Tips??

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Tips??

Bericht door moniekvantienen1985 » ma aug 13, 2007 1:13 pm

Hallo allemaal,

Ik ben een beetje aan het orienteren mbt hotels en appartementen in Rhdodos-stad. Het aanbod is zo groot dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Welk hotel of appartement zouden jullie me aanraden? We stellen niet zo heel veel eisen. Goede bedden, een koelkastje en een zwembad dat is alles. Liefst beetje dicht bij het centrum, daar we geen auto of scooter willen huren.

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
dirk
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 138
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 9:17 pm

Bericht door dirk » ma aug 13, 2007 8:03 pm

ik ken er maar 1 dat is app. continental .
Was heel goed meegevallen, mooie gerieflijke appartementen, rustig , airco , dubbel glas (goed tegen eventueel lawaai), zwembad.
Op wandelafstand van oude stad.
als we ooit terug naar rodos gaan (en dat doen we) zal het waarschijnlijk terug daar zijn, omdat we er tevreden waren.
Bezoek onze site : http://www.dirkenels.tk

Gebruikersavatar
Rhodosgek
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 145
Lid geworden op: do jul 27, 2006 3:13 pm

Bericht door Rhodosgek » ma aug 13, 2007 8:21 pm

Hoi Moniek,

wij zijn al 3 keer naar esperia in rhodosstad geweest, een fijn hotel.

Goede bedden,koelkast, ontbijt tot 10.30 uur, goede schoonmaak, in het centrum, strand, haven en oude stad is allemaal te belopen.

Het zwembad is wel erg klein :?

Succes met je keuze en een fijne vakantie gewenst.

groetjes

Jacqueline
Rhodos zit sinds 1981 in ons hart! Maar dit jaar gaan we niet naar rhodos maar eilandhoppen, Skiathos, Skopelos en Alonissos

moniek1985

Bericht door moniek1985 » ma aug 13, 2007 9:28 pm

Dank voor jullie snelle reactie. Heb gelukkig nog even de tijd om goed rond te kijken. Is namelijk voor volgend jaar. In oktober eerst nog een keertje naar Ixia, de derde keer nu, maar daarna wil ik toch echt iets anders. Ik zal jullie tips in ieder geval mee nemen! En hoop dat er nog meer zullen volgen :)

Groetjes Moniek

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma aug 13, 2007 9:33 pm

Hoi Moniek,

Wij zijn twee maal in Belverdere Beach hotel geweest en dat heeft ons zeer goed bevallen. Dit hotel heeft denk ik wel het grootste zwembad in Rhodosstad!!!. Echter dit hotel is alleen maar met half pension te boeken en daar wij liever uit eten gaan hebben wij de laatste 7 keer ook voor Esperia gekozen. :idea: :idea:

dus....veel succes met zoeken en een keuze maken :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
harm
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 393
Lid geworden op: za mei 07, 2005 1:32 pm

Bericht door harm » ma aug 13, 2007 9:50 pm

hoi Moniek,

ik kan me alleen maar aansluiten bij Dirk

1 woord "geweldig" :P :P

http://www.continental-apartments.com/

http://rhodes.harmbrouwer.nl/Continental%20galerie/continental.html

veel succes met het zoeken

gr. Harm
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » ma aug 20, 2007 8:05 pm

Hoi Moniek,

Continental is volgens mij alleen te boeken via Neckermann reizen. Esperia bij meerdere nederlandse touroperators.

TIP: Ga eens naar http://www.vakantiereiswijzer.nl kies voor Griekenland, dan voor Rhodos, dan voor Rhodosstad. Vervolgens kies je voor een bepaald hotel of appartement. Vervolegs zie je bij welke touroperators dit te boeken is :idea:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Bericht door moniekvantienen1985 » ma aug 20, 2007 8:06 pm

Hoi hoi,

Allereerst nogmaals bedankt voor jullie tips. Kan iemand me misschien nog vertellen bij welke reisorganisaties ik Esperia of Continental kan boeken?
Tips mbt andere appartementen en hotels zijn natuurlijk nog steeds welkom!

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

Gebruikersavatar
moniekvantienen1985
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 297
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 9:09 am

Bericht door moniekvantienen1985 » ma aug 20, 2007 8:07 pm

Hallo Frans,

Bedankt voor je tip. Ik zal eens gaan kijken :)

Groetjes Moniek
Dit jaar wordt het een Blue Cruise met jawel een dag Rhodos en een dag Symi :):)

patrick
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 506
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 5:24 pm

Bericht door patrick » do sep 13, 2007 8:26 am

dirk schreef:ik ken er maar 1 dat is app. continental .
Was heel goed meegevallen, mooie gerieflijke appartementen, rustig , airco , dubbel glas (goed tegen eventueel lawaai), zwembad.
Op wandelafstand van oude stad.
als we ooit terug naar rodos gaan (en dat doen we) zal het waarschijnlijk terug daar zijn, omdat we er tevreden waren.
Sluit ik mij helemaal bij aan!
Rhodos...........waar anders?..... Afbeelding

j0zee
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 6
Lid geworden op: ma nov 08, 2010 10:51 am

Re: Tips??

Bericht door j0zee » do nov 18, 2010 10:13 am

ik vind het inderdaad soms ook wel lastig om wat te vinden, er is inderdaad veel aanbod. Ik heb vorig jaar mijn huis geboekt via deze website en eigenlijk is dat me goed bevallen dat ik daar nu ook een beetje blijf. Het is overzichtelijk en als ik naar een andere plaats wil dan Griekenland is er ook veel aanbod. Er staan veel foto's daar, dus je krijgt wel een goede indruk van het appartement en je kan ook kiezen voor de benodigde extra's als je die wilt (zwembad, huisdier meenemen, etc). Ik zat dichtbij de barstreet (waar de discotheken enzo zijn), was erg leuk! Ik wil volgend jaar ook weer naar Rhodos en had het idee om naar het eiland Symi te gaan, daar kan je met de boot heen las ik. Het klinkt heel leuk, heeft er iemand ervaring met een boottochtje hiernaartoe? Zo ja, hoe was het?

Gebruikersavatar
Marleen
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1629
Lid geworden op: za mei 05, 2007 2:00 pm

Re: Tips??

Bericht door Marleen » do nov 18, 2010 7:14 pm

Hallo,

Wij zijn al 2 keer op Symi geweest, in 2009 en afgelopen jaar.
Boot kun je het beste vanuit de haven boeken, kosten rond de 24 euro per persoon.
Je bent de hele dag met Symi bezig, 2 uur varen, dan naar het klooster van Panormitis ( ongeveer een uur ) en hierna vaart de boot naar Symistad.
Aankomst in Symistad is ERG mooi !!! Mooie huizen, schitterend.
In Symistad heb je de hele middag de tijd om je te amuseren.
Zeer de moeite waard is '' de trappen '' te beklimmen ( kost wel wat moeite ) en dan het kapelletje te bezichtigen!!!


Groetjes, Marleen smiles smiles
28 juli 2013 de 7de keer naar RHODOS!
Wat een heerlijk virus !

Plaats reactie