hotel Ibiscus (Rhodos-stad) + bezienswaardigheden Rhodos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Val
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: do jul 12, 2007 10:02 am

hotel Ibiscus (Rhodos-stad) + bezienswaardigheden Rhodos

Bericht door Val » do jul 12, 2007 10:17 am

Hey, ben een 29-jarige Belg en verblijf samen met mijn vriendin, in de periode van 16-29/08, in hotel Ibiscus in Rhodos-stad.
Ik heb door de jaren heen al verschillende Griekse eilanden bezocht maar dit is de eerste keer dat we naar Rhodos trekken.
Dus vraag ik me af wat ik zeker gezien zou moeten gezien hebben op cultureel, historisch vlak. Waar kunnen we best een scooter en of auto huren want ik kan nu eenmaal geen week op m'n luie krent aan het zwembad liggen... ;-)
En tevens waar kan je eens goed de bloemetjes buiten zetten...
Zijn er mensen die reeds enige ervaringen hebben met hotel Ibiscus?
Misschien zijn er nog mensen die in deze periode naar dit hotel afreizen?
Misschien ontmoeten we elkaar ginder dan wel met fris pilsje in de hand! Ik weet het, veel vragen ineens... Hopelijk kan iemand ze beantwoorden, alvast bedankt op voorhand!

Greetz, Val.

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » vr jul 13, 2007 5:34 pm

hey Val

het is komkommertijd op de fora s dus zal niet snel reactie krijgen maar i i g welkom op dit forum

als je dit forum doorleest zul je diverse tips tegen komen zoals de oude stad, lindos, tsambika klooster filerimos en ga zo maar door

gezien jou leeftijd zou ik voor het uitgaan de zgn barstreet aanraden maar ook vanaf een uur of 23.30 de oude stad want daar vieren de grieken hun feestjes en flaneren er op los er zijn hele leuke barren en nachtclubs

zelf heb ik goede ervaring met een auto huren bij sky rent a car
een scooter huur je bij Herma(montiadìs) spreken nederlands dus dat is geen probleem zitten niet in de stad maar dat hoeft ook geen probleem te zijn
hun website en email vind je hier

http://www.rhodosinfo.com/carbike.htm

het hotel weet ik niets van

groet Harm

kalo taxidi (prettige vakantie)
Afbeelding

Plaats reactie