Appartementen Forum in Trianda

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
roelvandew
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 6:45 pm

Appartementen Forum in Trianda

Bericht door roelvandew » vr jan 20, 2006 6:53 pm

Dit jaar gaan we naar Appartementen Forum in Trianda.
Zijn jullie hier vaker geweest en/of hebben jullie wat ervaringen over dit complex?

Alvast bedankt!

Groeten,

Roel

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jan 20, 2006 7:14 pm

Hoi Roel,

Voordat de "echte" Trianda/Ixia-gangers jou hier zullen bedelven met informatie, :wink: :wink: hier alvast wat info vanuit het net. :idea:

Homepage van de Forum appartementen:

http://www.rodosnet.gr/Forum_Hotel/index.htm

reacties van vakantiegangers uit vakantiereiswijzer:

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... 400/forum/

veel leesplezier en zeker al veel voorpret :P

gr, Frans
Afbeelding

helma
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: za apr 08, 2006 10:15 pm

Bericht door helma » zo apr 09, 2006 7:10 pm

wij gaan altijd in het voorjaar en wij vinden het geweldig,maaar wat wij wel zeggen heel veel mens ouwehoeren dat er veel engelsen zitten die mar zuipen,maar in mei hebben wij er zeer zeker geen last van en voor het geld dat je daar zit kom je nergens anders voor terecht dus het is geven en nemen.En je vakantie maak jezelf,en met kinderen vind ik het ideaal wij komen er nu voor het vijfde jaar dus dat zegt genoeg denk ik
een griekofiel,zou wel het hele jaar er door kunnen brengen

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo apr 09, 2006 7:59 pm

Wij zijn een aantal jaren geleden bij Forum geweest. Dat was wat ons betreft eenmalig; wij hebben het meer naar onze zin bij de buurman, Sun Beach. Wij vonden dat Forum wat achterstallig onderhoud had. Ik kan me wel voorstellen dat mensen het hier naar hun zin hebben. De omgeving is leuk. Ik geloof alleen dat Forum nu alleen maar AI is, dat vind ik erg jammer. Er zijn zoveel fijne restaurantjes in de buurt.
Natuurlijk wens ik alle mensen die naar Forum gaan een hele fijne vakantie.

Groetjes van een Sun Beach verslaafde,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Carla
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mei 29, 2006 7:51 pm

Forum Hotel

Bericht door Carla » ma mei 29, 2006 8:17 pm

Roel, ga hier maar rustig heen hoor. Ben zojuist terug van een vakantie van 3 weken op Rhodos. De eerste week gelogeerd in het Forum Beach Hotel (Forum was nog niet open). Het Beach Hotel is ook prima en de service etc. was helemaal in orde. Wij vonden dit echter nogal massaal. Dus zijn wij na 1 week verhuisd naar het Forum Hotel, omdat wij dit wat gemoedelijker vinden en het een vriendelijker sfeer heeft. Waren hier namelijk al tweemaal eerder geweest. De kamers worden elke dag schoongemaakt (behalve op zondag). Misschien zou het beter zijn om elke dag schone handdoeken te krijgen in plaats van om de dag. De lakens werden ook elke 2 dagen verschoond, dit mag van mij best wat minder (doe ik thuis ook niet om de dag hoor hihi). Voor wat betreft het eten; er is een keuze uit ongeveer 20 gerechten, die elke maaltijd varieren. Dit jaar was er zelfs ook nog een extra buffet voor de kinderen. Met ca. 4 vleessoorten, minimaal 1 vissoort en diverse groenten, rijst, pasta en aardappelen kan naar mijn idee iedereen een goede keuze maken. Zelf zal ik de komende weken weer hard aan de slag moeten om de overtollige kilo's kwijt te raken. Als je klachten of opmerkingen hebt, kun je deze altijd kwijt bij het personeel die hun best doen om je verblijf zo leuk mogelijk te maken. Volgend jaar (of als bruin het kan trekken dit jaar oktober) ga ik hier weer heen.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma mei 29, 2006 11:51 pm

Hallo Carla,

Nogmaals, welkom in ons Rhodosforum :P en meteen met een leuke hotel/appartementen beschrijving :idea: :idea: :idea:

Ga zo door en ik hoop dat je je snel hier zult "thuis voelen" :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di jul 04, 2006 5:42 pm

hoi hoi,

collega van mij is pas terug gekomen van forum beach..... ze vond het echt heel erg slecht. het eten en hele hele all in daar (had ook al tegen haar gezegd dat ze dat niet moest doen, maar ja niet luisteren he :wink: )

het was zelfs zo erg dat ze niet eens meer terug wil naar rhodos....

hoe kan dat nou toch?????

gr joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di jul 04, 2006 6:11 pm

Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Ik ben er zelf ook twee keer geweest (zonder AI), maar ik ga daar ook echt niet meer naar toe. Ik weet niet wat het is, maar het is het nét niet. Voor ons dan. Een ander kan het daar erg fijn hebben, maar voor ons zijn er in Trianda betere accommodaties. Dezelfde geldt ook voor Forum, maar dat heeft nog eens als nadeel dat het zeer slecht onderhouden wordt. Je zou bijna zelf de kwast ter hand nemen als je er bent. Bovendien waren de mensen in Forum Beach aan de receptie nou niet het toppunt van vriendelijkheid.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo jul 05, 2006 4:30 pm

Jammer genoeg kan ik niet iets vertellen over FORUM ik weet dat ik er goede en minder goede berichten van heb gehoord! en het is per persoon natuurlijk verschillend ik weet wel dat het all inn erg tegen valt daar en dat je eigenlijk vaak hetzelfde eet maar in welke hotel die aan all inn doet heeft dit niet???

Ook ik heb gemerkt dat of je ben verzot op Rhodes zoals zovele hier of je weet er echt geen raad mee en je komt niet meer!

Dit heeft vaak te maken met je onderkomen valt deze tegen dan is eigenlijk niets meer goed!

kijk daarom altijd op http://www.vakantiewijzer.nl en je zal merken dat door de beoordelingen van andere dat je dan eigenlijk een mooie en een leuke vakantie kan hebben die niet duur hoeft te zijn !!

wel is het zo roel je moet het hebben van het eiland en nogmaals ondek deze en je zult zien dat het eiland nog belangrijker is dan je complex want wat kan je genieten daar :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:

groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

roelvandew
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 6:45 pm

Bericht door roelvandew » do jul 06, 2006 6:33 pm

We hebben idd op http://www.vakantiereiswijzer.nl gekeken en zagen er niet veel positieve reacties bij zitten voor dit hotel.

Daarentegen hadden we bij App D'andrea mare bijna géén negatieve reacties gevonden. Het is misschien iets prijziger, maar hier hebben we toch voor gekozen!

31 Augustus vertrekken wij naar Rhodos :D (duurt eigenlijk nog veelste lang.....................)

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr jul 07, 2006 7:42 am

Het is alleen zo jammer dat d'Andrea Mare AI is geworden. Er zijn zoveel leuke restaurantjes op Rhodos en die gaan allemaal ten onder aan de AI formule. Bovendien is het eten in de AI appartementen nooit het griekse eten van de restaurants.
De accommodatie ziet er goed verzorgd uit, het is alleen enorm uitgebreid deze zomer. Je zult het er vast wel naar je zin hebben. Het is echt beter dan Forum.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

xxLadyStaartjexx
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: do aug 04, 2005 1:22 pm

Ik had ook geboekt bij dit hotel.

Bericht door xxLadyStaartjexx » vr jul 14, 2006 7:43 pm

Hoi,

Ik had ook geboekt bij Forum, na het lezen van de recenties ben ik behoorlijk geschrokken! Mensen naar huis met voedselvergiftiging dat is niet niks. En over de rest maar te zwijgen... Vandaag vakantie om geboekt naar Forum Beach.... Dit was het enige hotel dat OAD nog vrij had.... Voor Forum beach moeten we wel extra bij leggen, maar die recenties zijn heel wat beter! Wij gaan 10 September... na nachtmerries van helse vakantie´s kan ik nu weer rustig slapen... en ik kan niet wachten om op het vliegtuig te stappen!

Groetjes,

Willy

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr jul 14, 2006 7:52 pm

Ik denk niet dat je in Forum een helse vakantie zou hebben gehad, maar Forum Beach is absoluut beter. Ze horen echter wel bij elkaar. Forum Beach is veel nieuwer en ziet er ook beter onderhouden uit. Helaas ook AI, maar misschien wil je toch nog wel eens buiten de deur eten. Er zijn genoeg fijne restaurantjes in de buurt. Voedselvergiftiging kun je overal oplopen, maar ik heb op Rhodos nog nooit ergens last van gehad en ik ben er al 18 keer geweest. Overigens willen slechte recensies niet altijd iets zeggen. Je hebt ook mensen die onder verschillende namen rotrecensies schrijven, geen idee waarom, maar het gebeurt.

Groetjes en een fijne vakantie in Forum Beach,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Kelly
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 1:27 pm

Bericht door Kelly » ma jul 31, 2006 1:32 pm

hmmm... ik begin me nu toch wel een beetje ongerust te maken hoor... :? Zoals jullie zien ben ik sinds een paar minuten geleden nieuw hier op deze site. Ik was benieuwd wat er allemaal over mijn vakantiebestemming bekend was. Wij vertrekken 20 augustus naar Forum.. Nu ik al die verhalen lees weet ik niet of ik wel zo blij moet zijn met onze eerste AI reis... Wij gaan met 4 volwassenen en 2 kindjes, ik mag toch hopen dat het een beetje te doen is daar anders worden het 8 hele lange dagen... :( Is er iemand die me moed in wilt spreken? :wink:

Groetjes Kelly

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma jul 31, 2006 2:34 pm

hoi hoi,

je moet het toch altijd zelf ondergaan vind ik, iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op wat hij goed en fout vind. Dus ga gewoon lekker genieten en maak je vantevoren niet al te ongerust zou ik zeggen...

laat na je vakantie even weten wat jij ervan hebt gevonden...

alvast veel plezier

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Kelly
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 1:27 pm

Terug uit Rhodos!

Bericht door Kelly » di sep 05, 2006 2:18 pm

We zijn nu een weekje terug uit Rhodos en we hebben een heerlijke vakantie gehad! Al moet ik zeggen dat dit dus niet aan het appartement heeft gelegen.. Wat een vooroorlogs zooitje zeg! Vriendelijke mensen, jammer alleen dat er alleen maar Polen en Tjechen werken daar... heb weinig grieks gehoord in ieder geval! Ik vond het eten goed, al zijn we wel een x ergens anders wezen eten omdat die eetzaal (lees: vreetschuur) ons wel ging vervelen. Het appartement sloeg echt nergens op! Heb gelukkig geen kakkerlakken gezien maar wat was dat allemaal oud zeg! Ons keukenblok maakte ook nog eens vreselijke herrie en het 2-persoonsbed was zo knetterhard dat ik de hele week op de bedbank in de woonkamer heb geslapen... lekker gezellig.. :? Ik vond het complex wel ok als we gewoon samen waren geweest maar aangezien er 2 kids bij waren én de gids het app. heel anders deed voorkomen vind ik het gewoon niks. Helemaal niet kindvriendelijk, het kinderbadje is net zo groot als mijn badkamer.. Dus onze kids gingen het grote bad in waar ze vervolgens midden op de dag fanatieke waterpolowedstrijden gingen houden.. :evil: Echt niet over nagedacht! Bij het zwembad werd ijs geserveerd met lepeltjes waarvan de randjes zo scherp waren dat de mondjes van de kinderen gingen bloeden! Al die dingen bijelkaar zorgt ervoor dat we NOOIT meer naar Forum zullen gaan! Ook lullig om te weten dat er een gezin met 2 kinderen 2 weken voor 700 euro in Forum zat terwijl wij 1600 euro hadden betaald voor 8 dagen... Doe ik dus echt niet meer!

Het land zelf vond ik helemaal fantastisch! We zijn 2 x naar Rhodosstad geweest, prachtig allemaal! Ook zijn we naar het waterpark in Faliraki geweest en naar de Vlinder Vallei geweest. Al met al toch nog veel gezien en gedaan in die 8 dagen! :D We gaan zeker nog een x terug naar Rhodos maar dan naar de andere kant van het eiland. Lindos stond hoog op het verlanglijstje maar zijn we helaas niet meer aan toe gekomen...

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » di sep 05, 2006 2:34 pm

Hallo Kelly,

Jammer dat Forum zo tegenviel. Ik heb het idee dat ze al jaren geen geld meer in Forum steken. Het ziet er van de buitenkant al helemaal niet uit. Een kwast verf zou al wonderen verrichten. Gelukkig is Rhodos op zich jullie wel goed bevallen, maar als je met kinderen bent is een fijne, schone accommodatie toch ook wel wat waard. Mocht je toch nog een keer aan de westkant van Rhodos op vakantie willen gaan, dan kan ik je uit eigen ervaring Sun Beach aanbevelen. Geweldig, leuk (Grieks) personeel, goede schoonmaak en mooie gerenoveerde appartementen. De eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat sinds de renovatie de bedden ook behoorlijk hard zijn. Die 1600 euro voor 8 dagen vakantie vind ik behoorlijk aan de prijs en zeker voor Forum. Misschien nog eens een klacht deponeren bij het reisbureau. Als er maar genoeg geklaagd wordt over Forum verdwijnt het vanzelf van de Nederlandse markt.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di sep 05, 2006 5:28 pm

Hoi Kelly,

Welkom terug in ons forum. Doet me toch veel plezier dat jullie, ondanks de tegenvallende Forumappartementen, een heerlijke vakantie hebben genoten. Voor de volgende keer zou ik zeggen: maak een betere keus qua huisvesting ( dus eerst informeren en dan pas boeken :wink: ) en dan dubbel genieten van Rhodos :P :P

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » wo sep 06, 2006 2:38 pm

Tja dat bedoel ik nu he?? ik heb vaak deze dingen gehoord over Forum ,dat de bedden hard zijn ,ja dat kan gebeuren ,maar gewoon dat het niet kindvriendelijk is ,terwijl je (teminste dat neem ik aan) voor je kinderen all inn gekozen heb vind ik het erg sneu voor jullie!

De klachten werken achteraf niet goed meer ,daarom hoop ik dat je daar al met je hostess hebt gepraat,die geef je een formulier mee waar je meer mee kan doen!

en dat je zoveel duurder uit ben :x nou ik zal het er niet bij laten zitten!
maar ja Rhodes heb je gezien en ik hoop dat dat niet eenmalig was! :wink:

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie