Filerimos Village

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Faisy
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 4:05 pm

Filerimos Village

Bericht door Faisy » vr dec 29, 2006 4:37 pm

ik heb me net voorgesteld op dit forum en ik ben natuurlijk meteen gaan zoeken naar informatie over bezienswaardigeheden op Rhodos.
Nou vroeg ik me af of iemand al enige ervaring heeft met deze accomodatie Filerimos Village.
Ik heb al wat sites bekeken en het ziet er erg goed uit.
Als iemand nog wat informatie over deze accomodatie heeft, hoor ik het graag.

Groetjes faisca :)
*Vanaf 19 juli 2007 zijn we te vinden in Rhodos*

Jody
Expert User
Expert User
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 4:56 pm

Bericht door Jody » ma mar 19, 2007 12:49 pm

Wij gaan hier waarschijnlijk ook heen. eind Augustus voor 8 dagen.
Je moet er niet al te veel van verwachten, zeggen alle mensen die er zijn geweest..

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » ma mar 19, 2007 6:18 pm

hoi hoi,

ik ben ook in filerimos geweest, en vond het appartementencomplex niet echt geweldig. het is best oud en je zit overal ver vandaan. zelfs voor een supermarkt moet je onderhand een taxi nemen.

zwembad was altijd hartstikke druk, je had er nooit een plaatsje om te liggen. animatie team was alleen in het duits, ons appartement zat ernaast en we hoorden heel de dag door dat duitse gejengel... niet echt geweldig

ik ga er iig niet meer heen. maar iedereen heeft ook andere iedeeen natuurlijk.

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Jody
Expert User
Expert User
Berichten: 60
Lid geworden op: wo jan 11, 2006 4:56 pm

Bericht door Jody » di mar 20, 2007 1:29 pm

joyce-rhodos schreef:hoi hoi,

ik ben ook in filerimos geweest, en vond het appartementencomplex niet echt geweldig. het is best oud en je zit overal ver vandaan. zelfs voor een supermarkt moet je onderhand een taxi nemen.

zwembad was altijd hartstikke druk, je had er nooit een plaatsje om te liggen. animatie team was alleen in het duits, ons appartement zat ernaast en we hoorden heel de dag door dat duitse gejengel... niet echt geweldig

ik ga er iig niet meer heen. maar iedereen heeft ook andere iedeeen natuurlijk.

groetjes joyce


Hmm hadden wij vorig jaar ook dat we overal heen moesten lopen. weet jij hoe duur fietsen huren is daar ongeveer?
En wij gaan buiten het hoogseizoen dus met de drukte zal het wel mee vallen. En dat alles in het duits is intereseert me niet doe er toch niet aan mee. haha..

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » di mar 20, 2007 6:12 pm

haha nee deden wij ook niet, maar de hele dag door duits door zon luidspreker vond ik niet echt geweldig... maar verder hele leuke vakantie gehad hoor...
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Re: Filerimos Village

Bericht door joyce-rhodos » za sep 13, 2008 3:17 pm

hoihoi,

ik was net op sbs6 bij uitzending gemist aan het kijken.
bij het programma red mijn vakantie... en wat denk je ze beginnen meteen met rhodos...
en ja hoor filerimos village!~
de beelden die ik zag waren gewoon te erg voor woorden... een aantal jaren geleden heb ik ook hier gezeten.
toen was het al niet helemaal super maar dit sloeg echt alles!

wie het nog niet heeft gezien? het is uitzending 2 van afgelopen zondag..

xxx joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Filerimos Village

Bericht door rhodosliefhebber » za sep 13, 2008 5:10 pm

Hoi Joyce,

Ik heb het ook gezien en ik vind het wel heel opmerkelijk dat die mensen hun hele reissom terug hebben gekregen plus 500 euro voor iets wat aan de buitenkant van je appartement zit. Het appartement was niet zoveel mis mee waarschijnlijk, want daar is niets over gezegd. Dat krijg je zelf nooit voor elkaar zonder tv ploeg. Correndon zei trouwens dat er geen mensen meer naar toe gingen, maar het is nog steeds boekbaar.
Blijft het feit dat het geen geweldige accommodatie is, maar je hebt altijd mensen die denken dat ze hoogzomer voor een spotprijs een wereldvakantie hebben en dat is meestal niet zo.
Ik denk dat mensen zich gewoon beter moeten informeren (vakantiereiswijzer of zoover) voordat ze aan een reis beginnen. Dat is natuurlijk ook subjectief, maar als er een heleboel goede recensies staan, dan is het waarschijnlijk wel in orde.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Re: Filerimos Village

Bericht door joyce-rhodos » za sep 13, 2008 8:22 pm

hoihoi,

dat gedeelte heb ik niet meer gezien want toen stopte hij er telkens mee dus had alleen het eerste stuk gezien waarin je de filmpjes zag die die mensen zelf hadden gemaakt..
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Plaats reactie