Traagheid

Afbeelding
Nieuwsberichten over dit forum en korte handleiding m.b.t. het plaatsen van berichten, afbeeldingen e.d.
Plaats reactie
Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Traagheid

Bericht door Henri » ma okt 01, 2007 9:27 pm

Hebben jullie ook zo'n last van traatheid op het forum? Ik had wel eens vaker dat een topic lang duurde om te openen (soms één minuut), maar de laatste paar dagen duurt het regelmatig erg lang om een topic te openen of een bericht te plaatsen.

Ook logt het forum me zo nu en dan uit. Meer mensen die hier last van hebben?

Gebruikersavatar
Conny
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 790
Lid geworden op: zo aug 28, 2005 12:05 am

Bericht door Conny » ma okt 01, 2007 9:38 pm

Wij hebben er de laatste tijd ook veel last van ja :(
Soms gaat het normaal , maar meestal is het traag en dat is op verschillende computers
Dus je bent niet de enige

Misschien als Frans terug is dat die weet waar het door kan komen :wink:
Helemaal Verslaafd aan Rhodos



Afbeelding

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » ma okt 01, 2007 9:43 pm

Conny schreef:Wij hebben er de laatste tijd ook veel last van ja :(
Soms gaat het normaal , maar meestal is het traag en dat is op verschillende computers
Dus je bent niet de enige

Misschien als Frans terug is dat die weet waar het door kan komen :wink:


Het is inderdaad computeronafhankelijk ja. Andere sites heb ik ook geen last van eigenlijk.

Frans? :D

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di okt 02, 2007 6:33 am

Heb ik ook last van. Heeft Frans gelijk iets te doen als hij terugkomt.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di okt 02, 2007 7:06 am

Ja ik herken het ook!
Het vreemde is als ik via m,n mail hier komt gaat het sneller als dat ik via Googel hier binnen komt!

Maar ik dacht dat het aan onze pc lag ,die heeft al heel wat vreemde kuren! :wink:

Tja na KOS is Frans weer de KLOS pfpfpfpfpfpf ik denk dat het dus beter voor hem is ,om nog iets langer daar te blijven! :lol:

Groet ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Traagheid

Bericht door Marleen » di okt 02, 2007 7:06 pm

Ja, inderdaad....daar heb ik ook last van.
De ene dag reageert de P.C.snel en de dag er na zeer traag!!!

Ook ik wordt af en toe uitgelogd.....dus het ligt dan waarschijnlijk niet
aan de P.C.!!!!!??????


Groetjes, Marleen
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Gebruikersavatar
Rob
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 17
Lid geworden op: za dec 23, 2006 12:59 am

Re: Traagheid

Bericht door Rob » di okt 02, 2007 7:20 pm

Marleen schreef:Ja, inderdaad....daar heb ik ook last van.
De ene dag reageert de P.C.snel en de dag er na zeer traag!!!

Ook ik wordt af en toe uitgelogd.....dus het ligt dan waarschijnlijk niet
aan de P.C.!!!!!??????


Groetjes, Marleen


Automatisch uitloggen ligt idd niet aan de PC, maar aan het soort forum.
Ik heb er zelf ook constant last van.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di okt 02, 2007 8:16 pm

nou dan doe ik mee want heb dezelfde problemen
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Bericht door moniekvantienen1985 » do okt 04, 2007 7:02 pm

Ik sluit me ook aan bij de mensen die dit probleem hebben,

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma okt 08, 2007 7:02 pm

Hallo allemaal,

Klopt, bij tijd en wijle is het forum erg traag :cry: Volgens de beheerder van XSBB.nl is dit te wijten aan o.a. de verouderde software en de ten dienste staande server(s). Even voor de goede orde: XSBB.nl wordt gerund door 1 technisch beheerder en 1 functioneel (helpdesk) beheerder. Beiden doen dit op vrijwillige basis :!: Sinds begin september loopt de technisch beheerder stage ( 40 uur per week) bij XS Networks en krijgt daar de mogelijkheid om fulltime te gaan werken aan de verbetering van de XSBB-forums, o.a. gehele nieuwe software. Zoals de planning nu uitziet zou dit alles zijn beslag gaan krijgen eind dit jaar. :lol:

we wachten af :roll:

Wat betreft het uitgelogd worden had ik de volgende vraag: gebeurt dat sinds kort of altijd al :?: Persoonlijk heb ik hier namelijk geen last van.

gr, Frans
Afbeelding

Henri
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 129
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 12:45 pm

Bericht door Henri » ma okt 08, 2007 7:29 pm

Rhodosfan schreef:Hallo allemaal,

Klopt, bij tijd en wijle is het forum erg traag :cry: Volgens de beheerder van XSBB.nl is dit te wijten aan o.a. de verouderde software en de ten dienste staande server(s). Even voor de goede orde: XSBB.nl wordt gerund door 1 technisch beheerder en 1 functioneel (helpdesk) beheerder. Beiden doen dit op vrijwillige basis :!: Sinds begin september loopt de technisch beheerder stage ( 40 uur per week) bij XS Networks en krijgt daar de mogelijkheid om fulltime te gaan werken aan de verbetering van de XSBB-forums, o.a. gehele nieuwe software. Zoals de planning nu uitziet zou dit alles zijn beslag gaan krijgen eind dit jaar. :lol:

we wachten af :roll:

Wat betreft het uitgelogd worden had ik de volgende vraag: gebeurt dat sinds kort of altijd al :?: Persoonlijk heb ik hier namelijk geen last van.

gr, Frans


Ah, klinkt goed dus :).

Het uitloggen had ik vorig week erg last van, ik ben toen in één week 3 keer uitgelogd (althans, dat ik weer moest inloggen). Ik heb geen cookies verwijderd o.i.d. De laatste 5-6 dagen gaat 't goed.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma okt 08, 2007 7:38 pm

Henri schreef:
Rhodosfan schreef:Hallo allemaal,

Klopt, bij tijd en wijle is het forum erg traag :cry: Volgens de beheerder van XSBB.nl is dit te wijten aan o.a. de verouderde software en de ten dienste staande server(s). Even voor de goede orde: XSBB.nl wordt gerund door 1 technisch beheerder en 1 functioneel (helpdesk) beheerder. Beiden doen dit op vrijwillige basis :!: Sinds begin september loopt de technisch beheerder stage ( 40 uur per week) bij XS Networks en krijgt daar de mogelijkheid om fulltime te gaan werken aan de verbetering van de XSBB-forums, o.a. gehele nieuwe software. Zoals de planning nu uitziet zou dit alles zijn beslag gaan krijgen eind dit jaar. :lol:

we wachten af :roll:

Wat betreft het uitgelogd worden had ik de volgende vraag: gebeurt dat sinds kort of altijd al :?: Persoonlijk heb ik hier namelijk geen last van.

gr, Frans


Ah, klinkt goed dus :).

Het uitloggen had ik vorig week erg last van, ik ben toen in één week 3 keer uitgelogd (althans, dat ik weer moest inloggen). Ik heb geen cookies verwijderd o.i.d. De laatste 5-6 dagen gaat 't goed.


Hoi Henri,

Bedankt voor je snelle reactie.

Mogelijk een tip voor jou ( en natuurlijk ook voor alle anderen);

Voor een correcte werking van het inloggen (en andere functies) is het nodig dat cookies van xsbb.nl altijd worden toegestaan : dat bereik je door in de Internet Explorer op Extra > Internet-opties > tab: Privacy > Websites > Bewerken in te stellen dat de xsbb.nl cookies altijd moeten worden toegestaan.

succes,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo okt 31, 2007 8:51 pm

Frans nu doet eindelijk het forum weer goed ,Maar ik heb een week lang enkel berichtjes kunnen lezen en tikken ho maar die kwamen er niet door!

Ik heb hier flink zitten mopperen :cry: geloof zo ben ik anders NOOIT!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » wo jan 16, 2008 8:54 pm

Rhodosfan schreef:Hallo allemaal,

Klopt, bij tijd en wijle is het forum erg traag :cry: Volgens de beheerder van XSBB.nl is dit te wijten aan o.a. de verouderde software en de ten dienste staande server(s). Even voor de goede orde: XSBB.nl wordt gerund door 1 technisch beheerder en 1 functioneel (helpdesk) beheerder. Beiden doen dit op vrijwillige basis :!: Sinds begin september loopt de technisch beheerder stage ( 40 uur per week) bij XS Networks en krijgt daar de mogelijkheid om fulltime te gaan werken aan de verbetering van de XSBB-forums, o.a. gehele nieuwe software. Zoals de planning nu uitziet zou dit alles zijn beslag gaan krijgen eind dit jaar. :lol:

we wachten af :roll:

Wat betreft het uitgelogd worden had ik de volgende vraag: gebeurt dat sinds kort of altijd al :?: Persoonlijk heb ik hier namelijk geen last van.

gr, Frans


Hallo vrienden,

Zoals jullie al hebben kunnen zien aan de berichtenbalk op ons forum is het de bedoeling dat vanaf morgen, 17 januari 2008 vanaf 11.00 uur alle xsbb-forum worden geconverteerd naar de nieuwe versie. We zijn zeer benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden die dat zal brengen en zeer zeker dat de traagheid tot het verleden gaat behoren.
We wachten in spanning af :P :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie