Avra beach resort

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Knuffelbeertje1987
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 2:26 pm

Avra beach resort

Bericht door Knuffelbeertje1987 » ma jan 30, 2006 2:28 pm

Hallo,

Deze zomer wil ik met mijn vriend naar griekenland gaan, naar rhodos. Wij willen misschien all inclusive doen. Nou had ik zitten kijken, en avra beach resort leek mij wel geschikt. Wie kan mij hier wat meer over vertellen?

Kus Maartje

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jan 30, 2006 3:33 pm

Ik weet dat deze Hotel voor het eerst aan all inn doet,tot een grote ergenis van div mensen die hier al jaren komen!
Lees eens op de pb van Rhodes ,dan zie je hoeveel mensen gek zijn van Avra het moet een fijne Hotel zijn want anders werd er niet zo liefde vol over gesproken. :roll: :roll: :roll:

Toch wil ik jou wel adviseren om ook eens buiten jou hotel te eten, Trianta heeft zoveel te bieden,en echt het is zeker de moeite waard om een keer buiten de hekken van avra te gaan eten! :idea: :idea: :idea:

Trianta zelf is een sfeer vol dorpje leuke winkeltjes,de strand is wat minder je moet wel water schoentjes dragen! :roll: :roll: :roll:

maar als je een scooter/auto gaat huren dan zou ik jou naar de andere kant willen sturen daar is het nog warmer als dat het in Trianta is want hier hangt altijd een zeer aangenaam briesje wat op Rhodes soms zeker een verademing kan zijn! :P :P :P

Rhodes staat namenlijk bekent om de vele zon uren dus daar hoef je in ieder geval geen zorgen om te maken!! neem je zonnebrand maar lekker mee hoor! 8) 8) 8)

Heb je vragen laat het ons zeker weten en voor ik het vergeet Welkom MAARTJE :wink: :wink: :wink:

Groetjes van Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Knuffelbeertje1987
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 2:26 pm

Bericht door Knuffelbeertje1987 » ma jan 30, 2006 3:39 pm

Ja het gaat mij gewoon om het hotel/ligging/zwembaden enz enz..en Ixia zelf. Het hotel ziet er op veel foto's perfect uit, maar is dit in werkelijkheid ook zo. En wat is nog meer aan te raden als wij naar ixia toe gaan, zowieso willen we een scooter huren.

Groetjes,

Maartje

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jan 30, 2006 3:53 pm

Als je een scooter gaat huren doe dit dan bij Herma en Andreas!
daar ben je goedkoop uit en Herma is een hollandse dus dat is makkenlijk!!!

Joh er is zoveel te doen je ligt erg centraal dus ja een scooter is zeker aan te raden!

Lees deze forum maar eens door kijk eens bij de bezienswaardigheden ,er is al heel veel aan gegeven wat je echt moet zien als je op Rhodes ben!

Maar ik had een ander Hotel in m,n hooft nu begrijp ik dat je in Ixia zit dat is met de scooter z,on 10 minuten van Rhodes stad vandaan ,en ook dit is een top keuze!! ik haal deze Hotel altijd door elkaar met andrea mare in Trianta!!!

Als het goed is heb jij geboekt bij sunweb een goede organisatie trouwens!!! niets mis mee!

Sucses en je kan je vragen ook hier stellen http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1499

Groetjes Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Knuffelbeertje1987
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 2:26 pm

Bericht door Knuffelbeertje1987 » ma jan 30, 2006 4:00 pm

Ja, we willen gaan boeken met sunweb. Ben hier erg tevreden over.

Heb je bij hun een brommercertificaat nodig? De meningen zijn hier nogal verschillend over. Mijn vriend heeft nu 3/4 jaar zijn rijbewijs en geen brommercertificaat. Ook ik heb geen brommercertificaat.

Zit nu ook te kijken naar hotel blue sky iin rhodos-stad. Zit er ook goed uit. Dus het is nog even kijken....Twijfels....We gaan zowieso naar rhodos...

Groetjes Maartje

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » ma jan 30, 2006 4:17 pm

weet je wat je even moet stuur een mailtje naar Herma,zeg maar dat je haar Mail adres hebt gekregen van Ella dan zit het zeker goed zij zal jou zeker willen helpen met jou vragen over de verhuur van een scooter!!

haar adres is montiadi@otenet.gr

Als je voor Rhodes stad kiest wilt ze ook vast een scooter bezorgen lijk me maar dat kan je haar ook wel vragen!


groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma jan 30, 2006 6:18 pm

Knuffelbeertje1987 schreef:Heb je bij hun een brommercertificaat nodig? De meningen zijn hier nogal verschillend over. Mijn vriend heeft nu 3/4 jaar zijn rijbewijs en geen brommercertificaat.


heb je een rijbewijs dan kan je bij de gemeente zo een bromfietscertificaat kopen.. durf alleen niet te zeggen hoe duur het precies is.

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
mariska
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 380
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 7:49 pm

Bericht door mariska » ma jan 30, 2006 7:17 pm

Hoi Maartje,


Allereerst; welkom op het forum! :P
Ik heb het volgende even voor je opgezocht:
Wat betreft het bromfietscertificaat, dit kun je aanvragen
op het postkantoor en kost 14,60 euro.
Dit geldt voor personen die geboren zijn voor 1 juni 1980 en voor
als je al een rijbewijs hebt. ( en in Griekenland een
scooter wilt huren).
Al je na 1 juni 1980 geboren bent zul je eerst examen
moeten doen.
Een bromfietscertificaat is in Griekenland sowieso altijd aan te raden!
( zelfs verplicht)

Groetjes, Mariska

snaaa
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: do apr 05, 2007 11:49 am

Bericht door snaaa » do apr 05, 2007 12:00 pm

Haaj,
ik ben benieuwd hoe avra beach bevallen is.
wij gaan hier 10 mei heen :)

Plaats reactie