Hotel Rhodos Beach

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Oki

Hotel Rhodos Beach

Bericht door Oki » zo feb 27, 2005 11:49 am

Hoi Luitjes,

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rhodos.

We verblijven in Hotel Rhodos Beach.

Kan iemand mij iets vertellen over dit hotel.

Hoe zijn de ervaringen over dit hotel. Wat kan je allemaal in de omgeving doen?

Mvg Oki

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Hotel Rhodos Beach

Bericht door Rhodosfan » zo feb 27, 2005 3:56 pm

Oki schreef:Hoi Luitjes,

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Rhodos.
We verblijven in Hotel Rhodos Beach.
Kan iemand mij iets vertellen over dit hotel.
Hoe zijn de ervaringen over dit hotel. Wat kan je allemaal in de omgeving doen?

Mvg Oki


Hallo Oki,

Allereerst welkom in ons forum :P

Zelf zijn we 2 maal in het naast gelegen Belvedere Beach geweest, Hadden de indruk dat in Rhodos beach wat jongere mensen vertoefden. Sinds vorig jaar is er ook een samenwerking tussen beide hotels. Het diner wordt nl in Belvedere genuttigd. Voor wat foto's van het hotel zie in deze rubriek de topic over Belvedere Beach. In onze Hotelpagina t.w.: http://www.rhodos-hotels.eigenstart.nl staat een link naar Rhodos Beach en ook meerdere sites waar je reacties kunt nalezen. :idea:

Op onze fotohomepage: http://www.rhodos-info.nl.tp krijg je al een behoorlijke indruk van Rhodosstad en enige tips voor wat uitstapjes e.d. :idea:

Weet zeker dat Rhodos en met name Rhodosstad je zeker gaat bevallen. :P :lol: 8)

gr, Frans
Afbeelding

Vanessa
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: di dec 28, 2004 6:30 pm

Rhodos Beach

Bericht door Vanessa » ma feb 28, 2005 4:43 pm

Hallo

Voor mijn studie op Rhodos heb ik zo'n 15 à 20 hotels bezocht en Rhodos Beach hotel was één ervan. Het hotel is inderdaad het kleine zusje zo wat van de Belvedere zoals Frans eerder had gezegd. Het is zeer goed gelegen ongeveer een kilometer van de haven en dicht tegen het strand. Voor vele faciliteiten moet men inderdaad naar het hotel ernaast, namelijk de Belvedere. Het hotel beschikt wel over een klein zwembadje. Persoonlijk vind ik dit een hotel voor jongeren. Het is niet duur, het is niet de grote luxe, maar dit hoeft ook niet voor jongeren. Op de website kun je een aantal foto's gaan bekijken: http://www.rhodosbeach.gr
In de buurt is er natuurlijk de stad zelf en wat heel tof is, is de nabijheid van het strand. In de buurt van het Aquarium bevindt zich een watersportcentrum. Er staat zelfs een diving tower in het water. In het watersportcentrum kan men jetskiën (€40,00 voor 15 min), een tocht op de banana maken (€15,00) en een tocht met de ringo's (€10,00). Die ringo's zijn die rubberen banden die getrokken worden door een speedboot. Het grote voordeel is ook dat het hotel gelegen is aan de haven en er altijd zowel gedurende de dag als de avond en nacht er een gezellige sfeer hangt.

Veel plezier alvast in Rhodos!!!

Groetjes :D :D :D
Nessa

Plaats reactie