Luxe en mooi hotel

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Patricia
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: di okt 10, 2006 9:57 am

Luxe en mooi hotel

Bericht door Patricia » di okt 10, 2006 10:02 am

Daar ben ik naar op zoek. Volgend jaar willen wij voor het eerst op vakantie naar Rhodos maar niet alleen gaan wij daar op vakantie wij willen daar ook gaan trouwen. Nu lijkt het ons wel mooi om dat natuurlijk compleet te maken met een mooi hotel.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes Patricia

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di okt 10, 2006 10:59 am

Hoi Patricia,

Een antwoord op jouw vraag is niet gemakkelijk te geven, immers... de vraag zal eerst zijn; Waar willen jullie op Rhodos verblijven, b.v. in Rhodosstad zelf, aan de westkust in Ixia of Trianda, aan de oostkust in Faliraki, Afandou, Kolimbya, Lindos en noem maar op. :idea: Willen jullie wat gezellige drukte of juist een rustige plek.

Gelukkig hebben jullie nog ruim de tijd om jullie keuze te maken en in dezember komen de nieuwe reisgidsen weer, zodat het uitkiezen weer kan beginnen. :wink:

veel plezier met jullie zoektocht :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Patricia
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: di okt 10, 2006 9:57 am

Bericht door Patricia » di okt 10, 2006 11:00 am

Rhodosfan schreef:Hoi Patricia,

Een antwoord op jouw vraag is niet gemakkelijk te geven, immers... de vraag zal eerst zijn; Waar willen jullie op Rhodos verblijven, b.v. in Rhodosstad zelf, aan de westkust in Ixia of Trianda, aan de oostkust in Faliraki, Afandou, Kolimbya, Lindos en noem maar op. :idea: Willen jullie wat gezellige drukte of juist een rustige plek.

Gelukkig hebben jullie nog ruim de tijd om jullie keuze te maken en in dezember komen de nieuwe reisgidsen weer, zodat het uitkiezen weer kan beginnen. :wink:

veel plezier met jullie zoektocht :lol:

gr, Frans



Ik denk in het oude gedeelte van Rhodos stad

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di okt 10, 2006 11:19 am

Ik denk in het oude gedeelte van Rhodos stad


Ja, ja.....qua omgeving en romantiek zit je in de oude stad natuurlijk op z'n best, maar..........er is volgens mij geen touroperator die hotels in de oude stad in hun programma hebben :( :( terwijl er daar toch best leuke, kleine en soms zeer luxueuse hotelletjes zijn :idea: Kijk maar eens op onze Rhodos hotels & appartementen website, onder: http://www.rhodos-hotels.eigenstart.nl/

Zouden jullie dit toch willen dan moeten jullie zelf alles regelen, zoals de (camping)-vlucht naar Rhodos, het vervoer van het vliegveld naar Rhodosstad en het boeken van jullie hotel in de oude stad.

veel plezier,
Frans
Afbeelding

linda
Professionele User
Professionele User
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 1:12 pm

Bericht door linda » za okt 28, 2006 10:13 pm

ik vind Dyniososs een mooi hotel, moet je even zoeken op mijn berichten

Plaats reactie