Restaurants Ixia

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
maurice
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: di jul 17, 2007 9:01 pm

Restaurants Ixia

Bericht door maurice » do jul 26, 2007 5:14 pm

Welke restaurants in Ixia moeten wij tijdens onze vakantie echt niet overslaan? Tips??

Maurice

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Bericht door moniekvantienen1985 » do jul 26, 2007 6:18 pm

Een tip voor een restaurant heb ik niet echt, maar je moet zeker een keer naar Eddy's bar gaan. Echt super gezellig daar, en je kunt er ook zeer hollandse frikandellen speciaal krijgen. Zeer lekker als afwisseling na 2 weken Grieks eten!

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jul 26, 2007 9:06 pm

Luna en Hipocampus zijn ook erg goed Luna is een ster in Giros Hipocampus is overal wel goed in!
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ladiko
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 162
Lid geworden op: ma okt 30, 2006 9:34 pm

Bericht door Ladiko » vr jul 27, 2007 9:16 am

Maurice,


Op de grote weg door ixia liggen allemaal grote "eettenten".
Ik zeg niet dat ze niet goed waren , maar het was zo massaal.

In een zijstraat van die kustweg ligt helemaal achteraan (links) een kleine taverne genaamd "La Luna ".

Ik heb vorig jaar meerdere keren aldaar gegeten als ik niet naar Rhodosstad wilde rijden.

De keus op de kaart is niet erg uitgebreid doch wat ze hebben was zeer lekker , echt grieks en toen erg goedkoop.

Aan de voorzijde kun je mooi en niet masssal zitten en , aan de achterzijde kun je prachtig in de tuin zitten.

De eigenaar Tony loopt na het eten steeds met de fles koffie-ouzo langs de tafeltjes om je vol te gieten.

Verder liggen in die zijstraatjes nog andere restaurantjes die de moeite waard zijn. Ik ben even de namen kwijt.



Succes

Ladiko

Plaats reactie