Ellada

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Ellada

Bericht door Ellada » za jan 21, 2006 2:09 am

Na al een tijdje lid te zijn van dit forum en dik 220 leuke en spontane berichten :P ga ik me toch maar eens voorstellen :lol: :lol:

Daar gaat ie dan:

Mijn naam is Reinier (27) en ga al sinds 1999 naar Rhodos.
Het is allemaal gekomen doordat mijn zus in 1995 naar Rhodos ging, voor de eerste keer van onze familie en die kwam helemaal dolenthousiast terug! Ze heeft er zelfs een pagina van gemaakt!

http://members.fortunecity.com/retsina/

Haar nickname? Retsina! :)

Ook zijn een paar keer enkele vrienden meegeweest naar Rhodos en die hebben het fantastisch naar hun zin gehad.

Zelfs hebben we het genoegen gehad onze gastheer Frans en zijn vrouw te ontmoeten op Rhodos en hebben we gezellig getafeld in Rustico (dat kon toch ook niet anders?) :)

Rhodos is top en we blijven er met plezier heengaan ook dit jaar in Mei en September naar Majestic daar hebben we Tineke haar man en haar zoontje ook ontmoet.

Misschien tot ziens op Rhodos!
Groetjes Reinier

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ellada op ma sep 18, 2006 10:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Rhodos..... What else.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za jan 21, 2006 10:08 am

Hoi Reinier,

Hardstikke tof dat je nu eindelijk een "voorstelling" gegeven hebt. :wink: :wink: Ik dacht al: "waar blijft die gozer, die toch tot een van de hofleveranciers van dit forum behoord" :?: :?: :wink:

Maar ik moet zeggen: het wachten heeft zich geloond :P :P

Leuk bericht en ga zo door en gezien jullie aantal gemiddelde reizen per jaar naar Rhodos kan het niet anders of we treffen elkaar wel ergens "on the Island" toch...... :lol: 8)

gr, Frans en Riekie.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ellada
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 280
Lid geworden op: vr jun 03, 2005 10:55 am

Bericht door Ellada » ma sep 18, 2006 10:45 pm

Ik heb de text maar eens ge-update.
Rhodos was weer fantastisch, we zijn gisteren terug gekomen.
Rhodos..... What else.

Plaats reactie