Rhodos Palace

Afbeelding
Plaats hier uw vragen, tips en adviezen over hotels, appartementen in Rhodos
Plaats reactie
Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Rhodos Palace

Bericht door djdakman » do nov 25, 2004 10:48 am

Wij komen de laatste vijf jaar altijd in het zelfde hotel op Rhodos (ixia) en dat is Rhodos Palace .
Ongekend mooi , luxe en gastvrij daar , we hebben onderhand de vip status gekregen , maar dat komt omdat we de mensen nu aardig goed kennen natuurlijk.
Het eten is uitzonderlijk goed , elke dag schone handoeken , lakens etc.
Voor het strand is het even onder de weg doorlopen via een tunneltje en je ligt :D
Nee zo lang het gaat is het voor ons ieder jaar Rhodos Palace , een heerlijk terug zien van onze griekse vrienden daar :!:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do nov 25, 2004 11:06 am

Hallo djdakman,

Hardstikke leuk, het eerste bericht van een Rhodosfan 8) 8)

Zo te zien heeft bij jullie, net als bij ons, het "Rhodosvirus" toegeslagen :wink: :wink: :wink:
Het is zoals je al opmerkt, zelden in een vakantieland zo vriendelijke en gastvrije mensen als op Rhodos ontmoet. En voor je het weet heb je na enkele jaren al veel bekenden, ja zelfs vrienden gevonden. :lol: :lol:

Groeten, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Bericht door djdakman » do nov 25, 2004 9:45 pm

Idd het Rhodos virus heerst hier heel erg :wink:
Het is een geweldig eiland , zoveel vriendelijkheid , zoveel te zien echt super , we blijven daar ook gewoon elk jaar heen gaan en wat een toeval onze eerste keer was ook in 1999 :o
Het is jammer dat ik nu even weinig tijd heb , maar ik kom hier zeker op terug , met foto`s en wat leuke ervaringen van de afgelopen Rhodos jaren .

groetjes dj dakman

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do nov 25, 2004 9:52 pm

maar ik kom hier zeker op terug , met foto`s en wat leuke ervaringen van de afgelopen Rhodos jaren .


Hallo dj dakman

Zijn zeer benieuwd naar je volgende bijdrage(n). :lol: :lol: :wink:

Gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
djdakman
Expert User
Expert User
Berichten: 54
Lid geworden op: wo nov 24, 2004 9:42 pm

Terug

Bericht door djdakman » di mar 07, 2006 7:15 pm

Hier ben ik weer , sorry dat ik zo`n tijd lang niets liet horen , ben erg lang ziek geweest , een depressie erg vervelend allemaal , maar gelukkig weer geheel de oude .
Ben trouwens wel gewoon op vakantie naar.........................Rhodos geweest :D
Wat ik al eerder aangaf , daar zullen wij echt ieder jaar naar toe blijven gaan , onder voorbehoud van eventuele tegenslagen zoals ziekte en dat soort vervelende dingen.
Leuk om te vermelden is dat in ixia waar wij dus ieder jaar verblijven een tattoo shop is gekomen , ik heb daar een mooie hond (we hebben zelf drie honden ) op mijn borst laten zetten een ode aan mijn honden en een eeuwig souvenier uit Rhodos .
Heb nu al weer de kriebels want in juli gaan wij weer , zet nu met regelmaat een dvd met onze vakantie foto`s op en dat is echt genieten .
Tot zover weer even , maar kom nu zekers vaker op het forum .

Yassou DJ

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di mar 07, 2006 7:31 pm

Kalispera DJ,

Blij je weer te lezen in ons forum :P :P en natuurlijk ook blij dat je weer opgeknapt bent. enne.................het kon ook niet anders dat jullie ondertussen weer naar Rhodos zijn geweest, immers.....het virus, toch :lol: :wink: :wink: en daarbij, jij was de allereerste user die op dit forum een bericht plaatste :idea: :idea: :roll:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie