Airco in Hotel Forum Beach Trianda.

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
bruin58
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:17 pm

Airco in Hotel Forum Beach Trianda.

Bericht door bruin58 » ma feb 23, 2009 1:30 pm

Hoi, weet er iemand hoe het precies zit met de airco in bovenstaand hotel? In sommige brochure's staat dat de airco 10 euro per dag kost,weer een ander schrijft 49 euro per week behalve in het hoogseizoen dat loopt van 15-6 tot 15-9. Ik vind het nog al een behoorlijke prijs en zou je ook kunnen weigeren om de airco te nemen?

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Airco in Hotel Forum Beach Trianda.

Bericht door rhodosliefhebber » ma feb 23, 2009 3:00 pm

Wij zijn paar keer in Forum Beach geweest in het voorseizoen en dan werd de afstandbediening van de airco gewoon door het personeel weggehaald. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je in het hoogseizoen ook voor de airco moet betalen, maar misschien bij Forum Beach wel. Waar ze toen ook stevige prijzen voor rekenden was het kluisje op de kamer. Ik meen dat het 47 euro was voor twee weken (2003). Daar kun je bijna zelf een kluisje voor aanschaffen.
Dat van die airco zou ik even na laten vragen door het reisbureau of misschien is er iets uit de toeristiek te halen.

Hier is hun eigen webiste. Er wordt niet gesproken over de airco; wel over het extra betalen voor de kluisjes. Het zijn overigens appartementen.

http://www.forumhotels.com/en/beach/overview.asp

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie