Boeken via vakantievergelijker.eu?

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
beekman
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: vr jul 14, 2006 4:57 pm

Boeken via vakantievergelijker.eu?

Bericht door beekman » vr jul 14, 2006 5:02 pm

Hallo allen,

Ik heb ff gekeken op het internet en ik kwam uit bij de pagina http://www.vakantievergelijker.eu/ . Omdat ik snel naar rhodos wilde hadden hun nog wat leuke aanbiedingen. Kent iemand deze site en wat zijn de ervaringen. Ik word toch gewoon doorgelinkt naar een pagina van de aanbieder. Dus er kan toch weinig mee mis zijn?

Gr Gerrit

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr jul 14, 2006 5:09 pm

Hallo Gerrit,

Nogmaals, welkom op ons Rhodosforum :P Kon deze site nog niet, maar het is weer een van de velen :!: Je boekt inderdaad bij de desbetreffende touroperator, dus dat kan inderdaad niet kwaad. :lol:

veel succes met boeken en natuurlijk veel lees- en kijk plezier in ons forum,

gr, Frans.
Afbeelding

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr jul 14, 2006 6:15 pm

Hallo Gerrit,

De touroperator die zij aanbieden hoeft niet altijd de goedkoopste te zijn. In onze mei-vakantie was voor onze bestemming (Sun Beach, Trianda) Evenementsreizen het goedkoopst en Arke het duurst. Maar als wij 1 oktober zouden gaan, komt Arke er juist weer als goedkoopste uit. Je moet dus goed opletten voor welke datum je boekt en de meeste touroperators laten ook online hun prijzen zien. Ik weet dus niet wat de vakantievergelijker vergelijkt, want voor onze bestemming stond er alleen maar Jiba op. Er gaan er veel meer naar toe. Dus toch de ogen openhouden, lijkt mij.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

beekman
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: vr jul 14, 2006 4:57 pm

Bericht door beekman » zo jul 30, 2006 1:25 pm

Hartelijk dank voor de reacties

Plaats reactie