App. Solemar Ixia

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
maurice
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: di jul 17, 2007 9:01 pm

App. Solemar Ixia

Bericht door maurice » di jul 17, 2007 9:22 pm

29 juli vertrekken ik naar Rhodos! Ik heb er veel zin in, en ik vroeg me af of iemand de appartementen Solemar in Ixia kent. Wat zijn je ervaringen? Ik hoor het graag!! :D

Maurice

Gebruikersavatar
PeeJie
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 113
Lid geworden op: vr jan 27, 2006 6:35 pm

Bericht door PeeJie » di jul 17, 2007 10:57 pm

Wauw de eerste die ik hoor over deze appartementen. 8)

Vorig jaar ook geweest, wij hadden appartement nummer 8, lekker ruim, nette keuken, als je vraagt of ze willen schoonmaken en handdoeken verwisselen doen ze dat altijd voor je, klein zwembad (maar daar zijn we toch amper geweest), vlakbij de "drukke" weg waar je snachts geen last meer van heb.

Gaan jullie met 2 personen of meer? En wanneer komen jullie terug?

Om de hoek, aan de voorkant van het hotel zit een scooterzaakje, waar je goedkoop goede scooters kan huren, bij een Nederlandse vrouw.

Het toeristische winkeltje daarvoor is van een aardige man, die dus na een tijdje als je elke dag ff langs komt "Hello my friend" gaat roepen :P , benieuwd of hij het nog steeds doet.

Als je op die drukke weg richting een klein winkelcentrumpje rijd / loopt heb je een pinautomaat, daartegenover zit cafe/bar/restaurant blue palm waar we ook heel vriendelijk werden geholpen en elke dag wel wat dronken.

Als je nog verder door loopt / rijd krijg je een tankstation uiteindelijk, daarvoor zitten er 2 supermarkten, eentje aan de overkant en een grote aan dezelfde kant, ik zou die grote aanbevelen mocht je nog drinken, brood ed kopen, want die ander was er wel eens het een en ander beschimmeld.

En print dit verhaaltje maar uit, want je hebt er straks echt nog wel wat aan :P Veel plezier in ieder geval!
Voor de 2de keer naar Rhodos van 9 augustus t/m 23 augustus! Heerlijk!

maurice
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 7
Lid geworden op: di jul 17, 2007 9:01 pm

Bericht door maurice » wo jul 18, 2007 6:47 pm

Bedankt voor je reactie! het is leuk om te horen wat er allemaal in de buurt is van het appartement. Dan kunnen we er ons een beetje een voorstelling van maken!
We gaan met z'n 2en en blijven tot 9 augustus. Goed om te horen dat het appartement goed bevallen is, dan kunnen we met een gerust hart die kant op vertrekken.

Hoe is Ixia verder? Is het leuk om daar wat rond te wandelen?

Groet Maurice

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do jul 19, 2007 1:18 pm

Ixia is maar klein dat steld niet veel voor, maar er zijn leuke winkeltjes en gezellige eet tendjes!
waar je heerlijk kan eten in ixia is Hipocampus en Luna,wil je een scooter huren doe dit bij Herma Montiadis (tegen over de Mamaris hotel)daar waar peejie het over had ook heeft Ixia een grote super markt en een aantal telefoon cellen!

Ixia ligt aan de hoofdweg tussen Trianta en Rhodes stad.
Dus het ligt behoorlijk centraal!
en vergeet Trianta niet even te bezoeken want ook hier zijn leuke winkeltjes te vinden! :wink:
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
PeeJie
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 113
Lid geworden op: vr jan 27, 2006 6:35 pm

Bericht door PeeJie » do jul 19, 2007 6:40 pm

maurice schreef:Bedankt voor je reactie! het is leuk om te horen wat er allemaal in de buurt is van het appartement. Dan kunnen we er ons een beetje een voorstelling van maken!
We gaan met z'n 2en en blijven tot 9 augustus. Goed om te horen dat het appartement goed bevallen is, dan kunnen we met een gerust hart die kant op vertrekken.

Hoe is Ixia verder? Is het leuk om daar wat rond te wandelen?

Groet Maurice


Hey, het is daar wel leuk even rond te wandelen, maar mijn tip huur een scooter en ga lekker naar rhodos oude-stad als je lekker wilt rondwandelen, is maar 10 minuutjes rijden!

Wij nemen denk ik jullie appartement over, want wij komen 9 augustus aan. Mocht je in de tussentijd nog op de computer zitten tijdens je vakantie (je kan in het hotel voor 7,50 een kaartje kopen, airco is 6 euro per dag trouwens vorig jaar) kan je dan even zeggen welke kamer je hebt :P.

Veel plezier alvast!
Voor de 2de keer naar Rhodos van 9 augustus t/m 23 augustus! Heerlijk!

Plaats reactie