Aantal leden in ons forum

Afbeelding
Nieuwsberichten over dit forum en korte handleiding m.b.t. het plaatsen van berichten, afbeeldingen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Aantal leden in ons forum

Bericht door Rhodosfan » zo jan 27, 2008 9:36 pm

Hallo allemaal,

Verbaas jullie niet als het totaal aantal leden de komende dagen terug loopt. Er zijn een aanzienlijk aantal leden die zich eens aangemeld hebben en daarna nooit meer ons forum bezocht hebben.

Ik ben nu bezig met een schoningsaktie om die leden die zich aangemeld hebben en vervolgens ons forum langer dan een jaar niet bezocht en tevens geen bericht hebben geplaatst, te verwijderen.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door Ella » ma jan 28, 2008 7:50 pm

Joh ik denk inderdaad dat het er meer zijn dan wij dachten, dus extra werk Frans?
Veel sucses want ik weet dat je er al te lang mee bezig bent! wink

ik begin me al aardig thuis te voelen op het nieuwe forum het was wennen ,maar we weten gelukkig al niet meer beter!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door joyce-rhodos » di jan 29, 2008 8:59 pm

jaja erg jammer dat mensen dan niet meer terug komen...
maar denk dat je daar niet heel veel aan kunt doen, je blijft het houden denk ik!
maar een goed idee om ze er dan maar gewoon af te halen als ze toch niet meer komen...

gr joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door patrick » do feb 07, 2008 9:14 am

Sommige mensen hebben af en toe een forumdip.
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door djdakman » zo feb 24, 2008 10:47 am

Ik ben ook al heel lang niet op het forum geweest , sorry daarvoor , maar ik ben op meerdere forums (satelitte forums , Nieuws forum)als moderator actief .
Echter mijn hart ligt nog steeds bij Rhodos en ook dit jaar , 13 juli vliegen wij weer zoals elk jaar naar dit heerlijke eiland .
Ik zal vanaf heden toch gaan proberen wat meer op dit prachtige forum te kijken , want er is hier zoveel te lezen dat je onmiddelijk weer zin hebt om te vertrekken naar rhodos biggrin
Ow dit jaar gaat onze kleinzoon voor de tweede keer mee , dat word ook al een rhodos fan .

Yassou DJ/André

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door Rhodosfan » zo feb 24, 2008 3:09 pm

Hallo Andre,

Blij je weer te lezen.....was inderdaad bijna 2 jaar geleden rolleyes rolleyes .

Hoop je nu wat vaker te "ontmoeten" want dat ben je wel aan "je stand' verplicht.....immers, jij was de 2e user die zich in november 2004 aanmeldde op dit forum wink wink wink

groetjes en alvast veel voorvreugde op Rhodos,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door djdakman » di feb 26, 2008 5:29 pm

Tja 2004 waar blijft de tijd , we zijn al weer een jaar of vier verder en het lijkt als of de tijd heeft stil gestaan .
Ik ga eens flink wat lezen op het forum , want ik heb idd veel gemist er is zoveel informatie bij gekomen en zoveel enthousiaste rhodos gangers erg fijn om dat te zien .
En ondertussen ons verheugen op de magische vertrek datum en dan eindelijk weer terug naar het eiland van onze dromen , heerlijk is dat mrgreen

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door Jan » di apr 08, 2008 10:37 pm

Hoi Frans razz ,

Voor mij is het ook weer een tijd geleden dat ik op het Rhodos-forum geweest ben rolleyes redface .
Het forum staat op mijn computer onder favorieten, dus ik kom het altijd weer tegen. Echter er gaat soms toch wel een tijdje overheen voordat ik weer op het forum inlog. Dit heeft zo z'n redenen.
Echter het forum zal ik nooit uit favorieten verwijderen, daar Rhodos ook een klein beetje mijn eiland is cool .

De Limburgse groete noa alle forum-lede toe.

hoie, Jan wink
Jassu

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Aantal leden in ons forum

Bericht door Rhodosfan » wo apr 09, 2008 8:24 am

Hoi Jan,

Blij je weer te lezen razz razz enne.....altijd welkom natuurlijk. wink

bedankt voor de groetjes uit het zuiden des lands wink

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie