angela

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
syl
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: di aug 29, 2006 10:53 am

angela

Bericht door syl » vr sep 01, 2006 3:30 pm

hallo, wij gaan volgende week naar dit app
kan iemand mij misschien er iets meer over vertellen?
misschien ben je er zelf geweest en dan ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen.
ik hoor het graag......

ik las dat highstreet er ook is geweest maar helaas kan ik je niet mailen omdat er geen mailadres bij je naam staat.....ik hoop dat je dit leest en me alsnog iets kan vertellen

groetjes sylvia

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr sep 01, 2006 5:11 pm

Hallo Sylvia,

Op vakantiereiswijzer staat helaas maar één beoordeling van dit appartement, maar het is wel een recente en een goede beoordeling (8.8). Het zal er best ok zijn.

Heel veel plezier op Rhodos, maar dat gaat zeker lukken.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » vr sep 01, 2006 5:15 pm

Hoi Sylvia,

Ik zag net dat er op de site van Sunweb 22 beoordelingen van dit appartement staan, maar misschien wist je dit al.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Highstreet
Gevorderde User
Gevorderde User
Berichten: 22
Lid geworden op: do jun 01, 2006 2:59 pm

Bericht door Highstreet » ma sep 04, 2006 7:03 pm

Hoi hoi,

Ik kijk niet echt veel op dit forum, maar krijg een mailtje dat julie er iets over wilden weten.

Het is echt een mooi appartemenetncomplex, niet zo groot 5 hoog geloof ik met +/-6/8 kamers per etage. Van buiten ziet het er mooi uit en van binnen ook. Ze komen iedere dag schoonmaken en dan krijg je ook schone handdoeken. Wij lagen op een 2 kamer appartement met zun vieren en dat is toch iets minder aangezien het in de kamer toch best licht is. Verder is het zwembad ook goed alleen hadden ze daar een klein probleempje mee maar dat was naderhand wel weer verholpen. en de receptionist is er aardig, vooral de jongeman van een jaar of 25 en ze zijn dag en nacht open.

Kijk ook een op http://www.angelasuites.gr

Als je nog vragen hebt stel ze maar of mail maar. ( Kzal hem wel bekend maken :))

Groetjes Highstreet

Plaats reactie