Island Lipsi

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Island Lipsi

Bericht door mariska » za jul 19, 2008 6:50 pm

Wie kent het restaurant Island Lipsi... question
Ik lees zó vaak positieve reacties op de vakantiereiswijzer , maar op dit forum heb ik
er nog nooit over gelezen. Terwijl op dit forum toch vele echte Rhodos-stad-kenners komen...! razz
Het ligt in een van de zijstraatjes van de Socratousstraat in de oude stad, dus je moet het wél weten te vinden...!

Groetjes,

Mariska

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Island Lipsi

Bericht door Marleen » vr aug 22, 2008 10:04 pm

Hoi, Mariska,

Wij zijn hier geweest.
Ik vond het tegenvallen, lang moeten wachten op het eten, druk, erg groot, maar wel een mooie ruimte.
Personeel was gereserveerd en had weinig tijd om te praten met de ''klanten''.
Het eten was redelijk, maar het vlees( souvlaki ) in mijn geval was iets te taai en er zaten stukjes vet bij.

Ik eet bijna alles, maar ik zal hier niet terug gaan, maar dat is mijn mening.

Het is ook geen RUSTICO of ROMEO


groetjes, Marleen smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Island Lipsi

Bericht door Lionne » vr jun 19, 2009 9:20 pm

Hoi hoi, smile

wij hebben hier een aantal keren vroeg in de middag op het terras gegeten en hebben het prima naar onze zin gehad. Nikkie en haar medewerkers hebben ons hartelijk ontvangen en ook steeds in voor een praatje. Misschien zijn ze niet zo uitgelaten en enthousiast als bij Rustico maar wij vinden het absoluut voor herhaling vatbaar. Ik moet er wel bij zeggen dat wij alleen onze mening kunnen geven over de kleine gerechten. Bovendien zijn we in mei geweest, misschien dat het in het hoogseizoen anders is. Voor wie het zelf wil proberen het is niet moeilijk te vinden, het ligt in Agisandrou str. 2e straat parallel aan de Socratous. smile

groetjes Lionne smiles
Afbeelding

Plaats reactie