Ella

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Ella

Bericht door Ella » ma aug 15, 2005 2:22 pm

Hallo lieve rhodes vrienden.
Hier even een verhaaltje uit Wilnis,waar ik nu al 10 jaar mag wonen met m,n man Evert.
Rhodes heeft ons in de macht ,in 1998 maakte wij voor het eerst kennis met Rhodes! we waren daar zeker nog niet uit gekeken,maar ja we wilde meer zien van Griekenland! Kreta hebben we ook al bezocht 2 keer zelfs maar eerlijk gezecht tegen jullie voor mij hoef dat niet meer!
Daarna hebben we ook Corvu bezocht werkenlijk een heeel mooi groen eilandje waar we onze ogen ook uit keken ,maar het was geen Rhodes !
In 2004 gingen we terug ,nu zaten we in Ixia we hebben toen Greekland ondekt en vrienden gemaakt we leerde Herma kennen met haar brommertjes .en toen wij in 2005 terug gingen kregen we het gevoel we zijn thuis,en willen zeker weer terug!

Ik ben elke dag wel weer met Rhodes bezig,het is een soort magneet waar je niet los van kan raken! en ik hoop dat ik er nog lang aan vast mag plakken!

Nu wat over mezelf Ik heet Ella Hulsman -Mur
ben geboren op 19 aug 1973 dus nog een jonge blom :wink:
Ik werk in een slagerij in vinkeveen (m,n geboorte plaats)
Ik ben 10 jaar getrouwd met Evert ,en jammer genoeg hebben we nog geen kinderen.
Mijn hobby,s zijn Griekenland ,Foto,s maken en hopenlijk is m,n man gul en geef hij straks voor m,n verjaardag een digitale video camera zodat ik volgend jaar ook veel kan filmen op Rhodes!

Mijn wens is dat ik weer met m,n voeten op de grond van Rhodes mag staan 8) en zolang dat dit niet het geval is blijf ik me laten zien via de Prikbord van Rhodes en de Forum van Frans :!:

Ik wens iedereen veel plezier toe en kijk plezier toe ,en geniet net zoals vele van RHODES Veel liefs uit Wilnis van Ella

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Plaats reactie