Rodos-palace

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Rodos-palace

Bericht door djdakman » zo aug 17, 2008 9:22 pm

Zo we zijn al weer drie weken thuis en ik moet zeggen het valt me zwaar , het slechte weer enzo we hebben nu al weer heimwee naar ons mooie eiland , maar ja dat zullen er meer hebben toch ?????????? mrgreen
We verbleven weer zoals altijd (de laatste tien jaar zowieso) in het hotel Rodos-palace dit keer weer eens in een appartement omdat onze kleinzoon mee was , dit was zijn tweede keer en volgend jaar wil hij weer (ook het virus ????) mee want ook hij vind het eiland fantatisch .
Dit keer wil ik eens ons Hotel/appartementen complex ter sprake brengen , wij komen hier dus al jaren en zullen dat, zo lang onze gezonheid en beurs dat toe laat wel blijven doen .
Het is daar voor ons werkelijk ieder jaar of dat we thuis komen , de ontvangst is altijd zeer emotioneel en gemeend , iedereen van hoog naar laag is zo blij als we er weer zijn en dat is wederzijds uiteraard .
Veel kennissen daardoor gekregen inmiddels en bij één van de obers is het al een vaste gewoonte om naar zijn dorp Maritsa te gaan twee avonden in die twee weken dat we op rhodos zijn..
Dit jaar hebben wij daar op zijn uitnodiging en van zijn vrouw natuurlijk daar heerlijk gegeten met nog een wederzijdse kennis met vrouw en kinderen .
Een echte griekse maaltijd met alles er op en er aan zoals zij dat gewend zijn en het is werkelijk een overvloed aan eten , zoveel verschillende dingen , fantastisch.
Maar het hotel is ook super , wij zitten daar altijd HP en ik weet dat de meeste op het forum hier niet zo van houden en liever overal uit eten gaan en dat lijkt mij ook geweldig , maar wij zijn super tevreden over het eten , de obers waar we goede contacten mee hebben en de hele sfeer rondom breakfast en lunch .
Het is daar voor ons eigenlijk ook een soort uit eten iedere avond en de gezelligheid die er is maakt het compleet , het is eigenlijk best moeilijk om uit te leggen hoe je je zelf dan voelt tussen zoveel goeie mensen want dat zijn de obers stuk voor stuk .
Ook onze kleinzoon van vijftien vind het reuze gezellig om daar te eten , vooral smorgens als er speciaal voor onze kleinzoon pannekoeken en wafels uit de vip afdeling worden gebracht voor hem , dat vind ie heerlijk en natuurlijk apetrots dat ze dat speciaal voor hem regelen .
Nog een groot voordeel en dat was dit jaar dus weer is dat wij bij vertrek (helaas die dag komt dan he ) als dat pas laat in de avond is al ruim van te voren te horen krijgen dat we het appartement pas hoeven te verlaten wanneer het ons uitkomt , normaal is dat 12.00 uur en dat was afgelopen keer 18.00 uur en dat is toch fijn want die dag hebben we nog heerlijk in zee gezwommen en daarna op het gemak nog gedouched en rustig omgekleed , wat een luxe toch en het kost ons geen eurie meer !
Kortom wij hebben onze draai niet alleen op het eiland gevonden maar ook qua onderdak in dat mooie 5***** hotel met al dat lieve personeel die het een eer vinden dat we elk jaar weer op de stoep staan en 15 dgn relaxed kunnen eten en slapen (ondanks die aardbeving en bosbrand , waar wij gelukkig geen last van hebben onder vonden want lardos ligt 100km verderop )
Nou dit was even iets over ons hotel en zo heeft iedereen die elk jaar op rhodos komt wel zijn favorieten plekjes/hotels om te eten of om te eten en te slapen en een ieder van ons ervaart dat weer op zijn manier , maar wat ik altijd lees is het op rhodos altijd goed vertoeven en daar zijn wij met zijn allen op dit forum reuze blij mee denk ik .............

Yassas Leida en André

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Re: Rodos-palace

Bericht door Rhodosfan » ma aug 18, 2008 12:17 am

Hoi Leida en André,

Welkom thuis razz en bedankt voor jullie leuke verslag en zeer uitgebreide beschrijving van jullie (stam)hotel smiles

Het is inderdaad zoals jullie het al beschreven hebben; ieder beleeft zijn vakantie op z'n eigen wijze, echter wat ons samen bind is toch dat prachtige eiland Rhodos razz razz

Voor ons is het vandaag nog precies 1 maandje wachten en dan is het weer zover biggrin


gr, Frans en Riekie.
Afbeelding

Plaats reactie