Niels en Evelyn

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Niels&Evelyn
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 16, 2006 10:22 am

Niels en Evelyn

Bericht door Niels&Evelyn » do feb 16, 2006 10:27 am

Hoi hoi!

Zoals onze nickname doet vermoeden, zijn we met twee, hoewel ik (Evelyn) wel sneller iets zal typen. Vrouwen zijn nu eenmaal de "kletskousen" he ;-) We zijn een koppel twintigers uit Oost-Vlaanderen (België) en gaan dit jaar de eerste keer samen 'echt' op vakantie. We hebben wel al delen Europa gezien, maar we hebben nog nooit samen gevlogen en dat maakt een vakantie toch wel specialer...Ik ben al in Griekenland geweest, namelijk Zakynthos. Om eerlijk te zijn is me dat een beetje tegen gevallen omdat er iets te weinig te beleven viel. Er was iets te weinig cultuur, iets te weinig mooie natuur,... maar de Grieken draag ik wel een warm hart toe. NIets dan lof!
Naar wat we al allemaal lazen over Rhodos, zal dit eiland ons zeker bekoren. Er valt blijkbaar heel wat te beleven. Tips zijn altijd welkom natuurlijk :-)

Wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar Rhodos, van 3 september tot en met 12 september en zullen in The Ixian Grand verblijven.

Onze buiken zitten al boordevol vlinders en kriebels...We kijken er echt ontzettend naar uit!

Groetjes,

Niels & Evelyn x

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » do feb 16, 2006 10:45 am

Hoi Evelyn ( en natuurlijk ook Niels :wink: )

Nogmaals,welkom in ons Rhodos vakantieforum en ik hoop dat jullie je hier gaan thuis voelen :P :P

Hotel Ixian Grand is zeker een goede keus,denk ik. Een landgenoot/landgenote van jullie ( onze user Viper) gaat hier ook naar toe en heeft hierover al wat vragen gesteld, zie:

http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=g ... d&t=407475

nogmaals, veel lees- en kijkplezier in ons forum en alvast veel voorpret op jullie eerste kennismaking met R H O D O S!!!

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 16, 2006 2:26 pm

Ook ik wil jullie heel hartelijk welkom heten!

Ja Zakynthos is wel een stuk kleiner als Rhodes hoor!
Ik ben er zelf nog nooit geweest wel m,n man!
en hij vond het ook niet helemaal !!

wel had hij genoten van de schildpadden! en ja dat heb je op Rhodes weer niet!
dus elke eiland heeft wel iets !
Rhodes heeft een hoop te bieden voor elk wat wils!
en ik ben er van overtuigd dat jullie daar erg zullen genieten!

stel gerust een hoop vragen dat vinden we alleen maar fijn :wink:
veel plezier hier op het forum en natuurlijk met de voor bereidingen!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » do feb 16, 2006 6:07 pm

hoi hoi,

Ook namens mij welkom in het forum!!!
Goede keus om naar Rhodos te gaan... jullie zullen er geen spijt van krijgen. Ik ging ook voor het eerst naar Rhodos alleen en ben er nooit meer weg gekomen :wink:

alvast veel plezier met de voorbereidingen, en heb je vragen kan je ze altijd stellen!

groetjes joyce
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Gebruikersavatar
Niels&Evelyn
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 16, 2006 10:22 am

Bericht door Niels&Evelyn » do feb 16, 2006 7:10 pm

Bedankt voor al jullie lieve woorden :-) We gaan begin maart naar een voordracht van een Belgische Rhodos-expert...Volgens mij zullen we alleen maar gekker en gekker worden...Wat zal dat niet zijn als we er effectief zijn geweest?! :lol:

Ik heb al ontzettend veel informatie op dit forum gevonden en ik denk dat we best een lijstje maken van alles wat we willen zien...

Groetjes en nog es bedankt!

Gebruikersavatar
Ella
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 1117
Lid geworden op: zo jan 23, 2005 10:59 pm

Bericht door Ella » do feb 16, 2006 7:14 pm

Gewoon dat lijstje maken en al wordt je steeds gekker en gekker geef helemaal niets omdat dit met Rhodes te maken heeft!

Groet Ella
Ik ben een erg groot fan van het eiland Rhodos.

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » za mar 11, 2006 1:54 pm

Niels&Evelyn schreef:Bedankt voor al jullie lieve woorden :-) We gaan begin maart naar een voordracht van een Belgische Rhodos-expert...Volgens mij zullen we alleen maar gekker en gekker worden...Wat zal dat niet zijn als we er effectief zijn geweest?! :lol:

Ik heb al ontzettend veel informatie op dit forum gevonden en ik denk dat we best een lijstje maken van alles wat we willen zien...

Groetjes en nog es bedankt!


Hoi Niels&Evelyn,

enne...............zijn jullie al naar die voordracht geweest :?: :?: al gek genoeg geworden :P :P :wink: :wink: :wink:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
Niels&Evelyn
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 3
Lid geworden op: do feb 16, 2006 10:22 am

Bericht door Niels&Evelyn » do mar 16, 2006 1:21 pm

We zijn er jammer genoeg niet geraakt :( Het was op een donderdagavond en echt makkelijk was het niet om dat te halen.. maar geen nood, we hebben al zoveel informatie gevonden op internet dat we wellicht niet veel gemist zullen hebben ;)

Plaats reactie