romantisch of lounge restaurant

Afbeelding
Vragen en tips over restaurants, tavernes,bars en clubs
Plaats reactie
nicjebeer
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jun 12, 2013 12:40 pm

romantisch of lounge restaurant

Bericht door nicjebeer » wo jun 12, 2013 1:40 pm

Hallo rhodos liefhebbers!

eindelijk gaan wij ook weer eind juli. De laatste keer was onze huwelijksreis in 2010. Nu gaan we weer terug en vieren we ons drie jarig huwelijk daar. Dit jaar is het mijn beurt om de dag in te deken en mijn man te verrassen met een leuke trouwdag. Aangezien we in een all inclusive hotel zitten wil ik juist op die dag uit eten gaan buiten het hotel. Maar dan wel romantisch, luxe of lounge stijl. Heb al een beetje rond geneusd op dit forum over restaurants, maar zag ook dat de berichten aardig gedateerd zijn.
Wie kan mij van nieuwe informatie voorzien over zeer speciale restaurants op rhodos waar het echt de moeite waard is onze trouwdag te vieren?
We houden van mezes, maar ook zeker van traditionele gerechten. Belangrijk vind ik dat de kwaliteit goed is en dat je elkaar kunt verstaan. En graag buiten eten natuurlijk :)
Waar het precies is, rhodos stad of ergens anders op het eiland maakt niet uit...
Kortom...echt op zoek naar romantisch, rustig, goed restaurant.

Wie kan mij hiermee helpen?
En andere ideetjes voor de rest van de dag zijn natuurlijk welkom!

Groetjes nicole

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door rhodosliefhebber » wo jun 12, 2013 2:39 pm

Hallo Nicole,

Ik dacht zelf aan Lindos: lijkt mij prachtig in het donker met zo'n prachtig verlichte Acropolis. Ik heb even gesnuffeld op een Duits forum en daar kwam ik het volgende tegen: http://www.rhodos-info.de/frames/rhodos.htm. Je moet even klicken op tavernentipps en dan op Lindos. Ik heb er zelf nog nooit gegeten, dus over de kwaliteit kan ik je niets zeggen, maar de omgeving is in ieder geval romantisch.

In Rhodos-stad worden de restaurants Romeo en Rustico goed gewaardeerd, maar het zijn drukke restaurants, dus niet echt romantisch.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Veel plezier op Rhodos!

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

nicjebeer
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jun 12, 2013 12:40 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door nicjebeer » wo jun 12, 2013 5:04 pm

Hoihoi,

ja lindos is inderdaad mooi, maar dan moet je wel precies het juiste restaurantje hebben met goed uitzicht. Daar moet ik dan nog even goed naar speuren.
Ik had nog een vraag over die restaurants in Rhodos stad....Romeo is niet hetzelfde restaurant als Romio toch? Kom die namen beiden vaak tegen namelijk.
Verder vroeg ik me af of er misschien wel een restaurantje is in de Kalithea Baai. Hebben daar gesnorkeld en een goddelijk ijsje gegeten, maar weet eigenlijk helemaal niet of daarachter nog iets is.

Ik hoop dat nog meer mensen met tips komen! Ben benieuwd smile

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door rhodosliefhebber » wo jun 12, 2013 8:03 pm

Hoi Nicole,

Ik moet je eigenlijk zeggen, dat ik nog nooit van Romio heb gehoord. Romeo en Rustico horen op de een of andere manier bij elkaar. Voor je vraag over de baai van Kalithea ga ik even hulptroepen inroepen. Ik hoop dat ik het weet vóór zaterdag, want dan vertrek ik zelf naar Rhodos.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

nicjebeer
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jun 12, 2013 12:40 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door nicjebeer » do jun 13, 2013 9:42 am

Hoihoi,

dan zal Romeo wel bedoeld worden met Romio...wellicht hebben meerdere mensen gewoon een spelfoutje gemaakt haha.
Wat een heerlijk vooruitzicht om al zaterdag naar Rhodos te mogen...wij moeten nog even een paar weekjes aftellen rolleyes
Top dat u nog even wat hulptroepen inroept, hopen dat iemand zich een prachtig restaurant kan herinneren.

Ik hoor het wel weer en alvast een fantastische vakantie gewenst!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door rhodosliefhebber » do jun 13, 2013 2:34 pm

Dank je wel Nicole: één van mijn hulptroepen zit op dit moment in Kalithea op Rhodos!

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

nicjebeer
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jun 12, 2013 12:40 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door nicjebeer » do jun 13, 2013 9:47 pm

Hoihoi,

heb inmiddels een prachtig restaurant gevonden in Lindos. Echt geweldig. Het heet Melenos en heeft 'rooftop dining'. Ziet er echt fantastisch mooi uit. Heb ze zojuist gemaild om te checken of ik daarvoor kan reserveren, want op de foto's te zien zijn er maar een paar tafeltjes en het is van een hotel dus wellicht niet beschikbaar voor buitenstaanders confused . Hopen nu dat ik reactie terug krijg, maar ik hou me nog graag aanbevolen voor andere tips hoor! Ben benieuwd of er nog nieuws komt over Kalithea bijvoorbeeld...

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door patrick » do jun 13, 2013 10:58 pm

Melenos is volgens Tripadvisor het beste restaurant in Lindos dus dat moet wel goed gaan komen.

http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Re ... anese.html
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

nicjebeer
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: wo jun 12, 2013 12:40 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door nicjebeer » vr jun 14, 2013 12:34 pm

hoihoi,

doe geen moeite meer! Ik ben zo blij haha. Ik had Melenos Lindos gemaild en gevraagd of het mogelijk is daar te dineren enz. enz.
Wauw...wat een gaaf mailtje kreeg ik terug. Ze hebben meteen de reservering bevestigd en vonden het hartstikke leuk dat ik interesse had (ja logisch natuurlijk). Maar hoe leuk is het om achter je laptop even alvast een reservering te doen voor over anderhalve maand?
Dus ik heb mijn restaurant gevonden hoor biggrin
Tnx voor jullie meningen en moeite. Ik laat zeker weten hoe mijn ervaring is geweest als we van vakantie terug zijn.

Groetjes Nicole

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door rhodosliefhebber » vr jun 14, 2013 2:29 pm

Hoi Nicole,

Wat fijn dat het zo goed gelukt is. Heel veel voorpret alvast (jij weet wat je man niet weet) en laat ons inderdaad eens weten hoe jullie vakantie geweest is.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Re: romantisch of lounge restaurant

Bericht door patrick » vr jun 14, 2013 3:23 pm

Fijne vakantie Nicole, geniet ervan !!
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Plaats reactie