Vraag over het eiland Tilos

Afbeelding
Tilos is een van de kleinere eilanden die vanuit de haven van Rhodosstad per boot tijdens een dagtocht zeker een bezoek waard is.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Vraag over het eiland Tilos

Bericht door Rhodosfan » do dec 02, 2004 10:35 pm

Hallo,

Tijdens onze volgende vakantie in juni volgend jaar op Rhodos zijn wij van plan om eens een bootreisje (dagtocht) naar het eiland Tilos te maken.

Is er al iemand geweest en heeft degene wat tips voor ons :?: :?:

Gr, Frans
Afbeelding

rense4

Bericht door rense4 » za dec 04, 2004 3:03 pm

Hallo Frans

Ik heb al eerder een mail naar jou gestuurd over het bootreisje naar Tilos :arrow:

mocht je behoefte hebben aan foto`s van Tilos verwijs ik je naar de volgende link; :D :o :shock:
http://community.webshots.com/user/rense4100

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za dec 04, 2004 3:15 pm

Hallo Marcel.

Nog bedankt voor je uitvoerige mail met info over Tilos. De foto's zijn werkelijk prachtig :!: :!:

Vraagje: Wanneer je eens wat tijd hebt, plaats dan hier in het forum een reisverslag/verhaal over Tilos met wat foto's erbij. Dan kunnen de andere gebruikers net zo ervan genieten als ik :P :P :lol: :lol:

gr, Frans
Afbeelding

rense4

Bericht door rense4 » za dec 04, 2004 4:12 pm

Frans ,

Dit ga ik zeker doen.

Ik ben geen schrijver maar ik ga het proberen alleen is mij nog niet duidelijk hoe ik er foto`s bij moet plaatsen.Ik begrijp uit jou woorden
dat er alleen een link in het bericht komt te staan zals hieronder.

Afbeelding

Gr.Marcel

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za dec 04, 2004 4:33 pm

Hallo Marcel,

De link naar je web was niet volledig (bij eigenschappen van de foto zie je dat de link 2 regels bevat) Ik heb maar een foto van je fotoweb gekozen om je te laten zien dat het werkt,

succes, Frans
Afbeelding

rense4

Bericht door rense4 » za dec 04, 2004 6:47 pm

Hoi Frans,

Ik probeer het nogmaals :P
als het goed is moet je nu 2 foto`s zien.een van de oude stad Rhodos en een van de haven van Tilos waar ook de Seastar (katamaran) in de haven ligt.Helaas heb ik op de webshot site alleen foto`s met een hoge resolutie staan.
Vraag:
Zijn er ondanks de hoge resolutie nog beperkingen ten aanzien van aantal foto`s op dit forum :?:

Afbeelding
Afbeelding

Gr. Marcel

Plaats reactie