Blue Bay

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
mathieu
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 08, 2007 3:40 pm

Blue Bay

Bericht door mathieu » do feb 08, 2007 5:55 pm

Is er iemand bekend met het Hotel Blue Bay in Trianta ?

mathieu

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » do feb 08, 2007 6:27 pm

Ik weet niet hoe Blue Bay er van binnen uitziet. Het ligt wel in de aanvliegroute naar de luchthaven en de vliegtuigen komen er vrij laag over. Dat is overigens wel leuk om te zien, maar je zult er mogelijk wel wat geluidsoverlast hebben.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do feb 08, 2007 10:09 pm

Hoi Mathieu,

Hierbij de link naar Holidaycheck met veel reakties en veel foto's over Blue Bay :idea: :idea:

http://www.holidaycheck.de/hotel-Hotelb ... 18090.html

gr, Frans
Afbeelding

mathieu
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 08, 2007 3:40 pm

Bericht door mathieu » za jul 14, 2007 10:14 am

We zijn sinds donderdag terug van onze vakantie op Rhodos met een verblijf in Hotel Blue Bay.
Hotel: Goed.
Kamer: Prima
Eten: Matig (te weinig variatie)
Personeel: Goed
Zwembad: Redelijk
Kidsclub: Zeer Goed
Animatieteam: Zeer Goed

Ondanks alles een prima vakantiegehad,maar onze conclusie:

Vakantiebestemming volgend jaar....KOS

Gr.Mathieu

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » za jul 14, 2007 11:47 am

En wat voor cijfer krijgt Rhodes :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » za jul 14, 2007 12:03 pm

Hallo Mathieu,

Dan ben ik heel benieuwd hoe Kos je zal bevallen. Het is in niets met Rhodos te vergelijken. Er zijn nauwelijks opgravingen en Kos is erg klein. Ik ben zelf ook op Kos geweest, maar ga er niet meer terug. Het centrum is wel leuk, maar ook klein. Voor ons in Kos leuk voor een dag of 4, maar dan heb je het wel gezien. Let wel, dat is mijn persoonlijke mening, misschien zoek jij iets anders en vind je het geweldig.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

mathieu
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 5
Lid geworden op: do feb 08, 2007 3:40 pm

Bericht door mathieu » zo jul 15, 2007 1:11 pm

Annelies,we zijn 2 jaar achtereen naar kos geweest en het is inderdaad kleiner maar ik zeg niet dat rhodos slecht is maar als 2 keer naar kos bent geweest en hebt dan zo'n kleine tegenvaller ga je toch er over nadenken.
Mischien moeten wel op een ander gedeelte van rhodos gaan.
Want rhodos stad is prachtig en niet te vergelijken met kos stad en zeer zeker oud rhodos.
Maar ik vind griekenland gewoon een mooi vakantieland en zo zal eenieder een eiland of gedeelte van griekenland hebben waar die graag of vaker naar toe wil gaan.
Mij gaat het erom dat er voldoende te doen is en wij zaten daarvan overal net iets te ver weg en dat maakt het wat minder,maar hebben ondanks de minpunten toch een prima vakantie gehad en zeg zeer zeker niet "nooit meer Rhodos".
Ik heb gewoon mijn beoordeling gegeven over het hotel en dit vergeleken met Kippriotis Village op kos (Waarvan er mensen zijn die hierover weer opmerkingen hadden en ontevreden waren),en zo zie je wel het is nooit goed voor iedereen.

Want ik zit zelf op een muziekforum waarvan de beheerder een echte Rhodosganger is,maar het hotel waar hij altijd gaat was volgeboekt en vraagt mij voor een beoordeling van Hotel Blue Bay en vindt dit behoorlijk moeilijk want ik wil er niet meer naar toe gaan,maar vind hij het misschien geweldig en kan hem dus geen voldoend advies geven om een keuze te maken.

Maar ik blijf verder op het forum rondkijken misschien zit ik volgend jaar wel weer op rhodos...je weet maar nooit.


Gr.Mathieu

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Bericht door rhodosliefhebber » zo jul 15, 2007 2:03 pm

Blue Bay is ook zeker geen toplocatie en absoluut niet te vergelijken met Kippriotis Village op Kos. Wij zitten altijd in Sun Beach Trianda op Rhodos en hebben voor de hele vakantie een auto. Dan ben je altijd mobiel. Wij hebben op Kos in Psalidi gezeten. Dat vond ik ook behoorlijk ver overal vandaan. Ikzelf vind de westkust van Rhodos heerlijk en met de auto ben je overal zo. Ik persoonlijk zou je dan ook Kreta niet aanraden, want daar rijd je je helemaal een slag in de rondte om iets te kunnen zien. Dat vind ik weer veel te groot.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie