker tot 12 uur!

Het muziek wat gespeeld wordt is absoluut geen house maar het zijn leuke mee zingers! dus voor de sfeer kan je hier ook terecht!

Ik weet dat ik nu wel genoeg reclame gemaakt heeft maar ik blijf deze jongens zeer trouw!

ze hebben vorige jaar een matige zomer gehad en het ziet er naar uit dat dit één van de laatste zomers is dat ze open zijn! GREEKLAND staat te koop :cry: :cry:

Elke winter beseffen ze weer dat de all inn veel kapot heeft gemaakt ,in en om Trianda!

Daarom vind ik het fijn dat jij ondanks je all inn verblijf toch gewoon in een restaurant wil eten ,Het zou echt dood zonde zijn als dit terug gaat lopen in 1998 was Trianda echt een bruisende dorp maar we zien het jammer genoeg ook achter uit gaan !

Dus als ze open zijn laat dan even je neus zien!


Groet Ella

Ps waneer ga jij erheen???
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do jan 12, 2006 7:24 pm

Hallo Jody,

Je moet absoluut naar de Colibri gaan. Goed eten en erg gezellig. De Colibri ligt tegenover Electra Palace. Dit is vanaf Trianda langs het strand te bereiken in minder dan tien minuten. Je moet dan richting het vliegveld lopen en niet richting de stad.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr jan 13, 2006 6:23 pm

hoi Jody,

waar je ook absoluut heen moet gaan.... ok het is geen restaurant maar zet het hier gewoon even bij... zal je vast leuk gaan vinden...

op dinsdag heb je in het sunbeach hotel een beach party!!!
dit duurt van 22.00 tot 01.00 uur! je betaalt rond de 13 euro entree en verder de hele avond gratis drinken en eten!!!

Erg geslaagd moet ik zeggen..

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Jody
Expert User
Expert User
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 4:56 pm

Bericht door Jody » wo jan 18, 2006 4:37 pm

@ Ella: Bedankt voor de leuke tip dit zal ik onthouden! Klinkt in iedergeval heel erg gezellig en leuk!
En ja ook al gaan wij naar ALL IN wij houden van restaurantjes.. dus we zijn erg vaak in Trianda en rondom te vinden om te eten.. :D

@ Annelies: Ook bedankt voor de tip.. Colibri heb ik nu al een paar keer gehoort dus deze gaan we ook zeker proberen!

@ Joyce: Ha dit is ook een leuke tip zeg.. en ook best goedkoop moet ik zeggen!! Dit zal mijn zus ook leuk gaan vinden.. dit gaan we ook zeker doen.. :)

Bedankt allemaal :!:

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » wo jan 18, 2006 6:32 pm

Hoi Jody,

Ik zie dat ik je onder vakantieplaatsen (Trianda) net hetzelfde restaurant heb aangeraden. Vorig jaren aten daar allemaal mensen van d"Andrea Mare. Dat was toen nog geen All-inclusive. De Colibri is écht de moeite waard.

In ieder geval heel veel plezier op Rhodos, maar ik ben ervan overtuigd dat dat gaat lukken.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Larissaa
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 8
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 2:35 pm

Bericht door Larissaa » ma jun 19, 2006 10:40 pm

Inderdaad COLIBRI,
als het niet gesloten is.

Plaats reactie