Tsambika

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tsambika
Moderator
Moderator
Berichten: 319
Lid geworden op: wo aug 03, 2005 11:22 pm

Tsambika

Bericht door tsambika » ma aug 15, 2005 10:49 pm

Afbeelding

Hoi allemaal!!

Nog maar een verhaaltje erbij plakken! :wink:

Mijn man Rene en ik, en inmiddels ook al ons zoontje Demitris zijn net als jullie echte Rodos fans.
Onze allereerste vliegvakantie samen, 10 jaar geleden, was gepland naar Rhodos. Meteen vanaf de eerste keer hadden wij al een speciaal gevoel bij dit eiland. Wat een omgeving, en wat een vriendelijke mensen....toch echt wat anders dan die stugge nederlanders 8)

Omdat we zowieso beiden het gevoel hadden nog niet "klaar" te zijn hier, en meer wilden zien, zijn we meteen het jaar erop weer gegaan.
En ja...... de verslaving laat je niet meer los he?

We hebben inmiddels 6 verschillende accommodaties gehad, maar hebben een voorkeur ontwikkeld voor appartenmenten, en vinden Anapolis Inn en Majestic eruit springen.

We gingen zelfs zover ons zoontje (geboren op 15 maart 2002) een griekse naam te geven, Demitris.

Dit jaar hebben we in mei weer mogen genieten....en omdat we er niet buiten kunnen.....gaan we 8 sept. nog maar een keer!! :D
We vieren dan een jubileum met de 10e keer Rhodos!

Tsja, wat kan ik verder zeggen, Rhodos is voor ons een homebase. Als we uit het vliegtuig stappen, zijn we echt "thuis".

Verder zijn we lekkere gewone "doorsnee" luitjuhs die graag genieten van het leven. We zijn beiden 35 en wonen in Haarlem.
Mochten jullie meer willen weten......vraag maar raak!!!
:wink:

Greetz!Afbeelding
You only live once....

Plaats reactie