Faliraki??

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
elliende
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 7:39 pm

Faliraki??

Bericht door elliende » ma feb 26, 2007 8:03 pm

Wij willen dit voorjaar (10-06) naar Rhodos. Vorig jaar zijn we naar Kreta en Kos geweest. We zoeken iets aan de rand van alle drukte (we zijn een beetje op leeftijd :wink: ), wel een beetje dicht bij het (liefst zand)strand/winkeltjes. We willen een auto huren dus kunnen we ook het eiland bekijken. We zoeken een leuk appt. (hoeft geen zwembad bij) waar we ong. 2 wkn kunnen toeven.
We hebben gekeken naar Faliraki, archangelos, Kolymbra gekeken.
Heeft iemand ervaring met appartementen? Graag zouden we suggesties horen. :roll:
groetjes
elliende

Gebruikersavatar
PeeJie
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 113
Lid geworden op: vr jan 27, 2006 6:35 pm

Bericht door PeeJie » za mar 03, 2007 1:53 pm

Zelf ben ik vorig jaar naar Ixia geweest, alleen dan als 18-jarige. We zaten een straat verwijderd van een vrij drukke straat die er dwars doorheen loopt, maar ik heb er zelf niet zoveel last van gehad. Er zitten hier genoeg winkeltjes, barretjes etc. waar je je kan vermaken, alleen je zou wel een stuk moeten reizen voor een strandzand, want echt mooie stranden kan je aan die kant niet vinden.

Zelf hadden mijn vriendin en ik de mogelijkheid maar genomen om een scooter te huren, wat je lekker de vrijheid geeft overal naar toe te gaan en zijn we voor het strand meestal naar Faliraki gegaan. Deze heeft ook mooie stranden, volgens mij allemaal zandstranden als ik me dat goed herriner, ik ben er dan alleen door heen gereden, maar hier had je ook veel winkeltjes en barretjes, maar ben er nog niet gestopt.

Over appartementen in Faliraki weet ikverder niks trouwens :roll: :lol:
Voor de 2de keer naar Rhodos van 9 augustus t/m 23 augustus! Heerlijk!

Plaats reactie