Nieuwe Rhodos Hotels en Appartementen Pagina!!

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Nieuwe Rhodos Hotels en Appartementen Pagina!!

Bericht door Rhodosfan » do feb 24, 2005 1:33 pm

Hallo, Rhodosvrienden, :!: :!:

Zoals jullie zeker bekend zal zijn is er op internet onnoemelijk veel informatie over hotels en appartementen op Rhodos te vinden. Het probleem is echter vaak: waar en hoe kan ik het vinden. Mijn idee was: Maak zelf een Rhodos Hotel & Appartementen Pagina, waarin men zoveel mogelijk interessante links kan vinden. De eerste versie is nu gereed en staat al op het net. Bedoeling is om deze pagina regelmatig te updaten met nieuwe links over hotels en appartementen op Rhodos.
Hierbij wil ik ook graag jullie medewerking: Weten jullie een leuke en interessante link over hotels en/of appartementen op Rhodos, laat me het dan via een mailtje toekomen via rhodos@8bit.nl

Hier is die dan: :idea: :idea: :idea: :idea:

Afbeelding

http://www.rhodos-hotels.eigenstart.nl

gr, Frans
Afbeelding

marjo
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: do jan 20, 2005 9:50 pm

Bericht door marjo » vr feb 25, 2005 6:16 pm

Hoi Frans

Weer eens ingelogd, en je mooie pagina over de hotels gezien, is goed opgezet en zeer duidelijk. :P


Heb er leuke hotels bij zien staan, misschien goed voor een volgende vakantie, keuze genoeg in iedergeval.
:wink:

We tellen de weken al weer af om naar Rhodos toe te gaan. alleen al voor wat meer warmte, het is hier maar bar koud.

groetjes Marjo :) :) :) en efgariesto

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr feb 25, 2005 6:28 pm

marjo schreef:Hoi Frans

Weer eens ingelogd, en je mooie pagina over de hotels gezien, is goed opgezet en zeer duidelijk. :P


Heb er leuke hotels bij zien staan, misschien goed voor een volgende vakantie, keuze genoeg in iedergeval.
:wink:

We tellen de weken al weer af om naar Rhodos toe te gaan. alleen al voor wat meer warmte, het is hier maar bar koud.

groetjes Marjo :) :) :) en efgariesto


Hallo Marjo,

Leuk dat onze nieuwe Hotel & Appartementen pagina zo in de smaak valt.

Ja, voor ons zijn het nog 30 weken voordat we Rhodos weer zien, maar gelukkig nog maar 16 weken........dan in ieder gaval weer griekenland, Kreta. :P :P :lol: :lol: 8)

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie