Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
Mattijs
Professionele User
Professionele User
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 10:04 am

Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Bericht door Mattijs » vr jun 18, 2010 10:12 am

Hallo allemaal,

Over iets minder dan 2 weken vertrekken wij naar Rhodos en verblijven wij bij Villa Sofia (Trianda).

Ik wil graag weten wat volgens jullie goede en goedkope restaurants zijn in de omgeving. Ik heb al gelezen dat Rustico bij jullie er geliefd is, welke opties zijn en nog meer voor een heerlijke goedgeprijste hap??

Ik ben ook een liefhebber van shoarma/gyros/kebab, waar kan ik dit het beste halen in Trianda of Rhodos? En wat voor prijzen zijn het dan zo'n beetje?

Ik hoor graag van jullie!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Bericht door rhodosliefhebber » vr jun 18, 2010 1:40 pm

Hoi Mattijs,

Wij zijn net weer terug uit Trianda. Wij eten altijd bij restaurant Semis. Dit ligt aan de linkerkant van de weg tussen appartementen Sun Beach en Forum Beach. Lekker eten voor een fijne prijs en een uitermate vriendelijke bediening.
De lekkerste (en grootste) pita gyros kun je naar mijn mening kopen vlak bij het busstation in Rhodos-stad bij Steki. Ze hebben daar dagelijks 3 enorme pennen met vlees hangen (75kg p/st.) Dit wordt iedere dag helemaal verkocht. Je kunt er tot 's avonds heel laat terecht.
Heel veel plezier op Rhodos.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Mattijs
Professionele User
Professionele User
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 10:04 am

Re: Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Bericht door Mattijs » vr jun 18, 2010 4:07 pm

Bedankt voor je reactie! Ik ga de namen opschrijven.. biggrin

Heb je ook nog een goed gyros-adresje in Trianda zelf? Wat kost zo'n broodje eigenlijk op Rhodos?

Ik ben vorig jaar in Fethiye geweest, daar kost een broodje kipkebab serieus €1,50... surprised

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Bericht door rhodosliefhebber » vr jun 18, 2010 4:30 pm

Hoi Mattijs,

Bij restaurant Semis hebben ze ook pita's gyros. Ik heb ze daar niet gegeten, maar aangezien hun eten ok is, zullen de pita's dat ook wel zijn. In de stad bij Steki kosten ze 2.20 euro, maar die zijn echt groter dan bij andere gyrostenten.
De gyrostentjes die vroeger in Trianda zaten, zijn er niet meer. Je zou het kunnen proberen bij Tonis, tegenover het politiebureau in Trianda.

Groeten,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Mattijs
Professionele User
Professionele User
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 10:04 am

Re: Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Bericht door Mattijs » vr jun 18, 2010 5:26 pm

Bedankt voor je reactie!Ik heb er zin in razz

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Restaurants Trianda/Ixia/Rhodos

Bericht door rhodosliefhebber » vr jun 18, 2010 8:32 pm

Hoi Mattijs,

Wat ik even vergat te zeggen is dat Semis overdag niet open is. Bij Tonis kun je overdag vermoedelijk wel terecht. Mocht je met de scooter toevallig een keer in Apolakkia terecht komen, dan kun je op het pleintje ook heel lekkere pita's eten bij taverne Manolis. Het is wel een eind weg met een scooter.

Groeten,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie