App. Benelux, Semina, Filia, Sunny

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

App. Benelux, Semina, Filia, Sunny

Bericht door Ellada » vr jun 03, 2005 11:36 am

Hier mijn ervaringen van de hotels/appartementen waar ik heb mogen verblijven tijdens mijn vakanties op Rhodos:

Benelux: in Trianda: Leuk, gezellig, compleet, gezellige bar, simpel. Deze accomodatie is gerund door Griekse-Belgen of Belgische-Grieken. het is er echt gezellig en de kamers zijn groot en netjes. Verders een fijn zwembad met een snackbarretje erbij, waar je happie met veel liefde in mekaar geflanst word.
TIP: Als je hier een studio hebt geboekt bel dan even naar ze toe van te voren en vraag of je studio NEL mag gebruiken, dan zit je vrijstaand op het dak van het complex met een groot terras.

Semina: in Archangelos: Netjes, niet super gezellig, geen bar, klein zwembad. Kamers zijn netjes verder weinig faciliteiten, zwembad aan de schaduwkant, Semia ligt direct naast Filia maar de eigenaren kunnen niet echt met elkaar opschieten wat erg jammer is.

Filia: in Archangelos: Netjs, in het dorp, geen uitzicht, kleine bar, geen zwembad (je kan bij Semina zwemmen, soms) Kamers zijn netjes, ontbijten doe je in een soort kernbunker onder het appartement. de eigenaar Antonio is een echte gangmaker en hij heeft een (antiek) busje waarmee hij gasten elke dag haalt en brengt naar het nabijgelegen Stegna strand voor een vergoeding.

Sunny: in Rhodos Stad: Netjes, aan de boulevard en het strand, centrale ligging, geen bar/zwembad/24 uur receptie, voor mensen die alles zelf willen doen, kamers zijn netjes en bij de 2 en 3 kamer appartementen heb je soms wel 3 balkons!!! waarvan sommige gigantisch groot zijn!!! de receptie heeft beperke openingstijden en de gasten krijgen de sleutel van de voordeur mee. Alles binnen handbereik, een aanrader!

Ik hoop dat ik hiermee toch wat mensen blij mee heb gemaakt, als er nog iemand vragen heeft ben ik blij om die te beantwoorden en je te helpen.

groetjes,
Reinier
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » ma dec 19, 2005 11:27 pm

Update:

Benelux:
Is van eigenaar verandert en is bezig er iets nog leukers van te maken, ben benieuwd of het weer in de gids van Sudtours 2006 staat.

Sunny:
Helaas gesloten in 2006 wegens verbouwing, men probeert hier een meer sterren accomodatie van te maken.
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di dec 20, 2005 7:14 am

Code: Selecteer alles

Benelux: 
Is van eigenaar verandert en is bezig er iets nog leukers van te maken, ben benieuwd of het weer in de gids van Sudtours 2006 staat.


Hoi Reinier,

Helaas.........Benelux wordt bij Sudtours dit jaar niet aangeboden :cry: :cry:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » di dec 20, 2005 11:43 am

Dat is verrassend! Benelux is al jaar en dag een echte Sudtours accomodatie.

Ben benieuwd wie er dan mee gaat aanbieden.

Gr.
Reinier
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » za jan 21, 2006 2:10 am

Benelux is zelfs helemaal van de Nederlandse markt volgens de toeristiek! Zonde.........
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » zo mei 14, 2006 5:47 pm

Voor beneluxfans:
We zijn van de week even bij Benelux langsgeweest om te kijken hoe en wat (omdat ze uit alle brochures verdwenen zijn!).
Ze zijn aan het verbouwen/renoveren/opknappen de vorige eigenaar is in 2004 overleden en vorig jaar werd het door huurders gerund maar die zijn volgens mij weer weg. De vrouw van de overleden eigenaar runt het nu met haar dochter.
Benelux is dit jaar te boeken maar alleen bij hun direct.......
Wie weet of het volgend jaar weer in de gidsen staat....
Rhodos..... What else.

Plaats reactie