Bjella gula

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
bjella gula
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 1
Lid geworden op: do aug 18, 2005 9:33 pm

Bjella gula

Bericht door bjella gula » do aug 18, 2005 9:53 pm

Hallo Rhodosfans!

Ik heb me hier op dit forum aangemeld om meer tips en leuke reacties van Rhodosfans te lezen.

Wij zijn Nynke en Peter, beiden vijftigers en we houden erg van Griekenland en de vriendelijke Grieken.

Mijn man en ik gaan 18 september 14 dagen naar Rhodos toe. Voor het eerst naar dit eiland.
We hebben wel enige Griekenland 'ervaring' maar niet met Rhodos dus. (2x Kreta 2002, 2004, 1x cycladen eiland gehopt -in 1978- en 1x naar Lefkas 2003).
Wij vinden het heerlijk om een mix van activiteiten te doen tijdens onze vakantie. Luieren op het strand, zwemmen, lezen en bruin bakken, mmm, heerlijk! 's Ochtends vroeg houden we ervan om te wandelen.(bergschoenen aan in het vliegtuig).
Ook van allerlei culturele uitstapjes genieten we zeer. Evenals het zalige Griekse eten! Verheug me nu alweer op de Retsina, griekse salades en meer.

We hebben nu een reisje geboekt via Sudtours en gaan naar Trianda, appartementen Christoudoulou (ofzoiets..) Heeft er iemand hier ervaring met dit kleine appartementen complexje?
En weet iemand of er rondwndelingen te doen zijn in de omgeving van Trianda?

Bedankt voor eventuele reacties!

Grtjs, Nynke

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » vr aug 19, 2005 6:46 pm

Hallo Nijnke,

Nogmaals, welkom in ons forum en club van Rhodosvrienden. :P

Als ik jullie bericht zo lees kon ik dat bijna zelf geschreven hebben. :wink: Jullie activiteiten lijken heel veel op de onze...ik zeg bijna, immers wij doen het wandelen zonder bergschoenen :wink: :wink:

Wat betreft jullie appartement "Christodoulou" in Trianda, hierbij enkele reacties:

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... stodoulou/

Daar wij "echte Rhodosstadters" zijn, ben ik niet bekend met wandelroutes in Trianda en omgeving. Mogelijk weet jullie hostes iets of de plaastelijke VVV. :idea:

Maar misschien zijn er in ons forum nog users die jullie veel meer kunnen vertellenover Trianda. :lol: :lol:

gr,

Frans
Afbeelding

Plaats reactie