Nogmaals Villa Sofia

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Mr S
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 7:32 pm

Nogmaals Villa Sofia

Bericht door Mr S » ma apr 24, 2006 9:45 pm

Hey mensen,

Ik heb al wat gelezen over villa Sofia op deze site, maar het gaat meer over andere hotels dan over villa sofia zelf.
zou iemand me wat meer kunnen vertellen hierover, wat kost ontbijt er bv, las ergens 3 euro, maar was al verouderde link.
Heeft iemand misschien foto's van het hotel en het gebied er omheen? of staan ze al op de site? Zoja onder welke naam?

Dat et rustig is , is me duidelijk maar dat maakt me niet zo heel veel uit ben van plan excursies te doen dusja komt wel goed hoop ik.
Hoeveel km is rhodos van trianda verwijdert btw?

bvd

Mr S

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma apr 24, 2006 10:01 pm

Hoi Mr S,

De afstand van het centrum van Trianda naar Rhodosstad bedraagt ongeveer 8 kilometer. :idea: :idea:

V.w.b. de prijzen van een ontbijtje kan ik je niet helpen, daar wij altijd een hotel met logie en ontbijt boeken, maar ik denk dat je met 3 a 4 euro al een heel eind komt.

hierbij nog wat foto's van Villa Sofia en omgeving die ik op internet wist te vinden :idea: :idea:

http://www.jiba.nl/photopresentation/in ... 30&Level=1

gr, Frans
Afbeelding

Mr S
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 24, 2006 7:32 pm

Bericht door Mr S » ma apr 24, 2006 10:45 pm

Hey frans,

Heb bij jiba geboekt dus die foto's had ik al gezien, toch bedankt!!
Maar heb op een andere site maar 1 foto van het intererieur gezien en dat was alleen van de keuken dus hoopte op een goeie van de kamers.

Grtz S

Mattijs
Professionele User
Professionele User
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 18, 2010 10:04 am

Re: Nogmaals Villa Sofia

Bericht door Mattijs » zo jun 20, 2010 8:27 pm

Als ik terug ben van Villa Sofia zal ik goede foto's plaatsen van het complex! mrgreen

Plaats reactie