Appartementen D'andrea mare-Trianda

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Sandra
Professionele User
Professionele User
Berichten: 29
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 12:19 pm

Appartementen D'andrea mare-Trianda

Bericht door Sandra » wo feb 09, 2005 8:51 pm

Hallo ,

Wij komen sinds 2002 op rhodos en de 1e keer hadden we voor app.d'andrea mare geboekt,en het was .......fantastisch :lol: vorig jaar zijn we ook weer naar deze app geweest en komend jaar gaan we weer.Het is daar zo heerlijk,het ligt wel iets van het centrum af maar goed deze app liggen aan het strand en als je over het strand naar het centrum van trianda loopt ben je er binnen 10 minuten(in alle gidsen staat nl dat het 1100m van het centrum ligt)Wil je weten hoe deze app zijn kijk dan op http://www.dandreamare.com Deze app kan je evt boeken bij Marysol,oad of evenementsreizen.De app worden 6xper week schoongemaakt en lakens om de dag.Er zit een klein supermarktje in het complex die s'morgens lekkere versje broodjes heeft .Aan het zwembad zit de supergezellige bar die zowel overdag als s'avonds,dankzij barman Stergos ,errug gezellig is.Vlakbij deze app kan je heerlijk eten bij de Colibri,eigenaar Nikos en zijn vrouw Fotula maken de heerlijkste griekse maaltijden voor je klaar!!
Wij hebben er in ieder geval al weer zin in,nog 7 maanden wachten!!!pff das eigenlijk best lang :? maar goed voor je het weet zit je weer in het griekse zonnetje.Wil je wat meer info over de app dan lees ik het wel op het forum!!

Groetjes Sandra
Sinds 2002 helemaal weg van Rhodos!!!!

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » ma mar 07, 2005 7:12 pm

mijn broer is hier ook geweest met zijn vriendin en wat vrienden, en die vonden het ook een super complex!!

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di mar 08, 2005 10:36 pm

ik heb idd ook gehoord dat het een erg goed complex is

Plaats reactie