continental

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

continental

Bericht door patrick » wo jul 20, 2005 7:48 pm

Wij hebben onze vakantie doorgebracht in appartementen complex Continental.En dit was helemaal perfect.we hadden een heel groot appartement met een woonkamer/ keuken van 8x3,5 meter, een slaapkamer van 4,5x4 meter en een eits te kleine badkamer, maar daar viel wel mee te leven. het appartement lag op 5 minuten loopafstand van de oude stad en in een rustige omgeving. het personeel was vriendelijk en de kamers werden redelijk goed schoongemaakt(niet zo als thuis!! :wink: ).en het zwembad was ook prima in orde.in 2007 gaan we zeker terug naar dit complex.

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » do jul 21, 2005 9:29 am

hey patrick,
fijn om te horen dat het zo goed bevallen is, met welke reisorganisatie ben je geweest en had je nog wat aan hun service?
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » do jul 21, 2005 8:16 pm

hoi Patrick

wij komen sinds 2000 in continental en vinden het ook een perfect app
alleen jammer dat neckermann ze steeds zo mangelt want de laatste paar keer dat wij er zaten zat het maar half vol en voor oktober was het helemaal niet te boeken maar uiteindelijk toch gevonden zodat we 13 oktober weer heerlijk daar kunnen genieten

groetjes Harm

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » vr jul 22, 2005 8:10 pm

Hoi Patrick :D

Ik ga over een paar daagjes naar rhodos ook naar app Continental. Ik las dat het app goed was. Zou je me nog wat informatie kunnen geven over het app? Een vraag van ons die we nergens kunnen vinden is hoe het strand is in de buurt van continental zand, kiezel, stenen en hoelang is dit lopen??? Bij het zwembad zag ik op de foto dat er ligbedjes stonden. Heb je een beetje kans dat je er eentje kunt gebruiken of liggen ze al met handdoeken smorgens?? Is er vlakbij een supermarkt waar je je boodschappen kunt doen? Heb je nog enkele andere tips?? excursies, restaurantjes enz?

Alvast bedankt

Groetjes Denise

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jul 22, 2005 9:27 pm

Hallo Denise,

Welkom in ons Rhodosforum. :P

Ja, je zit hier met je vraag in de juiste topic. :D Patrick is net terug van Continental en Harm is aldaar met zijn gezin al zo'n beetje "kind aan huis" :wink:

Ik zou zeggen, wacht even af en je wordt bedolven onder de info. :P :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr jul 22, 2005 10:07 pm

dankjewel Frans ons 2e huis kan je wel zeggen :lol:

hoi Denise welkom,

wel waar wil ik beginnen ik zal het kort proberen te houden :lol: , het is een prima app. vriendelijke balie medewerkers zowel overdag als s`nachts (doe ze de groeten)
de bedjes zijn in het voor en najaar redelijk bezet en er zijn altijd mensen die denken dat ze het bedje bij hun app. gehuurd hebben mijn advies gewoon het handdoekje even netjes wegleggen :wink:
er zijn kiezelstranden in de buurt in 15 min te lopen er zijn ook zandstranden maar dat is verder weg wij liepen wel eens naar de grote begraafplaats waar tevens de markt is op zaterdag daar is ook een soort zandstrand waar veel grieken komen maar de laatste keer dat we daar waren in april werd er flink gewerkt en was er een groot stuk afgezet.
de bakker zit als je het app. rechts uitloopt ik dacht 200 m1 er is een mini market in de hal en als je naar een wat grotere wil kun je naar spanos gaan dat kun je het doen door recht uit het app. het schoolplein op te lopen naar rechts afbuigen dan de rondweg volgen tot de kiosk even voorbij de verkeersschool bij de kiosk ga je rechts daar loop je omhoog bij de tweede kruising ga je rechts dan de weg over en zit hij links
voor restaurantjes moet je in de oude stad zijn zowel Rustico als Romeo zijn perfecte rest. maar meer daarover kun je in andere topics hier vinden helaas excurcies doen wij nooit hebben we geen tijd voor maar zijn er genoeg hier die daar meer over weten.
Zula is de dame achter de bali van continental en Kostas is de man met het verwilderde haar wij noemen hem mr. Bin maar dat is iets van een tijdje terug hij kan wel eens humeurig zijn maar trek je daar niets van aan hij treed sàvonds veel op voorheen in sticky fingers en snachts zit Jannis er
nou veel plezier in ons 2e huisje en niet Janis teveel wakker maken want overdag is hij chauffeur :lol:

gr. Harm

Sorry korter ging niet :oops: (langer wel)

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr jul 22, 2005 11:12 pm

:D o ja ik vergeet helemaal het restaurant van Fred en Ylone in Koskinou beslist een aanrader kijk maar op hun website http://www.rhodosinfo.com/friends.htm
en deze taxi chauffeur weet de weg Taxi Nikos +30 6944812201

succes en veel plezier :lol:

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » vr jul 22, 2005 11:25 pm

Hallo Harm :D

Harstikke bedankt! Ik ben nog nooit op Rhodos geweest wel heb ik kreta bezocht dat was in 1999 en was toen 12 is dus weer een tijdje geleden mar vond het super. Ik wilde nu graag een ander grieks eiland proberen en heb rhodos gekozen. Ik weet hier dus nog niets van en ik ben blij met alle tips en adviezen hier. Voor mij kan het dus ook nooit te lang of te veel zijn. Dus as jij of andere nog meer tips ofzo hebben laat ze me weten asjeblieft!!

Groetjes Denise

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr jul 22, 2005 11:43 pm

hoi Denise,

je kunt ook op onze fotosite kijken staan diverse foto`s van Continental
wij vinden de kamers aan de straatkant het leukste andere mensen niet omdat er veel lawaai is (daarvoor zit je in de stad) maar de momenten dat we er zijn kun je lekker de grieken zien bewegen en speciaal de zonsopgang maar dat is voor ieder persoonlijk.
als je liever zwembad kant hebt heb je smiddags zon (wel warm dan)
je kan ze vanuit nederland alvast bellen om te vragen of ze jullie een bepaalde kant willen reserveren het nr is +30 2241030873 want je kan ook nog aan de schaduwkant komen

o ja onze site http://www.harmbrouwer.nl/Rhodes.htm

gr. Harm
Laatst gewijzigd door harm op vr jan 12, 2007 9:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » za jul 23, 2005 1:21 am

Hallo Harm :D

Ik had je site al bekeken zijn leuke foto's ik heb echt zin om erheen te gaan. Nu viel me op dat niemand op dit forum het heeft over het wc papier. Op kreta mocht je het wc papier niet in de wc gooien mar moest je dat in een prullenbakje gooien ivm de slechte riolering. Nu vroeg ik me af of dit op rhodos ook zo is? Ik ging er vanzelf sprekend van uit dat dat op rhodos ook was omdat dit op kreta zo was maar omdat niemand het daar hier overheeft vraag ik me af of het daar wel zo is. Zou iemand mij hier antwoord op kunnen geven?

groetjes Denise

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » za jul 23, 2005 1:25 am

hoi denise,

ja in princiepe is dat op Rhodos ook zo maar niet overal dit heeft te maken met het riool stelsel ze zijn langzamerhand de riolering aan het vernieuwen in Continental hoef je je daar geen zorgen over te maken daar is het al vernieuwd maar dat is niet overal

groeten Harm :wink:

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » za jul 23, 2005 12:59 pm

Hoi Harm

bedankt voor je info heb je misschien ook het emailadres van continental als ze dat hebben?

groetjes Denise

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » za jul 23, 2005 1:16 pm

hoi Denise,

ik zou het niet weten

gr Harm

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo jul 24, 2005 12:39 am

Hallo Denise,

Heb op internet inderdaad geen email adres van Continental kunnen vinden :cry:

Mogelijk kun je bellen of faxen, hierbij de nummers vanuit Nederland.

Tel.: 0030 22410 30873 / Fax: 0030 22410 28433

succes,

Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » ma jan 09, 2006 9:27 pm

hallo allemaal,
wij willen dit jaar ook naar rhodos voor 2 weken, we hadde ook aan continental gedacht en de reacties hier zien er niet slecht uit.Alleen twijfelen we omdat dit complex blijkbaar midden in het centrum van rhodos stad bevind.Nu wou ik weten of het er dan 's nachts wel rustig is. Tevens vraag ik mij af wat ik mij moet voorstellen bij rhodos stad .Is dit een grote stad .kan er iemand een vergelijking geven met een andere ( griekse) stad wat betreft oppervlakte, drukte , sfeer. We zijn al op verschillende eilanden geweest (kreta,lesbos,kos,chios,zakynthos, santorini). sommige steden aldaar vielen tegen andere dan weer niet, dus hoe meer info hoe beter .
alvast bedankt dirk

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma jan 09, 2006 9:48 pm

Hallo Dirk,

Nogmaals, welkom in ons Rhodos vakantieforum :P Wat betreft de ligging en de drukte c.q. rust omgeving Continental zal onze Harm je de beste info kunnen geven....Hij en zijn gezin zijn er zo te zeggen "kind aan huis" :wink: :wink:
Ja, Rhodosstad, wij vinden dat er op de griekse eilanden er geen stad te vinden is zoals Rhodosstad, vooral wat betreft, ambiance - grote - verscheidenheid, enz. enz. Je moet het beleven.
Ik zou zeggen, maak eens een wandeling door Rhodosstad via onze Rhodos fotohomepage :idea: :idea: dan krijg je al een idee wat jullie te wachten staat :P :lol: 8)

http://members.lycos.nl/rhodosfan/

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di jan 10, 2006 11:54 am

En Dirk praat mee of vraag maar raak we zijn erg trots dat we weer iemand hebben gevonden die wat over Rhodes wilt weten !

Heb je vragen over het eiland of wil je weten wat voor exursies er zijn schrijf of mail maar gerust !!!

Dat vinden wij Rhodesfans helemaal niet erg!!!!!! :wink:

Groeten Ella

Rhodes stad heeft echt een uit straling Ik weet niet of je Chersonnissos kent????? nou dan is Rhodes stad vooral het oude gedeelte wel 100 keer leuker! en gezelliger!
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » di jan 10, 2006 12:43 pm

Hoi Dirk,

Over Continental kan ik je helaas niks vertellen. Ik ken ze
alleen uit de reisgidsen.
Over Rhodos-stad wel. (althans 'n beetje :wink: )
Dit is een echt een geweldige stad en dan wel
"de oude stad". :P
Het heeft een hele mooie sfeer, een en al middeleeuwse
romantiek.
Allemaal nauwe straatjes,gezellige tavernes en terrasjes. De oude stadsmuren,
het Grootmeesterpaleis, de Mandraki-haven, teveel om op te noemen!


Maar....je zult het zelf moeten ervaren....! :P
En het is niet echt te vergelijken met 'n andere Griekse stad.
Absoluut niet met Chersonissos!!! Dan eerder met Kos-stad.
Maar persoonlijk vind ik Rhodos-stad nog mooier!! :P

En ja , qua drukte ligt het er natuurlijk aan wanneer je gaat.
In het hoogseizoen kan het er in ieder geval best wel druk zijn.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Groetjes, Mariska

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » di jan 10, 2006 8:52 pm

hey alvast bedankt voor de vriendelijk ontvangst hier, dat lijkt mij hier al een toffe griekse sfeer te zijn :D .
Over de schoonheid van rhodos stad ben ik ondertusse al wat overtuigd aan de hand van foto's en jullie reacties.Rest mij nu juist nog uitsluitsel te vinden i.v.m continetal. Hetgeen ik meeste schrik van heb is nachtlawaai, zoiets kan een hele vakantie verpesten,maar ik vermoed dat er de volgende dagen wel nog reacties zullen komen.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di jan 10, 2006 8:55 pm

dirk schreef:hey alvast bedankt voor de vriendelijk ontvangst hier, dat lijkt mij hier al een toffe griekse sfeer te zijn :D .
Over de schoonheid van rhodos stad ben ik ondertusse al wat overtuigd aan de hand van foto's en jullie reacties.Rest mij nu juist nog uitsluitsel te vinden i.v.m continetal. Hetgeen ik meeste schrik van heb is nachtlawaai, zoiets kan een hele vakantie verpesten,maar ik vermoed dat er de volgende dagen wel nog reacties zullen komen.


Hoi Dirk,

Graag gedaan, enne...je zult wel in de gaten hebben dat hier echte Rhodosfans zitten :wink: :wink: :wink:

Ik ga nu voor jullie proberen om onze user "Harm" uit zijn winterslaap te halen, zodat hij jullie nog van de nodige info, inzake Continental, zal voorzien,

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » di jan 10, 2006 9:20 pm

:D hoi leutjes, (de beste wensen allemaal)

nou dat is je gelukt hoor Frans!

na meer dan een maand geen internet te hebben gehad zijn we er weer

Welkom Dirk

wat betreft Continental hoef je niet bang te zijn voor lawaai het zit net buiten het centrum (het echte centrum) maar wel overal dichtbij
als je aan de voorkant van het complex zit heb je wel het verkeer in de spits tijden die van en naar het centrum rijden als je daar niet van houd bel je een paar dagen voor vertrek even op om te vragen of ze je aan het zwembad kant willen plaatsen komt altijd goed
wijzelf houden wel van een beetje reuring dus zitten het liefst aan de straatkant kijk je tevens uit op de toeristen school of zoiets

hoop dat je wat hebt aan deze info
wijzelf hebben al geboekt voor oktober scheelde maarliefst € 100 per persoon :idea:

groet Harm

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » zo jan 15, 2006 1:26 pm

de kogel is door de kerk. We hebben gisteren geboekt voor continental van 13/8 tot 27/8. Nu maar hopen dat alles meevalt maar griekenland kennende zal dat wel. Nu rest mij nog wat werk om uitstapjes uit te stippelen aldaar maar dat is al een plezier op zich.Nogmaals bedankt voor info.
groetjes dirk

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo jan 15, 2006 2:53 pm

dirk schreef:de kogel is door de kerk. We hebben gisteren geboekt voor continental van 13/8 tot 27/8. Nu maar hopen dat alles meevalt maar griekenland kennende zal dat wel. Nu rest mij nog wat werk om uitstapjes uit te stippelen aldaar maar dat is al een plezier op zich.Nogmaals bedankt voor info.
groetjes dirk


Hi Dirk,

Proficiat :P :? enne..wat ik nu ga zeggen zul je welal een beetje verwacht hebben :wink: :wink: Als jullie een goeie taverne zoeken, Taverne Rustico in de oude stad. :lol: (zie elders op dit forum)

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » ma mar 20, 2006 6:25 pm

hey Dirk

Ik ben afgelope jaar naar continental geweest ik heb geen last gehad van drukte wel lagen wij aan zwembadzijde. Je ligt net buiten de stad dus heel druk is het er niet. Je loopt wel zo het centrum in. Ikzelf vond het erg harstikke leuk vooral de oude stad. Rustico is inderdaad aan te raden ben er paar keer wezen eten ook vond ik in het nieuwe centrum Roma erg lekker kun je grieks eten maar ook italiaans. Wij hebben weer geboekt voor komende zomer en gaan weer naar continental

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mar 20, 2006 6:29 pm

Hallo Denise,

G E W E L D I G :!: :!: :P :P

Niet alleen nieuwe Rhodosfans ...................maar ook liefhebbers van onze taverne Rustico 8) :wink:

gr, Rhodos- en Rusticofan
Afbeelding

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » di mar 21, 2006 1:34 am

:D :D kijk, dat vinden we natuurlijk erg leuk om te horen, denise!!!!
RUSTICO fans!!!!! :wink:
You only live once....

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » di jun 27, 2006 2:03 pm

Ik ga dit jaar op 3 aug voor de tweede keer naar rhodos app continental nog meer mensen die daar deze zomer verblijven en enventueel vragen hebben?

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » di jun 27, 2006 8:44 pm

aha, en voor hoeveel dagen ga je? wij gaan vanaf de 13 augustus dus mss zien we elkaar daar nog.
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

Gebruikersavatar
dieske87
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 8:01 pm

Bericht door dieske87 » wo jun 28, 2006 8:04 pm

14 dagen. Is dit voor jullie de eerste keer rhodos en continental?

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » do jun 29, 2006 6:21 pm

yep, en ik ben benieuwd wat het zal worden.Maar griekenland kennende kan da ni slecht zijn. :)
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

Plaats reactie