nieuwe bezoeker

Afbeelding
Wij zouden het leuk vinden als u in dit gastenboek een berichtje achterliet. Uw meningen en reacties worden zeer op prijs gesteld.
Plaats reactie
marion {rhodos sky}

nieuwe bezoeker

Bericht door marion {rhodos sky} » zo mar 12, 2006 10:21 am

hallo frans,

het is een leuke informatieveen gezellige website ,zodat je allemaal al in rhodossferen kunt voelen .

ben nog niet dikwijls op je site geweest ,maar zal het nu zeker gaan bijhouden,ik zet je bij mijn favorieten. :oops:

groetjes marion

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo mar 12, 2006 12:27 pm

Kalimera, Marion :P

Leuk dat je ons Rhodos vakantieforum gevonden hebt en dat deze je zelfs bevalt :lol: :lol:

Ik zou zeggen, blijf niet alleen "gast" maar registreer je als user en doe mee. :idea: :idea: Voor allen: Marion is een Brabantse en woont op Rhodos en heeft aldaar samen met haar man een autoverhuur bedrijf. :idea: zie: http://www.rhodosinfo.com/sky.htm

Groetjes en tot lees,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo mar 12, 2006 12:37 pm

Heeeee Marion!! gezellie!!! :wink: :wink: leuk je ook hier te ontmoeten!por even aan Herma en vraag of zij dat ook wil doen!zou gezellig zijn oude meiden krentenbrood zeggen we hier in Wilnis!

je ziet dat het het anders is dan de pb veel foto,s laten hier zien hoe mooi jou /onze eiland is!

ik hoop daarom zeker dat ik jou ook hier vaak zal treffen!

Doe de groetjes aan Paris als je hem ziet! en ik blijf duimen dat ik straks met jou weer heerlijk kan dansen in Greekland!

Liefs Ella en tuurlijk ook Evert :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie