Hotel/Appartement Sun Beach

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Miranda
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 8
Lid geworden op: do aug 11, 2005 6:16 pm

Hotel/Appartement Sun Beach

Bericht door Miranda » do aug 11, 2005 6:19 pm

Wij vertrekken 18 augustus voor het eerst naar Rhodos :D . We verblijven in Hotel Sun Beach in Trianda. We hebben er erg veel zin in :D . Zeker omdat we hier veel positieve reacties lezen over Rhodos. Is iemand al in Sun Beach geweest? En is Trianda erg ver van Rhodos-stad?

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Sun Beach

Bericht door rhodosliefhebber » do aug 11, 2005 6:36 pm

Hallo Miranda,

Wij zijn al meer dan 10 keer in Sun Beach geweest. Het is er echt geweldig. Het personeel is uitermate vriendelijk. Je voelt je er echt welkom. De kamers zijn mooi en worden iedere dag schoongemaakt. Als je in de appartementen zit, dan kun je in de winkel iedere dag, ook op zondag, verse broodjes krijgen. Lekker eten kun je bij de Colibri. Dat is een lekker wandelingetjes langs het strand. Het ligt achter Electra Palace.
Rhodos-stad ligt op ongeveer 9 kilometer. Vanaf Sun Beach rijdt er meerdere keren per dag een bus. Je kunt ook naar de hoofdweg lopen. Dat is ongeveer 10 minuten weg. Alle bussen die daar stoppen gaan naar Rhodos-stad.

Ik wens je er heel veel plezier toe, maar dat gaat zeker lukken.


Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Sun Beach

Bericht door rhodosliefhebber » zo sep 04, 2005 11:27 am

Hallo Miranda,

Ben je al terug uit Sun Beach? Ik hoop dat je het er net zo fijn hebt gehad als wij. Laat eens horen wat jij ervan vond.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Sun Beach

Bericht door Rhodosfan » zo sep 04, 2005 1:54 pm

rhodosliefhebber schreef:Hallo Miranda,

Ben je al terug uit Sun Beach? Ik hoop dat je het er net zo fijn hebt gehad als wij. Laat eens horen wat jij ervan vond.

Groetjes,

Annelies


Hoi Annelies,

ja hoor...onze Miranda is weer terug. :P Zie hier haar verslag: http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... d&t=295412

P.S. Miranda is duidelijk ook een Rhodosfan geworden,dus ik denk dat ze binnenkort ook hier haar info over Sun Beach zal neer pennen :P :wink:

groetjes vanuit een zonnig en warm zuiden des lands 8) 8)

Frans
Afbeelding

Miranda
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 8
Lid geworden op: do aug 11, 2005 6:16 pm

Hier dan mijn uitgebreide verslag van Sun Beach 2.

Bericht door Miranda » zo sep 04, 2005 7:18 pm

Hier dan mijn verslag van onze super vakantie in Sun Beach 2 Trianda.

Hotel Sun Beach is zeker een aanrader voor zowel jong als oud. Ook voor gezinnetjes met kinderen is dit zeker een aanrader.

De kamers worden elke dag schoonmaakt, en je krijgt elke dag schone handdoeken. De kamers en balkon zijn ruim zat, tenslotte ben je er niet om de hele dag op je kamer te zitten. Het zwembad is ook erg mooi. Lekker groot, en voor de kids een eigen badje. Het nadeel is dat je vroeg je bed uit moet (07:00) om een bedje aan het zwembad te veroveren want deze zijn er echt te weinig. Er is de hele dag wel iets te doen. 's ochtends: darten, kinderclub, aquagym en watervollybal. s'middags: waterpolo, quiz, en op het strand beachvolleybal. 's avonds: kinderdisco, bingo en elke dag een andere show. Het animatieteam doet zeker zn best, maar af en toe wel een beetje gemaakt. Het personeel van Sun Beach 2 is erg vriendelijk. Zeker de barmannen. Lang leve de happy hour! (2=1) Wij hadden halfpension geboekt, en dat is ons goed bevallen. Het ontbijt en diner is in buffetvorm en is erg gevarieerd. Voor ieder zit er dus wel iets lekkers bij...

Auto huren kan je het beste in Sun beach 1 doen. Ze leggen alles goed uit, en is over het algemeen goedkoper dan bij de hostess. Auto huren is overigens erg de moeite waard, want zo kan je de mooie plekjes van Rhodos ontdekken..

Trianda is een rustig plaatsje met redelijk wat winkeltjes en restaurantjes. Toch heb je het na 2 weken wel gezien. Het is geen echte "feest plaats" daarvoor kan je beter naar Rhodosstad of Faliraki gaan. Toch is het wel leuk om 's avonds even door Trianda te lopen, want de winkeltjes zijn tot laat open en hangt er best een gezellige sfeer.

CONCLUSIE: We hebben een TOP vakantie gehad, en kunnen dit hotel dus ook zeker aanraden!!

En ja, we zijn nu ook zeker echte Rhodos-fans geworden.. haha!

Groetjes Miranda & Patrick

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » zo sep 04, 2005 10:10 pm

Hoi Miranda en Patrick!

Fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad!! :D
het rhodos-mugje heeft jullie aardig te pakken gehad geloof ik :wink:

Het is ook moeilijk om niet besmet te raken hoor!
We hebben weer nieuwe "slachtoffers"! :D :D Ik hoop dat jullie nog vele keren meer mogen genieten van dit heerlijke eiland! :wink:

gree(k)zzz Tineke
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di sep 06, 2005 7:08 am

Als je in Trianda ben kan je ook heel goed een auto huren bij Sky hier zijn ze ook voordelig en je bent goed verzekerd.

dus ik begrijp dat er weer verslaafde erbij zijn gekomen :lol: :lol: :lol:

WELKOM BIJ DE CLUB :P :P :P

enne we hopen dat je het Rhodes gevoel hier op het forum met ons wilt delen . :)

GEZELLIG :wink: groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie