Suus

Afbeelding
Hier kunnen onze users zich voorstellen en e.e.a. over zichzelf te berichten.
Plaats reactie
Suus
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 7:31 pm

Suus

Bericht door Suus » zo mei 07, 2006 8:06 pm

hallo allemaal!

Ik zal mij ook even voorstellen!
Mijn naam is Susan en ik ben 17 jaar.
Afgelopen week ben ik voor de 2de keer naar Rhodos geweest. De eerste keer dat ik op Rhodos was, was ik 9 jaar, daar kan ik mij niet veel meer van herinneren, alleen Lindos heeft blijkbaar een grote indruk op mij gemaakt, want dat herkende ik nog.
...ik ben HELEMAAL verliefd geworden op dit eiland!!! :D :D
wat een aardige mensen zijn Grieken en ze spreken allemaal ook nog eens een goed woordje Engels!
Dat een weekje Rhodos zo'n grote indruk op mij heeft kunnen maken, had ik echt niet gedacht! En wat ik hier op dit forum al een beetje gelezen heb, heeft Rhodos op vele mensen deze werking :wink: !!
Volgend jaar doe ik eindexamen en het liefst zou ik dan voor een tijdje naar Rhodos gaan :!:
Misschien ga ik zelfs in oktober, dit jaar, ook nog een weekje!! :D
Ik hoop het :wink: !

Groetjes, Susan

Gebruikersavatar
Rhodosfan
Site Admin
Site Admin
Berichten: 1944
Lid geworden op: za nov 20, 2004 8:08 pm

Bericht door Rhodosfan » zo mei 07, 2006 8:14 pm

Hoi Susan,

Nogmaals, welkom in ons zonnige Rhodosforum en wij hopen dat je je hier al snel zult thuisvoelen. :P

Ja,ja, zo gaat dat nu eenmaal met vakantie op Rhodos.......je komt er niet meer van los en wilt er steeds meer van horen, zien en lezen.

Nu dan, hier zit je goed en we hopen nog veel van jou te horen/lezen over je ervaringen en belevenissen op ons eiland........enne, natuurlijk hopen we met je mee dat het in oktober zeker gaat lukken. :lol: :lol:

gr, Frans
Afbeelding

Gebruikersavatar
joyce-rhodos
Ultieme Rhodosfan
Ultieme Rhodosfan
Berichten: 711
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 9:50 pm

Bericht door joyce-rhodos » zo mei 07, 2006 8:24 pm

het rhodos virus heeft weer toegeslagen... :wink:
na 5 jaar eindelijk weer terug naar Rhodos!

Suus
Nieuwe User
Nieuwe User
Berichten: 2
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 7:31 pm

Bericht door Suus » zo mei 07, 2006 8:51 pm

Hoi Frans,

Bedankt! ik denk dat dat hier helemaal gaat lukken :D
ik ben 5 dagen op Rhodos geweest, maar het voelde als veel langer!
We hebben veel gedaan zoals een dagje naar Lindos, dat was echt super (mooi!!) natuurlijk naar de Acropolis geweest en s middags daar naar het strand. Dat vond ik wel lekker, omdat het een volledig zand-strand was en de stranden bij Rhodosstad toch aardig "gekiezeld" zijn :wink:
Ook een middagje naar Faliraki geweest, wat ik ook een heel erg leuk stadje vond, waar je heel erg lekker kan shoppen :wink: :D haha

We zijn twee keer naar de Oude Stad geweest, 1 keertje overdag en 1 keertje s avonds. Wat mij opviel is dat het overdag veel drukker was dan s avonds en dat de winkels al om +/- 21.00 uur dicht gingen! :shock: dat was wel erg jammer...

Het Nieuwe gedeelte vond ik, vooral s avonds, eigenlijk nog leuker. De "mandilara -straat" ( zo heette het geloof ik) was veel te doen, met veel leuke barretjes en eettentjes, o.a. "jason's" "mythos-bar." jullie kennen deze misschien wel!? De Bar-Straat liepen we vaak door, als we naar ons Hotel (Belvedere Beach) terug gingen, een heel erg leuke, gezellige straat.

Dit waren de dingen die een beetje als eerste bij mij opkwamen :wink: maar er was natuurlijk nog heel veel meer :D

Joyce, volgens mij ook.. :wink:

Plaats reactie