Jan

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Jan

Bericht door Jan » ma aug 29, 2005 10:06 pm

:D Hallo ik ben Jan en woon in Geulle (naast Maastricht-Aachen airport).
Ik ben 39 jaar en getrouwd met Chantal. Heb twee prachtige dochters, Demi 4 jaar en Tessa 7 maanden.
Van beroep ben ik timmerman/voorman in de bouw.
Mijn hobby´s zijn sporten (m.n. voetballen hetgeen niet meer gaat vanwege knieblessure) genieten van de natuur, maar vooral en zeker het belangrijkste mijn twee dochters.
Mijn interesses zijn griekenland m.n. Rhodos en alles wat met oudheid te maken heeft.

We hebben voor we de kids hadden al verschillende griekse eilanden bezocht en wel; Kreta, Corfu, Samos en Rhodos :D .
Omdat we op een gegeven moment (een) kind(eren) hadden zijn we een paar jaar iets dichter bij huis gebleven met de vakanties; Spanje, frankrijk en centerparcs in Nederland :? . Deze zijn in de verste verte niet te vergelijken met Griekenland en met name Rhodos. Als we dan weer thuis waren van vakantie had ik het gevoel dat ik iets miste, en wel; Giekenland :cry: . De rust en de gezelligheid heb ik nog nergens anders kunnen ontdekken.
:lol: In de vakantie van 2006 willen we toch weer naar griekenland en misschien wel naar Rhodos (echt vakantie vieren en relaxen) 8) .

Groetjes uit geulle, Jan :wink:

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di aug 30, 2005 8:58 pm

Hallo Jan,

Nogmaals, welkom in ons forum :P :P Geulle, dat is maar 15 minuten van ons vandaan :lol: Dan moeten jullie helemaal heimwee krijgen met al die vertrekkende vliegtuigen naar Rhodos, Kos en Corfu. :P

Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben in ons forum en dat het voor jullie in 2006 zeker gaat lukken. :P

gr, Frans
Afbeelding

Jan
Professionele User
Professionele User
Berichten: 48
Lid geworden op: ma aug 29, 2005 8:39 pm

Bericht door Jan » di sep 06, 2005 9:02 pm

Rhodosfan schreef:Hallo Jan,

Nogmaals, welkom in ons forum :P :P Geulle, dat is maar 15 minuten van ons vandaan :lol: Dan moeten jullie helemaal heimwee krijgen met al die vertrekkende vliegtuigen naar Rhodos, Kos en Corfu. :P

Hoop dat jullie veel plezier zullen hebben in ons forum en dat het voor jullie in 2006 zeker gaat lukken. :P

gr, Frans



Hoi Frans, :wink:
Om nog even terug te komen op jouw bericht (d.d. 30 aug), het is vaak een heel pijnlijke zaak als we de vliegtuigen zien vertrekken naar de griekse eilanden :shock: :cry: . Maar ja, als we weer één zien vertrekken dan moeten we maar door die zure appel heenbijten.
Het is al zo erg dat onze oudste dochter (4jaar) ons erop attendeerd en zegt "daar gaat weer een vliegtuig". Erg hé :roll: .

Effetjes iets anders, dit is een schitterend forum. Mijn complimenten.
Ik vind het heel fijn dat je hier je "passie"met anderen kunt delen :D .
Nogmaals ik wil je heel erg complimenteren met het opzetten van dit forum 8) .

Groetjes uit Geulle, Jan :wink:
Jassu

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » di sep 06, 2005 9:06 pm

Hoi Jan,

Bedankt voor het leuke compliment. :oops: :oops: :P

Maar wat zou dit forum zijn zonder jullie :?: :?: :wink: Mijn usernaam is welliswaar "Rhodosfan" maar je zult wel al gemerkt hebben: In dit forum stikt het ervan. :lol: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Plaats reactie