kent iemand app. Mariette in Rhodosstad??

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Joyce
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: vr okt 28, 2005 8:30 pm

kent iemand app. Mariette in Rhodosstad??

Bericht door Joyce » vr mar 17, 2006 2:33 pm

Beste mensen,

Ik kom sinds 2003 graag op Rhodos.
Wij hebben tot dusver altijd gelogeerd in Continental.
Ik zoek iets dat rustiger en betaalbaarder is, vooral omdat ik in juni 3 weken wil blijven.
Nu adverteert BIZZ-travel en Ferioreizen met app. Mariette.
Kent iemand deze locatie??
Graag reacties.

groetjes,
JOYCE

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr mar 17, 2006 3:13 pm

Hoi Joyce,

Ik heb even op vakantiereiswijzer gekeken. Er staat daar een Mariette en een Marietta in Rhodos-stad. Ik denk haast dat dat dezelfde moeten zijn. Er stond maar één beoordeling en die was er niet razend enthousiast over. Ikzelf ken het niet. Misschien is iemand er al eens geweest?

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr mar 17, 2006 3:19 pm

Hallo Joyce,

Leuk dat je ons forum weer gevonden hebt. :P :P :P

Je hebt gelijk, over deze app. is niet veel te vinden, maar toch wel een beetje: :idea:

http://www.zoover.nl/accommodation/sing ... onId=91641

Zo te lezen is het nu (naar mijn mening) niet heel positief.

Heb je ook eens gekeken naar de nieuwe appartementen van Majestic in Rhodosstad. Zijn te boeken via Sunweb. :idea:

veel plezier met uitzoeken en boeken :P 8)

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » vr mar 17, 2006 10:05 pm

hoi naamgenoot,

nee ik ken het eigenlijk ook niet dus kan je er niet bij helpen, maar iig welkom op het forum!

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » za mar 18, 2006 9:43 am

Welkom Tweede Joyce leuk om weer te lezen dat er een nieuwe user is,
Ik kan jou heel weinig zeggen over je appartementen complex!
Wil je echt in Rhodes stad zitten of maak dat niet veel uit!

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer drie weken omdat dat het ons vorige jaar zeer goed bevallen was!

Maar ik heb wel gemerkt dat je dan een goed app complex moet hebben dwz een goede bed en een redelijke douche!

Niet te vergeten je complex moet netjes zijn en zeker betaalbaar!
Omdat je een week langer op Rhodes leeft kost dit ook genoeg!

Maak het niets uit waar je zit dan zou ik jou dus heel erg graag Edem willen aanbevelen want de bedden zijn goed en je heb een zeer schone en een mooie complex voor een mooie prijs! daarbij komt dat het lekker rustig is hier en ook dat het erg netjes is ook om het zwembad is alles zeer goed geregeld!mooie ligbedden en het zwembad zelf is ook mooi genoeg!

Winkeltjes op loop afstand en toch dichtbij de hooft weg dus je zit zo in Rhodes stad!

Ze zeggen dat het in Trianta ligt maar ik vind zelf dat het Ixia is!

Kijk eens op http://www.jiba.nl EDEM STUDIOS en lees eens de beoordelingen dan begrijp je waarom wij weer terug gaan :wink: :wink:


Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Joyce
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: vr okt 28, 2005 8:30 pm

antwoordje app. Mariette

Bericht door Joyce » za mar 18, 2006 9:43 pm

Hoi Annelies, Frans, Ella en Joyce I,

Vandaag kreeg ik bericht van een (hollandse) vriendin die ik Kremasti woont. Zij ging naar Rhodosstad en heeft app. Mariette in de Sofouli str. bekeken. Ze vond het wel redelijk, maar toch zo zo.

W.b.t. app. Marietta: dit is toch een ander complex en daar zijn wel beoordelingen over bekend en die zijn inderdaad niet lovend.
Deze appartementen liggen op weg naar Trianta.

Ik ben nu 3 x in Continental geweest en ben daar helemaal aan gewend.
De laatste 2 x vond ik ons appartement erg onrustig, nl. aan de zwembadkant.

Vandaag heb ik maar beslist en voor 3 weken geboekt.
Ik wil een appartement aan de andere (rustige) kant.
E.e.a. is wel wat duurder dan app. Mariette maar ik wil geen gok nemen.
P.s.v. rekening verblijven we daar 3 weken.

Continental ligt erg gunstig t.o.v. zowel de oude als de nieuwe stad.
Leuk om 's-avonds zonder auto nog een ommetje te maken.
Om de hoek zit het meest eenvoudige, maar meest Griekse restaurantje van Perikles. Hij kan echt lekker koken en veel mensen uit de buurt eten daar. Weinig toeristen.

Wij gaan tussen onze uitstapjes door graag naar het strand van Kremasti. o.a. bij de cantina van Tassos. Daar hebben we veel mensen leren kennen. We noemen het het Ouzo-strandje. Het was er eind oktober nog zo heerlijk in de zon en de wind: lekker zitten met wat meze..........

Ik hoop dat het me dit jaar lukt om in oktober nogmaals te gaan, maar ik begin net in het 2e jaar van mijn opleiding en ook mijn werk moet dat toelaten, h e l a a s!

Verder kan ik iedereen die van paardrijden houdt de manege van Lakis Chatzivasiliou aanraden. Mijn dochter heeft daar 10 dagen gereden en geholpen. We hebben nog altijd contact.

Ja, Rhodos is inderdaad heeeeeeeeeeeeel gezellig.
Mochten er forumleden zijn die ook vakantie houden in de periode van 15 juni t/m 6 juli, dan zit ik vaak bij Tassos in Kremasti.

Mijn man (Rob) volgt momenteel in Den Haag een cursus nieuw Grieks aan de Volksuniversiteit. Hij krijgt les van Petra Mens.
Petra zou afgelopen herfstvakantie een studiereisje maken.
Op het strand van Kremasti kwamen we er achter dat ze ook daar gezeten had. Hoe klein is de wereld?

Tot schrijfs maar weer,

groetjes,

Joyce II (uit Voorburg) :D

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za mar 18, 2006 10:58 pm

Hoi Joyce,

Voor wat betreft jullie (opnieuw) keuze voor Continental, zullen onze users "Harm en Conny" het alleen maar mee eens zijn. :P Zij komen daar ook al jaaaaaaaaaaaaaaaren :wink: :wink:

Wij zijn zelf dit voorjaar in Rhodosstad van 8 tot 22 juni en daar wij (bijna) dagelijks te vinden zijn bij Taverne Rustico, heb je natuurlijk kans dat we elkaar wel ergens zullen tegenkomen, misschien :lol: 8)

gr, Frans
Afbeelding

Lijntje
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 16, 2006 10:19 pm

Bericht door Lijntje » di mei 16, 2006 10:30 pm

Hoi hoi

Over een paar maanden ga ik naar Rhodos Appartement Mariette
Wij hebben dit appartement geboekt via Bizz travel!Na dat we geboekt hadden bleek dat Bizz Travel niet meer bestaat maar nu dus Ferio reizen is geworden!
Al enige tijd ben ik bezig met zoeken op internet naar wat meer info, maar kan heel weinig vinden steeds wordt je weer door gelinkt na de site van Ferio of Bizz travel.

Wel raar natuurlijk dat er helemaal niets over te vinden is! Dit gaat toch rare ideeën opwekken... Maar ja we blijven toch positief. Het duurt nog wel een tijd voor dat we eindelijk gaan maar ben nu toch wel heel benieuwd hoe het is...

Misschien dat er wel iemand is die het adres heeft van dit appartement of weet waar het precies ligt! Bekende zijn nu in Rhodos en ze willen wel wat foto's gaan maken en wat info gaan halen.
Dus als er iemand is die wat weet ... GRAAG!!!

Doei doei
Greece tha best... This year Rhodos...

Plaats reactie