Einde van Rhodos fotohomepage **UPDATE**

Afbeelding
Hier wordt regelmatig nieuws over onze Rhodos Foto Homepage geplaatst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Einde van Rhodos fotohomepage **UPDATE**

Bericht door Rhodosfan » za jan 17, 2009 9:13 am

Hallo vrienden,

Ontving onlangs een mailtje van Lycos. Bij Lycos heb ik sinds 5 jaar een Tripod account waarbij mijn Rhodos fotohomepage gratis werd gewebhost.
( zie: http://members.lycos.nl/rhodosfan/ )

Zie onderstaand een gedeelte vanuit deze mail.

Beste gebruiker,


Zoals door ons bedrijf op 26 november j.l. aangekondigd, moeten wij u helaas meedelen, dat Lycos Europe haar activiteiten zal beëindigen. Hierbij hoort ook de gratis webhosting service Tripod. Om deze reden zeggen wij per 15 februari 2009 uw Tripod account op.
Tot 15 februari 2009 kunt u uw Tripod account en uw website gewoon blijven gebruiken. Na dit tijdstip zullen wij uw account afsluiten en al uw bij Tripod opgeslagen gegevens, evenals de toegangsgegevens, conform wettelijke voorschriften, wissen
.


Hiermee komt dus een einde aan deze homepage redface

Gelukkig bied ons forum ruim de mogelijkheid tot het plaatsen van foto's m.b.t. Rhodos e.d.

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door Lionne » za jan 17, 2009 10:23 pm

Hoi Frans, confused

Wat spijtig,
sd5 aq2 aq2
maar is het niet mogelijk om vóór die tijd de foto's die daar staan nog om te zetten naar het forum of is daar niet genoeg ruimte voor?

groetjes Lionne
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door Rhodosfan » zo jan 18, 2009 7:25 am

Hoi Lionne,

Helaas, het is niet anders. cry echter....alle foto's heb ik natuurlijk wel op de harde schijf staan. mrgreen

Dus, we zijn ze niet kwijt smiles

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lionne
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1536
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 3:43 pm

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door Lionne » zo jan 18, 2009 9:46 am

xx8 xx8 xx8
Gelukkig !!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door moniekvantienen1985 » zo feb 01, 2009 5:28 pm

Hoi Frans,

Ontzettend jammer dat de fotohomepage er na 15 februari niet meer is. Jij hebt de foto's dan nog wel op je harde schijf, alleen kunnen wij die dan niet meer zien :(:(
Is er een andere mogelijkheid om een nieuwe fotohomepage op te zetten?

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door Rhodosfan » zo feb 01, 2009 6:02 pm

Hoi Moniek,

Die mogelijkheid is er natuurlijk altijd........echter de tijd hebben voor is iets heel anders. sadz smiles

Misschien iets voor als ik met pensioen ga c.q. vroegpensioen. biggrin smiles

gr, Frans.

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door moniekvantienen1985 » ma feb 02, 2009 12:34 pm

Hoi Frans,

Ik ken het probleem :):)
Maar gelukkig hebben is het forum er, dus kunnen we nog genoeg foto's zien. En anders kan ik altijd mijn eigen fotoboeken er nog bij pakken. Na 4 keer heb ik ondertussen al de nodige foto's verzameld. En er worden er echt niet minder gemaakt als je vaker gaat, wel ander soort foto's.

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Einde van Rhodos fotohomepage

Bericht door Rhodosfan » do feb 12, 2009 6:54 pm

Hallo Rhodosvrienden,

Op de valreep toch nog goed nieuws:

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving, kunnen wij u meedelen, dat de Tripod diensten voortgezet worden door NewCo.

Voor Tripod en de ca. 6 miljoen homepages kwam de redding op het laatste moment en de pogingen van het Tripod team zijn nu eindelijk beloond!

Het belangrijkste nieuws voor u:

Uw gratis Tripod Homepage blijft ook na 15-2-2009 verder bestaan en zal niet verwijderd worden.

Vanaf 16-02-2009 worden de diensten door een andere onderning overgenomen. Op dit moment verandert er voor u helemaal niets. Uw homepage bij Tripod blijft uiteraard kosteloos.

Wij verheugen ons erop om, samen met u, in de toekomst veel nieuwe ideeen en nieuwe features te ontwikkelen voor Tripod en Multimania. Allereerst dient Tripod te verhuizen naar een nieuw datacenter, waardoor het mogelijk is dat er onderbrekingen zullen zijn in de service. Wij hopen dat u begrip heeft voor het feit dat het kan zijn dat er zich problemen voordoen bij de verhuizing.

Het is mogelijk dat in de toekomst de URL members.lycos.nl niet meer mogen gebruiken, en daarvoor in de plaats waarschijnlijk nl.multimania.com gebruiken. Zodat Google de homepages onder de nieuwe URL kan vinden, worden zo snel mogelijk de nieuwe URLS beschikbaar ge mplementeerd en de pagina’s onder member.lycos.nl worden hiernaar omgeleid.

Wij hopen dat u ons, ondanks de aanstaande wijzigingen, ook in de toekomst trouw zult blijven.


Met vriendelijke groet,
Het LYCOS Tripod Team



mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen mrgreen

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie