Ancient Flame

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosgek
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 145
Lid geworden op: do jul 27, 2006 3:13 pm

Ancient Flame

Bericht door Rhodosgek » wo aug 02, 2006 9:15 pm

Beste allemaal,

in 2004 hebben we een paar keer lekker gegeten bij de ancient flame in rhodosstad, de eigenaars zijn Tina en Tsampikos, Tsampikos heeft jaren geleden in haarlem gewerkt en spreekt nog wat nederlands :lol: .

Kan iemand mij vertellen of ze nog steeds dit zaakje runnen, dan gaan we er zeker in september weer eten :thanks:

groetjes Jacqueline

Thara35
Professionele User
Professionele User
Berichten: 35
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 9:21 am

Bericht door Thara35 » ma aug 07, 2006 8:03 am

hoi

ja tsambikos zit er nog met tina hij zit op grivastreet tegenover jason .
tsambikos is een hele goed vriend van mijn moeder in juni hebben we er een aantal malen gegeten en we gaan in september weer twee weken het eten is nog steeds uit de kunst hij heeft een beetje verbouwt maar het gaat prima met de zaak en nederlands gaat ook nog steeds goed bij tina ook steeds beter ze zijn vorig jaar december bij mijn ouders in haarlem op bezoek geweest met de kleine constantinos hun zoon helaas is mijn vader overleden theo maar doe hem zeker de groeten van jannie en antoinette en zeg maar dat de koffie 15 september klaar staat
groetjes antoinette
Thara35

Gebruikersavatar
Rhodosgek
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 145
Lid geworden op: do jul 27, 2006 3:13 pm

ancient flame

Bericht door Rhodosgek » ma aug 07, 2006 1:29 pm

hallo Antoinette,

dank voor je reactie, fijn om te weten dat het goed met ze gaat en dat we er weer kunnen gaan eten :lol:

Ze de groeten doen heeft weinig zin want je gaat een week eerder dan ons naar rhodos, wij vertrekken pas de 21e :( , zijn wel erg aan het aftellen.

Misschien tot ziens in de ancient flame,

groetjes Jacqueline

Thara35
Professionele User
Professionele User
Berichten: 35
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 9:21 am

Bericht door Thara35 » ma aug 07, 2006 3:13 pm

misschien ontmoeten we elkaar daar wel hahahah
een fijne vakantie gewenst alvast ik zal andersom de groeten dan alvast aan hun doen

antoinette
Thara35

Plaats reactie