Sunshine Vacation Club Rhodos(Ialyssos)

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Darkangel
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 4
Lid geworden op: zo dec 28, 2008 1:40 pm

Sunshine Vacation Club Rhodos(Ialyssos)

Bericht door Darkangel » zo dec 28, 2008 1:47 pm

Hallo allemaal,

Ik ben aan het zoeken naar een leuk hotel op Rhodos en mijn oog was gevallen op Hotel Sunshine Vacation Club, Ialyssos.
Klinkt allemaal erg goed, ook op Zoover. Alleen zijn de kamers die niet gerenoveerd zijn niet zo geweldig geloof ik. Misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft?

We willen wel aan die kant van het eiland blijven omdat daar een briesje staat en dat lijkt ons wel fijn. We gaan in mei met 6 pers. en willen het liefst dicht bij centrum en strand ivm een persoon die slecht ter been is. Een bushalte in de buurt is dan ook wel handig. Ook willen we Rhodos stad gaan bekijken op eigen gelegenheid en een aantal excursies boeken(misschien niet voor alle 6 pers.) En de meerderheid van het groepje wil all inclusive.

Misschien heeft iemand een goede tip.

Bedankt en grt. Patricia

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Sunshine Vacation Club Rhodos(Ialyssos)

Bericht door rhodosliefhebber » zo dec 28, 2008 2:47 pm

Hallo Patricia,

Sunshine Vacation Club is een groot complex en zit in Trianda (Ialyssos) direct aan het kiezelstrand. Hoe het er binnen is, weet ik niet. Het is de laatste jaren al diverse malen van eigenaar (en naam) veranderd. Voor de bushalte zul je wel een eindje moeten lopen. Die ligt aan de hoofdweg of voor The Residence (voorheen Forum). Ik zit zelf altijd in Trianda, maar voor het verkoelende briesje is mei echt nog te vroeg. Daar heb je alleen voordeel aan in de echte zomermaanden.
Ik zou zelf nooit voor AI gaan; er zijn daar in de buurt diverse restaurantjes in de buurt, waar je heerlijk Grieks kunt eten en die heel hard moeten werken om te kunnen overleven (mede door AI). Een probleem bij AI is dat er vaak weinig Grieks aan is.
Met de bus is Rhodos stad goed te bereiken en een taxi kostte afgelopen jaar 8 à 9 euro.
Als je zelf een auto of scooter wilt huren, kun je op eigen gelegenheid de bezienswaardigheden bekijken. Over het algemeen vragen touroperators hele stevige prijzen voor hun excursies.
Succes met het uitzoeken van een accommodatie. Het gaat vast lukken; er zijn in Trianda vele leuke complexen.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie