Edem studio,s

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Edem studio,s

Bericht door Ella » zo aug 14, 2005 3:46 pm

Wij hebben helemaaaaaal niet genoten van Edem ,ik raad het iedereen af het is daar te schoon ,de zwembad is te mooi,de mensen zijn daar te hartelijk dus NIET naar toe gaan dan heb ik daar namenlijk volgend jaar weer een kamertje :wink: Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » zo aug 14, 2005 8:45 pm

:D
hahahha , Ella!
Maar ze hebben toch wel meer dan 1 kamertje??? 8)

Gezellig juist, komen we met zijn allen!!!
Leuke meeting......

Heb je een leuke foto van Edem?
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » zo aug 14, 2005 10:11 pm

:lol: Als dat zou kunnen ,dan wordt het daar een zeer gezellige boel :wink: ik heb zeker een foto van Edem ,moet ik weer even Frans vragen of hij zo lief wil zijn om deze te plaatsen :wink: dus wie weet kun je binnekort wat meer zien van Edem Groet Ella.

Hier zijn dan de foto's 8)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma aug 15, 2005 12:03 am

ja, het lijkt me best grappig om op rhodos eens te meeten met meer verslaafden!! :lol:

Ik ben benieuwd....enne, frans zal dat best doen....toch frans? :wink:
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma aug 15, 2005 7:04 am

Maar één nadeel is het wel (denk ik dan he) dat je mij niet zo vaak daar zal zien want we trekken er erg vaak op uit ,om dan juist van Rhodes te genieten. en om koffie te drinken bij Greekland of Herma !!!!!
:roll: :roll: maarja een reunie op Rhodes zelf is wel lachen dus dan moeten we maar uitzondering maken niet dan :!: hebben we weer een rede om naar Rhodes te gaan :lol: :lol: lekker genieten van het zon overgoten eiland en de Rhodes fans ja dat lijk me ook wel wat !



Maare nog één probleem krijgen we Frans en Riekie wel uit hun STAM HOTEL :!: volgens mij met geen zeven paarden hahahahaha :wink: groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma aug 15, 2005 8:16 am

Ik ben benieuwd....enne, frans zal dat best doen....toch frans?


Maare nog één probleem krijgen we Frans en Riekie wel uit hun STAM HOTEL volgens mij met geen zeven paarden hahahahaha groetjes Ella


Goeie morgen of te wel kalimera Ella en Tineke. :P

Jullie kennen ons al schijnbaar goed. :wink: Over het hotel valt nog wel met ons te praten :lol: maar een hotel buiten Rhodosstad....met geen 10 paarden. :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma aug 15, 2005 9:13 am

Verandering van spijs doet wel eten FRANS :lol: dus misschien kom je dan ook wel Greekland :D :D Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma aug 15, 2005 9:22 am

Alle gek heid op één stokkie ,Wij zijn verkocht aan Trianda ,en daar voelen wij ons erg thuis,zo heeft iedereen z,n plek op Rhodes!
We kunnen in ieder geval niet van Frans en Riekie verlangen dat ze naar Edem toe gaan ,maare een bakkie koffie halen met een Tosti mag altijd :!: kunnen we toch een reunie houden. :wink:

Ps wij nemen altijd een tosti apparaat mee :wink: vandaar die Tosti :wink:

Wie komt er op ons feestje :?: :?: we vertellen niet wat we gaan doen ,maar neem wel een badpak mee :lol: :D

Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » ma aug 15, 2005 5:47 pm

:D yassas

nou Frans je hebt helemaal gelijk ons krijgen ze ook niet uit de stad daar hebben we Rustico (en Romeo met live muziek) :wink:

gr. Harm

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma aug 15, 2005 6:17 pm

ik ben net als ella ook weg van trianda! dusse wanneer is het feesje????
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Bericht door tsambika » ma aug 15, 2005 10:20 pm

:D Wij zijn vervente stad-gangers....
Maar natuurlijk is het geen probleem om een daggie of avond ergens gezellig te doen met zijn allen (of paar, lol)

En Rustico is zeker ook een van onze favo's!!!! Een leuke en gezellige en vooral LEKKERE plek om samen te zijn :wink:

Enne.....een heerlijke aanrader is ook restaurant Internationaal, in de nieuwe stad. Wat prijziger maar echt waar voor je geld.

greetz!
You only live once....

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di aug 16, 2005 8:26 am

Wat ik nog eventjes kwijd wil ,over Edem ,
Mocht er iemand toch wel geintreseerd zijn !


Edem kam je bij Jiba huren http://www.jiba.nl lees meteen de reactie,s en je weet gelijk dat ik geen woord gelogen heb!

En weer even terug te komen op het feestje,Tja waneer is de vraag :wink: Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » di sep 06, 2005 7:15 am

Stond ik gisteren toch in verleiding ,even kijken of Edem nog vrij was voor de gein(eigenlijk ook weer niet) ja hoor in oktober is hij nog vrij .ik waande me terug en zag me daar al lopen :!:
Ik belde m,n man op en vroeg schat hou je nog een beetje van mij????
hij begreep niet waarom ik zomaar belde op z,n werk ,en reageerde wat moet je van me ? ik zei ohhhhh een weekje Rhodes .

weet je wat erg flauw was hij zij ik hou van je maar m,n antwoordt is nee ik ga niet naar Rhodes :cry: weer niet gelukt oei oei wat heb ik het moeilijk! groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di jan 24, 2006 10:41 pm

hoi hoi,

kan dit denk beste aan ella vragen...

waar ligt de edem studio's ongeveer in trianda?

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jan 26, 2006 8:35 am

Edem studio,s ligt op de grens van Ixia,en Trianta!!!
heel centraal dus want je kan de beide kanten op!

Als je van Trianta langs de kust lijn richting Ixia loopt,dan loop je tegen een grote hotel aan!!en aan de rechterkant zie je een hele grote speelgoed winkel!
je loopt recht door dus je slaat niet af dan krijg je z,on slinger bochtje,en kom je op een pleintje uit! vaak staan daar jeeps!!! en daar zie je edem aan de linker kant staan!

Aan de buitenkant lijkt het een eenvoudige complex maar loop je bij de receptie binnen dan zie je dat alles erg goed is onderhouden gewoon weg een toppertje om het zo maar even te zeggen!
Je hebt winkeltjes genoeg in de buurt en het lekkere van Edem is dat Ixia op loop afstand is en dat Trianta op loop afstand is!

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do jan 26, 2006 5:56 pm

ok dank je wel...
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » vr feb 03, 2006 2:35 pm

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :? :? :cry: :cry: nog een kleine 5 maanden wachten om mij te voegen op één van de mooie zonnebedden hier!
Om te zwemmen in het mooie en z,on schone zwembad.
Om de vriendelijke eigenaren te preken!
Om onze kamer 23 in te richten met alleen maar zomer kleding 8) 8) :P :P

Nog 5 maanden ja het duurt wel lang maar wachten wordt beloond dus ik weet zeker dat we weer een te gekke vakantie gaan krijgen hier!

Maar we praten er gewoon over en hopenlijk gaat de snert weer ook snel weg en kunnen we de lammentjes tussen de boterbloempjes zien dartelen!

Nee Winter je mag van mij overgaan en de zonnestralen zijn dan ook hier zeer gewenst!

Praten schrijven en denken over Rhodes is de enigste medicijn voor mijn depresie :roll: :roll: :roll:

Dus Lieve mensen gooi het forum maar weer vol met de mooiste verhalen dan helpen we elkaar de winter door :idea: :idea: :wink: :wink:


Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

Bericht door Rinaldo » vr mei 12, 2006 1:14 pm

Beste Ella,

Ook wij hebben dit jaar Edem geboekt...verleden jaar verbleven we bij de buren...appartement Anita....erg leuk maar een beetje verouderd met onwaarschijnlijk passieve beheerder, schoonmakers etc...van reisgenoten hoorde we dat Edem geweldig...dus....voor dit jaar geboekt!!

Groetjes,

Barbara& Rinaldo
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » za mei 13, 2006 1:04 pm

Jullie zullen er geen spijt van krijgen het is ook echt geweldig daar,wegens omstandigheden kunnen wij niet gaan dit jaar maar we hopen hier ooit eens terug te komen!

De beheerders zijn zo lief en vriendelijk vooral de schoonmaakster Maria ze zingt altijd tijdens haar werk !!!en je hoort haar vaak lachen dus een vrolijke noot! geniet heerlijk van edem het zeker de moeite waard!!!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

vickos
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: di aug 01, 2006 11:31 pm

Re: Edem studio,s

Bericht door vickos » di aug 01, 2006 11:34 pm

hallo,


Ben op zoek naar een emailadres van appartementen edem..
Ik ga in september een weekje en zou graag in dit complex verblijven, vlucht is al geregeld en zou graag rechtstreeks boeken..
Kan iemand mij verder helpen?

thx
vicky

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

Edem

Bericht door Rinaldo » di sep 12, 2006 8:55 am

Tja...en dan is onze vakantie alweer voorbij... :(

Edem is trouwens echt fantastisch...iedere dag schoonmaken (met Zang) al hadden de handdoeken wel wat vaker gewisseld mogen worden (moet wat te zeuren hebben)

Lekker zwembad...heerlijk verfrissend, biertje halen bij Adonis, beetje kletsen met de overige gasten..en 's avonds heerlijk eten in een taverne of restaurantje...Terug bij het appartement nog even een afzakkertje bij het zwembad (minder muggen als op je balkonnetje)

En eigenlijk is onze vakantie op deze manier "omgevlogen"
We hadden wel veel meer willen ondernemen...maarja als je net een verbouwing van 2 maanden achter de rug hebt, slaat het GROTE relaxen ongenadig toe....heerlijk!!

De laatste 2 dagen wel actief geweest....Filerimos beklommen...en naar Lindos.....

Veel te kort, dus... volgend jaar weer naar Rhodos...weer naar Edem :wink:

Groetjes..
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

Edem

Bericht door Rinaldo » di sep 12, 2006 9:01 am

Nog even een "Edem Update"

Edem schijnt verkocht te worden :( nu maar hopen dat de kwaliteit hetzelfde blijft, of beter wordt, natuurlijk..

Adonis (de barman) gaat volgend jaar met pensioen, we hebben reeds gesolliciteerd... :P :P

Groetjes
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di sep 12, 2006 10:06 am

Hoi Rinaldo en Barbara,

Welkom thuis en ik weet er alles van........je verheugd je zo zeer op Rhodos en het lijkt net of vakantiedagen 2 x zo snel voorbij gaan :cry: Leuk dat jullie app. Edem zo goed bevallen heeft :P Voor ons is het nog 2 nachtjes slapen en dan hopen we weer op 14 heeeeeeeele lange dagen op ons eiland.

gr, Frans
Afbeelding

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

jaloers

Bericht door Rinaldo » di sep 12, 2006 11:28 am

Hoi Frans,

Alvast een enorm prettige vakantie!!!!
Doe ze de groeten van ons....enne nog even een vraagje...

Bestaat er ook een emoticon voor diepe.....hele diepe jaloezie??

Groetjes en Jammaz!!

Barbara en Rinaldo
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Rinaldo
Expert User
Expert User
Berichten: 74
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 6:37 pm

23

Bericht door Rinaldo » vr sep 15, 2006 2:53 pm

Hoi Ella..

Wij zaten trouwens ook in kamer 23...(b23) en ook wij vonden dit een heerlijk kamertje.

Enne...geen zorgen, we zijn er zuinig op geweest hoor....

Groetjes,

Barbara en Rinaldo
September 2013 Faliraki!! Royal Rose studio's. Juni 2014! Trouwen op Rhodos!!

Charmed
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 9:15 pm

wil ook iets kwijt

Bericht door Charmed » ma okt 02, 2006 4:49 pm

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer in Edem geweest van 17 september t/m 1 oktober. Tuin, zwembad, liging, mensen, complex ... allemaal pico bello. Maar ... onze mening is dat de appartementen zelf toch wel aan het verouderen zijn. Laten we eerlijk zijn, het keukenblokje gaat helemaal nergens meer over. Gelukkig staat er een nieuwe koelkast, maar die staat er wel een beetje onlogisch. De kranen in ons appartement (21) gingen erg moeilijk open, daar moest behoorlijk kracht voor gezet worden. En als ze dan ineens openschoten, kwam het water er met zoveel kracht uit dat alles in een straal van 1 meter drijfnat was. Ook hadden we geen behoorlijk pannetje om water te koken. Alleen een soeppan was er tot onze beschikking. We hebben zelf zo'n klein pannetje gekocht om water te koken voor de koffie. De spotjes aan de wanden konden alleen maar naar beneden schijnen. Er zat geen kracht meer in om ze ergens op te richten. En de muggen ... die komen gewoon door de hor heen. In onze hor zat een scheur. Die was "gerepareerd" met een pleister ...
En 2x in de week schone handdoeken vind ik wel echt te weinig.

Wij hoeven helemaal geen luxe. Als we dat zouden willen waren we wel naar een 4 sterren all inn hotel gegaan. Maar iets meer "standaard" en iets moderner zou van ons wel mogen. Een waterkokertje, goed afsluitbaren hordeuren .. Niet dat onze vakantie eronder geleden heeft hoor, absoluut niet!

Ik las ergens in een ander bericht dat Edem verkocht is. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar de appartementen iets gaat moderniseren. Volgend jaar kiezen wij voor een ander complex, maar wie weet ...

Ruud en Marianne
A Dog Is For Life Not Just For Christmas

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma okt 02, 2006 6:33 pm

Tja het keuken blokje inderdaad dat is wat klein ,maar eerlijk is eerlijk het is Griekeland !! en het was een studio, dus wij gaan er altijd van uit dat je je dit zo aan treft!
eerlijk gezecht heb ik er geen problemen mee gehad!
wij hadden trouwens wel een klein pannentje z,on melkpannentje!

En de koelkast daar waren we heel blij mee omdat daar een vriezer in zat!
de oude koelkast was onze voorraad kast! :wink: :idea:
Ja wij vonden ook inderdaad dat de handoeken vaker verschoond mocht worden,dat was wel jammer maar meer min puntjes kan ik toch echt niet noemen!


Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Charmed
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 9:15 pm

Bericht door Charmed » di okt 03, 2006 6:02 pm

Bedankt voor je reactie Ella. Ik weet dat studio's klein zijn, maar dat is ook niet ons "probleem". De grootte van de appartementen in Edem is prima. Meer ruimte heb je niet nodig. Het gaat ons om de verouderde situatie. Neem nu het bad. Ik kan daar met mijn 1,58 m nog wel in zitten en redelijk staan, maar een normale Nederlander kan daar echt z'n billen niet in parkeren en douchen moet je heel voorzichtig doen want je gaat in now time onderuit, ook met de rubberen badmat erin.

Wij zijn op zoek gegaan naar een ander appartementencomplex en zijn bij Valsami in Kremasti uitgekomen. Het keukenblok daar is qua formaat exact hetzelfde. maar is wel in een moderne witte uitvoering en voorzien van modernere keukenspullen, zoals .. een waterkoker. De badkamer is voorzien van een douchebak. Airco zit in de prijs ingegrepen. De kamers zijn met vrolijke kleuren ingericht. Nou ja, dat zag er gewoon net allemaal wat beter uit dan de appartementen in Edem op dit moment.

Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk :P
A Dog Is For Life Not Just For Christmas

Sascha
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: di jul 03, 2007 2:55 pm

17 jarigen?

Bericht door Sascha » di jul 03, 2007 3:04 pm

Hey ik lees telkens dat er gene jongere zijn, is dat echt waar? want het zou leuk zijn als er leeftijdsgenoten zijn.

groetjes sascha

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jul 04, 2007 12:09 pm

Dat wil ik nou niet helemaal zo zeggen hoor ,want toen wij er waren waren er ook jongeren ,maar ja jongeren tref je wel weer veel eerder en meer aan in Rhodes stad omdat je daar weer beter kan stappen!
Zoek ze gewoon even op je hoeft niet ver te gaan hoor duik ergens een bar in! en zie het maar zo veel jongeren bij een complex is ook iets minder rustig! :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie