Hotel Forum beach - Ialyssos

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Stevieman
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 08, 2010 9:07 am

Hotel Forum beach - Ialyssos

Bericht door Stevieman » di jun 08, 2010 3:14 pm

Ik heb het forum hier wat afgespeurd naar wat commentaar op Forum Beach Ialyssos, maar vind niet zo direct wat actuele commentaar.
Op vakantiereiswijzer.be vond ik wel het één en ander, maar ook niet echt recent.
De commentaren zijn meestal alles behalve goed (maar uit ervaring weten we dat dit niet echt relevant is), daarom wil ik graag via deze weg even polsen of er mensen recente ervaringen hebben met dit hotel. We vertrekken op 9 juli en beginnen ons toch wel wat zorgen te maken.
We betalen toch een goede zesduizend euro (4 personen) voor onze 14-daagse vakantie en willen daar toch wel iets voor terug krijgen.
Ik ben benieuwd naar wat ik allemaal te horen (en te lezen) krijg.
Alvast bedankt voor een reactie, ik kijk er naar uit!!

Gebruikersavatar
rhodosliefhebber
Mede beheerder
Mede beheerder
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma aug 01, 2005 6:26 pm

Re: Hotel Forum beach - Ialyssos

Bericht door rhodosliefhebber » ma jun 14, 2010 11:35 am

Hallo Stevieman,

Mijn ervaringen met Forum Beach zijn al van een aantal jaren geleden (2003), dus bepaald niet recent te noemen. Ik heb begrepen dat er momenteel veel Oost-Europeanen in het complex zitten. Ook de mensen aan de balie zijn meestal niet Grieks. De appartementen zijn behoorlijk, alleen zaten er destijds tussen de woon- en slaapkamer drie grote gaten in de scheidingswand (om licht in de slaapkamer te krijgen) , hetgeen vervelend is als je met kinderen bent. Ik weet niet of dat nu nog zo is. Ikzelf ga er niet meer naar toe, want wij zijn uitermate tevreden bij de buurman (Sun Beach, 19e keer), maar iedere vakantie is wat je er zelf van maakt. Ga er maar gewoon naar toe en ondervindt het. Maak wat leuks van je vakantie en als je eens een keer lekker wilt eten, ga dan eens naar restaurant Semis, gelegen aan de weg tussen Forum Beach en Sun Beach. Heerlijk eten voor een fijne prijs en een buitengewoon leuke, gastvrije familie.

Veel plezier op Rhodos, het is er geweldig!

Groetjes,

Annelies
Éénmaal naar Rhodos, voor altijd verkocht!

Plaats reactie