een klein ideetje

Afbeelding
Plaats hier je vragen, reacties en/of suggesties over dit forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

een klein ideetje

Bericht door Ella » ma aug 15, 2005 2:05 pm

Hoi die Frans
zoals ik jou al geschreven heb is je forum helemaal top eigenlijk te goed ,
maar toch één klein min puntje? of eigenlijk een kleine gemis wat ook erg leuk is! :idea: :idea: :idea: is het mischien leuk om net als op het prikbord ook hier een smoelen pagina te maken! zodat iedereen weet over wie we het hebben en met onze smoeltje jou forum kan verijken !

Zeg wel even waneer want dan moet ik mezelf even renoveren voor een foto,tje :P grapje.
Maar om al een start te maken heb ik alvast een rubiek gemaakt en het heet mag ik even kennis met u maken ??
Groet Ella 8)
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma aug 15, 2005 4:30 pm

Hoi Ella,

Best wel een leuk idee :idea: :idea: :idea:

Ik zal een nieuwe rubriek maken in de trend van " wij, users van het Rhodosforum, stellen ons voor" met daarin de berichten van de users die dat willen. :P
Een apart smoelenboek lijkt me eigenlijk niet nodig, daar het in ons forum mogelijk is om bij je "voorstel-bericht" een foto te plaatsen.

Ik zal naar alle users een mailtje sturen met jou idee en de uitwerking daarvan.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma aug 15, 2005 6:19 pm

hoi hoi,

ik vind het een leuk idee!!! ik zal eens een leuk verhaaltje bedenken en een leuke foto opzoeken! en dan komt het er zo snel mogelijk op... en frans die foto komt dan wel jou kant op hoor...

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di aug 16, 2005 8:29 am

En nu maar hopen dat er meerdere mensen zijn die het ideetje leuk vinden Frans top joh dat je er zo snel wat mee ging doen ! echt heel leuk!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie